Sivu 14/33
Lähetetty: 08 Loka 2014, 23:22
Kirjoittaja jouniri
Melkoisesti on saanut lohkoa muokata, josko laajennusosat jo riittäisi ja saatas akseli pyörähtämään täydet 360 astetta?
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 09 Loka 2014, 20:25
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 10 Loka 2014, 19:12
Kirjoittaja Snowman
Ahasta meinaa olla...pääasia että pyörii
Lähetetty: 10 Loka 2014, 20:11
Kirjoittaja jouniri
Need more love(a),
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Huh huh, mihinhän sitä tulikaan ryhdyttyä? Lisäksi omat haasteensa tuntuu olevan saada uudet nokatkin pyörimään B-kingin kansiaihiossa.
Lähetetty: 13 Loka 2014, 19:33
Kirjoittaja jouniri
TFM Taxi II, ei ole ollut haasteet pelkästään uuden hiukan pitempi iskuisen kampiakselimme aiheuttamat lohko muutokset etc. sillä kuulostaa, jotta Kosuselta tuli tilattua melko eksoottinen kansi eksoottisilla nokilla. Nokkien asteet alkaa kolmosella ja nostoa enemmän kuin mitä B-kingin kannessa pyörimään mahtuu niin kannen kuin paininkuppienkin osalta. Eli Kosunen päässyt normi pirra hommien lisäksi täyttämään kantta myös ulkopuolelta, muuttamaan painikupit ja avartamaan, siirtämään, oikomaan ja lyhentämään kanavia. Ts. lienee tulossa Gen 3 kansi meittille tällä viikolla
Lähetetty: 19 Loka 2014, 21:16
Kirjoittaja jouniri
Ylikoko kampi- ja nokka-akselien kaveriksi tulee tietty olla saman sarjan sylinteriryhmä...
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 29 Loka 2014, 23:15
Kirjoittaja jouniri
Taxi II:sen kansi+venttiilit+nokat, yhtälö aiheutti pientä lisähaastetta joka tietty vaatii lisäaikaa yhtälön ratkaisemiseksi joten välillä Taxi III:sen kimpussa.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 08 Marras 2014, 20:56
Kirjoittaja jouniri
Jonkun sortin tavoitteena oli saada Taxi II:sen kone nippuun tämän vuoden puolella, mutta monesta muuttujasta johtuen tämä ei taida toteutua? Nokat+kansi kombinaatio lienee valmis ensiviikolla, mutta vastaavasti lopulliset männät on vielä työnalla. Testi männät kyllä löytyy hyllystä mutta tilauksessa olevat männät vaatii vielä koneistusta täälläkin päässä ennen kuin ne ovat käyttökelpoiset. Ensi kaudella Taxi II & III:sta ajetaan uusilla MoTeC M1 sarjan purkeilla joten molempien sähkösarjatkin menee uusiksi. Nyt JarnoJ ajaa testimoottoriamme meittin M1 purkeilla joten sikäli pohjia päästään ensi kauteen luomaan jo nyt siltä osin. Että kaikilla riittäisi motivaatiota, niin on mm. Kuski parhaillaan 10 päivän Espanjan leirillä Valenciassa. Huomenna vuorossa on MotoGP kisaan tutustuminen.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 13 Marras 2014, 13:25
Kirjoittaja jouniri
Muutetut rungon/moottorin kiinnityspisteet-ja adapterit isolohkolle valmiit.
https://www.facebook.com/media....comment
Lähetetty: 26 Marras 2014, 22:58
Kirjoittaja jouniri
Pientä edistystä Taxi III:sen osalta. Uusi moottoriversio valmis nostettavaksi runkoon. Sitten alkaakin MoTeC M1 sarjan purkeille passaavien sähköjenteko.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 27 Marras 2014, 21:43
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 30 Marras 2014, 22:38
Kirjoittaja jouniri
Taxi III:n osalta homma etenee nyt niin, että ensin kasaamme tekniikan nippuun MoTeC M800 sarjan purkeille (sähkösarja on 2013 tehty niille) ja koekäytämme uuden moottorin. Mikäli kaikki vörkkii, niin sen jälkeen teemme sähkösarjaan muutokset jolloin pystymme jatkossa käyttämään sekä MoTeC M800 kuin M1 sarjan purkkeja. Ei helppo rasti, mutta tehtävissä.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Edited By jouniri on 1417380252
Lähetetty: 01 Joulu 2014, 23:30
Kirjoittaja jouniri
Pikku hiljaa Taxi III:n eteneepi, mikäli mitään yllättävää ei ilmaannu niin huomenna lienee mahdollisuus koekäyttöön.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 02 Joulu 2014, 22:31
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 03 Joulu 2014, 20:14
Kirjoittaja jouniri
Tänään otettiin sitten savut Taxi III:sta, harmi vaan ettei savu tullut putken päästä...