Sivu 13/24
Lähetetty: 21 Touko 2008, 10:43
Kirjoittaja 107-1089231881
Ai, tää olikin sun moottori ja mä hölmö rupesin kehuun itteeni :1087
No aivan sama, hyvä kone se kuitenniin on. :rocket
Lähetetty: 21 Touko 2008, 14:49
Kirjoittaja JakeS
Ei kai siinä mitään hölmöä ole Saahan sitä nyt omaansa kehua. Ammattiylpeyttä vaan kehiin ja siitähän sinäkin leipäsi saat, myymällä hyvää työtä.
Lähetetty: 21 Touko 2008, 16:57
Kirjoittaja Jukkis
Bike doctorissa K7 koko akrolla.. 158/131... sama penkki kun meikkiksellä... vertailukohtaa...
Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:28
Kirjoittaja hajahuja
joo aika pihi penkki kieltämättä
Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:40
Kirjoittaja BussiJussi
Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:57
Kirjoittaja busapappa2
Jep, siänä on Jukka vertailukohta, eli kyl toi Miksun uus on tosiaan PIHI. Mutta pekkitehot etelleen VAIN penkkitehoja niinkus Kekkula totesi ja vanhaaKIN opetti. KAIKKI pitäso penkittää samassa penkissä ni vertailukohtii olis oikeesti ja silloinKIN inhimillinen tekijä voi muuttaa tulosta.
Siis radalla ILMEISESTI näkee mikä LÄHTEE, joskin sielläKIN on inhimillinen tekijä, nimittäin KUKA lähtee .
Kuitennii toi Jukan K8 tulos pelkillä slipareilla ja K7 tulos koko Acropovilla antaa aikas paljon suuntaa, mikä ero on vanhassa ja uudessa koneessa, ja kyllä sen perskuti tunsi persiissä, kun K8 kahvaa käänsi, ei täsä muuten vaihtohommisa oltaas . :p
Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:14
Kirjoittaja 109-1180512207
nuo on bolttoonit - akrapovicin, jolla 158hp/131Nm, bikedoctorlta hain oikeat säätimet koneelle vai mitä ne oli..
Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:24
Kirjoittaja busapappa2
Just ni make, pääasia et "säätimet" kohillaan . Mulle anto viime suvena Miksun vanha penkki pelkillä slipareilla 162,9 hp / 129,3 nm, eli siitäkin näkee, että uus penkki on uus penkki. Tosiaan jos putket vaihtaa, ni kantsii säädättää vaikka vain omalla boxilla, kyl tuo tasasuutta ajoon, vaikka omalla boxilla toi säätö rajallisempaa, kuin PC:llä .
Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:29
Kirjoittaja Titaani
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?
webcamshafts
Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:44
Kirjoittaja BussiJussi
Titaani kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?
webcamshafts
Varmaan nokat on "samat", eli käy. "öky"lohkossa pitää olla eri männät, kun männäntapit ohuemmat k8:ssa. Varmaan lohko menee heitttämällä paikoilleen...
Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:07
Kirjoittaja PetriK
Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:31
Kirjoittaja BussiJussi
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Eli tarkoitin "samalla" sitä, että käy "vanhanmalliset" uuteen...Speksit:
Intake Valve Timing
Open BTDC
32 degrees
Close ABDC
64 degrees
Duration
276 degrees
Exhaust Valve Timing
Open BBDC
49 degrees
Close ATDC
30 degrees
Duration
259 degrees
K8 Speksit:
Intake Valve Timing
Open BTDC
43 degrees
Close ABDC
58 degrees
Duration
281 degrees
Exhaust Valve Timing
Open BBDC
62 degrees
Close ATDC
24 degrees
Duration
266 degrees
Eli rajummat on, syynä esim korkeammat puristukset...?!
Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:33
Kirjoittaja BussiJussi
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Ja eiköhän sitä pidä rajumpia muuutoksia tehdä kuin imunen pakopuolelle... Katsotaankatsotaan...
K8 speksit apen sivuilta:
klix...
Ja sama "vanhasta"
klax...
Oikeellisuudesta ei tietoa..
Edited By BussiJussi on 1211398584
Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:48
Kirjoittaja 103-1116517908
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
kliks
Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:55
Kirjoittaja BussiJussi
gold kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
kliks
84 mm männät...ei riitä... 86mm Muzzyssä, sillä tulis se 1500cc täyteen, JOS vain sais ohuemmilla männätapeilla siis
tämän satsin