Sivu 13/87

Lähetetty: 13 Maalis 2013, 18:23
Kirjoittaja Bärräbete
Öljyistä en tiedä,mutta kaljat voidaan testata viikonloppuna :D

Lähetetty: 14 Maalis 2013, 22:24
Kirjoittaja SMR
SMR kirjoitti:
SMR kirjoitti:Nyt alkaa pikkuhiljaa moottorien puuttuvat osat kertymään ja saa ensimmäisiä nippuun,
Listausta minkälaisia tuotoksia syntyy säästöbudjetilla b-osista:

1. n. 165hv
1. n. 165hv
2. 201.7hv


suunta etiäpäin ja seuraavaa rullille lähiviikkoina
1. n. 165hv
2. 201.7hv
3. 213.2hv

jatkoa seuraa, sekä paperilla että todellisuudessa

Lähetetty: 14 Maalis 2013, 22:38
Kirjoittaja Simppa70
Nouseva trendi on näköjään muotia Teitillä... :D

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 10:30
Kirjoittaja SMR
Joo, mennään siinä järjestyksessä että seuraava aina nostaa rimaa ylemmäs, jossain vaiheessa voi alkaa oleen hankalaa päästä yli, mut meiän tiimissä ei oo niin totista, saa mennä alikin :D

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 12:15
Kirjoittaja zeta1
Montako pyörää tuohon listaan vielä tulee? Jos tehot suhteessa kasvaa niin kyllä niitä sitten vielä sopii listalle, paitsi jos kaikki vapareita niin sitten alkaa kipuraja lähenemään uhkaavasti. :D

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 13:45
Kirjoittaja Arctikdiver
Ohan tossa vielä vapareillekin tilaa...

Tarviskohan sitä tosta "mustastalampaasta" pudottaa puristuksia ja lisätä pirruuttaan painostusta... :p
Vaikka nyt ees paperilla.

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 21:33
Kirjoittaja SMR
Tuota noin, vapareiden suhteen oltas kait puolessa välissä, sen jälkeen joutuu kattoon minkälaista turboa ja kaasukonetta löytyy

Lähetetty: 15 Maalis 2013, 21:59
Kirjoittaja Arctikdiver
Mustanlampaan kohdallehan tuli Teamin inssinööriltä evo versioonia.

Pumputtimen metsästäminen.
Mielellään kakkos piirin ohjain modernimmaksi.

Lähetetty: 16 Maalis 2013, 23:28
Kirjoittaja Bärräbete
Iso kiitos Snuglesille ja Jamolle.taas yksi vapari läjässä.kiitos kuuluu myös Jormalle apu-pojan tehtävistä :D

Lähetetty: 17 Maalis 2013, 13:13
Kirjoittaja SMR
Olipas sessio, pojat aloitti ajokuntoisesta busasta perjantai-iltana ja lauantaina illalla oltiin taas ajokunnossa, siis busa, ei miehet, kone kävi pöydällä muttereina laakereita myöten, kovasti ylijääneitä osia mitä piti heitellä ovesta hankeen.

Lähetetty: 17 Maalis 2013, 13:59
Kirjoittaja toimeve
...ja eiku seuraavaa penkitystä ootellessa :;):

Lähetetty: 18 Maalis 2013, 11:03
Kirjoittaja Sotka
SMR kirjoitti:Olipas sessio, pojat aloitti ajokuntoisesta busasta perjantai-iltana ja lauantaina illalla oltiin taas ajokunnossa, siis busa, ei miehet, kone kävi pöydällä muttereina laakereita myöten, kovasti ylijääneitä osia mitä piti heitellä ovesta hankeen.
:thumbup:

Lähetetty: 21 Maalis 2013, 21:07
Kirjoittaja SMR
Tarvittas melkein joku sähkövempelespesialisti, hoitaan reilaan erinäisiä lisätoimintoja hoitavia boxeja, editoria, loggeria, seosmittausta ym.
Alkaa oleen tota puuhaa ihan liian kanssa, mut seuraavalle kaudelle vähennetään toimintaa radikaalisti.

Lähetetty: 24 Maalis 2013, 21:12
Kirjoittaja SMR
Myös alustan säätöön tarvittas hyviä vinkkejä, hieman erikoisempiin yhdistelmiin. Pitäs hakee säädöt ainakin viiteen takaiskariin missä jokaisessa erilainen setti, eri pitusia haarukoita, eri vahvuiset jouset, pari orggis iskaria, pari Öhläriä sekä yks Penkse.

Lähetetty: 24 Maalis 2013, 21:22
Kirjoittaja Heksa
SMR kirjoitti:Myös alustan säätöön tarvittas hyviä vinkkejä, hieman erikoisempiin yhdistelmiin. Pitäs hakee säädöt ainakin viiteen takaiskariin missä jokaisessa erilainen setti, eri pitusia haarukoita, eri vahvuiset jouset, pari orggis iskaria, pari Öhläriä sekä yks Penkse.
kuinka iso "huoltoryhmä" tarvitaan kentälle ?
jos ajojen välissä vaihdetaan jo takahaarukkaakin...