Sivu 13/24

Lähetetty: 21 Touko 2008, 10:43
Kirjoittaja 107-1089231881
PetriK kirjoitti:
Onnittelut tekjöille loistavasta viritystyön onnistumisesta.


No jos punaisesta puhut niin Kansiset kansihan siinä on ja moottori muutenkin kasattu siellä samalla teoreetikkojen pajalla joten sinne suuntaan :bowdown: ja toinen :bowdown: Brock:lle ja DaveO:lle jotka jaksoivat sparrata useampaankin kertaan asiasta. Mutta kunhan nyt saadaan kytkimen luistot pois ja tulokset sen jälkeen varmennettua ja vähän kestävyyttäkin testattua niin sitten voidaan kertoa tarkemminkin mitä pieniä erityisiä juttuja tuossa wanhan mallisessa bussissa on huomioitu. Mutta se lienee eri tarina kuin mitä tänne K8 ketjuun kirjoitellaan.

Sinisestä täytyisi lähettää onnitteluja jaappanin pojille, sitä kieltä en osaa ;-)
:shocked: Ai, tää olikin sun moottori ja mä hölmö rupesin kehuun itteeni :1087 :D

No aivan sama, hyvä kone se kuitenniin on. :rocket

Lähetetty: 21 Touko 2008, 14:49
Kirjoittaja JakeS
Ei kai siinä mitään hölmöä ole :D Saahan sitä nyt omaansa kehua. Ammattiylpeyttä vaan kehiin ja siitähän sinäkin leipäsi saat, myymällä hyvää työtä.

Lähetetty: 21 Touko 2008, 16:57
Kirjoittaja Jukkis
Bike doctorissa K7 koko akrolla.. 158/131... sama penkki kun meikkiksellä... vertailukohtaa... :D

Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:28
Kirjoittaja hajahuja
joo aika pihi penkki kieltämättä :smoking:

Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:40
Kirjoittaja BussiJussi
Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p

Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:57
Kirjoittaja busapappa2
Jep, siänä on Jukka vertailukohta, eli kyl toi Miksun uus on tosiaan PIHI. Mutta pekkitehot etelleen VAIN penkkitehoja niinkus Kekkula totesi ja vanhaaKIN opetti. KAIKKI pitäso penkittää samassa penkissä ni vertailukohtii olis oikeesti ja silloinKIN inhimillinen tekijä voi muuttaa tulosta.

Siis radalla ILMEISESTI näkee mikä LÄHTEE, joskin sielläKIN on inhimillinen tekijä, nimittäin KUKA lähtee .

Kuitennii toi Jukan K8 tulos pelkillä slipareilla ja K7 tulos koko Acropovilla antaa aikas paljon suuntaa, mikä ero on vanhassa ja uudessa koneessa, ja kyllä sen perskuti tunsi persiissä, kun K8 kahvaa käänsi, ei täsä muuten vaihtohommisa oltaas . :p

Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:14
Kirjoittaja 109-1180512207
nuo on bolttoonit - akrapovicin, jolla 158hp/131Nm, bikedoctorlta hain oikeat säätimet koneelle vai mitä ne oli.. :)

Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:24
Kirjoittaja busapappa2
Just ni make, pääasia et "säätimet" kohillaan . Mulle anto viime suvena Miksun vanha penkki pelkillä slipareilla 162,9 hp / 129,3 nm, eli siitäkin näkee, että uus penkki on uus penkki. Tosiaan jos putket vaihtaa, ni kantsii säädättää vaikka vain omalla boxilla, kyl tuo tasasuutta ajoon, vaikka omalla boxilla toi säätö rajallisempaa, kuin PC:llä . :)

Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:29
Kirjoittaja Titaani
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?

webcamshafts

Lähetetty: 21 Touko 2008, 18:44
Kirjoittaja BussiJussi
Titaani kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p

Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?

webcamshafts
Varmaan nokat on "samat", eli käy. "öky"lohkossa pitää olla eri männät, kun männäntapit ohuemmat k8:ssa. Varmaan lohko menee heitttämällä paikoilleen...

Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:07
Kirjoittaja PetriK
Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.

Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:31
Kirjoittaja BussiJussi
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.

Eli tarkoitin "samalla" sitä, että käy "vanhanmalliset" uuteen...Speksit:

Intake Valve Timing

Open BTDC
32 degrees

Close ABDC
64 degrees

Duration
276 degrees
Exhaust Valve Timing

Open BBDC
49 degrees

Close ATDC
30 degrees

Duration
259 degrees

K8 Speksit:
Intake Valve Timing

Open BTDC

43 degrees

Close ABDC

58 degrees

Duration

281 degrees
Exhaust Valve Timing

Open BBDC

62 degrees

Close ATDC

24 degrees

Duration

266 degrees

Eli rajummat on, syynä esim korkeammat puristukset...?!

Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:33
Kirjoittaja BussiJussi
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.

Ja eiköhän sitä pidä rajumpia muuutoksia tehdä kuin imunen pakopuolelle... Katsotaankatsotaan...

K8 speksit apen sivuilta:
klix...

Ja sama "vanhasta"

klax...

Oikeellisuudesta ei tietoa..




Edited By BussiJussi on 1211398584

Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:48
Kirjoittaja 103-1116517908
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p
kliks

Lähetetty: 21 Touko 2008, 22:55
Kirjoittaja BussiJussi
gold kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p

kliks

84 mm männät...ei riitä... 86mm Muzzyssä, sillä tulis se 1500cc täyteen, JOS vain sais ohuemmilla männätapeilla siis

tämän satsin