Sivu 13/15

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 19:25
Kirjoittaja Titaani
Omasta tuplat kaikki suli kolmos vaihteella heti. Samalla muutakin tietty suli. Kuitenkin tuli ajettua Syrenin pyörällä 339.6 boxiin ja Salinin touringturbolla 331 kennoihin.
Uusia Smr 200mph, bärräbete 323 ja bussijuntti 329,

Snuggles uusi vaparien suomenennätys virallisiin kennoihin 353




Edited By Titaani on 1372523235

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 19:37
Kirjoittaja waiski10
minizz66 kirjoitti:Ilmeisesti joku oli vetäny corvetella 351km/h märällä radalla?
Heräsin siinä kohtaa kun kissi tahto ulos....

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 20:01
Kirjoittaja minizz66
waiski10 kirjoitti:
minizz66 kirjoitti:Ilmeisesti joku oli vetäny corvetella 351km/h märällä radalla?

Heräsin siinä kohtaa kun kissi tahto ulos....

http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=22317&page=4

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 22:11
Kirjoittaja PowerKing
Nesmit kirjoitti:No pieni pilkkuvirhe, sivukate siinä taisi lähteä... Etukate sentään pysy kiinni :D
Joskus aikoinaan ajoin fighterillä 338 tutkaan lappeenrannassa, ja ainakin silloin ei kyllä niskat ois kestäny yhtään enempää vauhtia. Luulisin että jos busastakin lähtis noi isot katteet lentoon ni sen varmaan jossain huomaisi.
Mutta tulos on erittäin kova, siitä pisteet :)

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 23:25
Kirjoittaja jarim
Heh, tuli mieleen tuosta olikohan 2007 kun meni eka kertaa yli 200mph Joensuussa. Varikolle palatessa vauhtia oli varmaan vielä 140 nurkilla kun otin kädet irti stongista ja nostin ilmaan ... meinasin tippua kyydistä. :D

Lähetetty: 29 Kesä 2013, 23:39
Kirjoittaja parta
no niin. kasipallolla meni sitten viimein sen rajan yli. :p 322 kennoihin.
täytyy vissiin odotella virallista tuloslistaa että voi kerjätä nimeä listalle. lupasivat että tulee nettiin. ajonumero 54.
sitten kehtaa myös ehkä tilata sen t-paidan :cool:
kaverikin joka osti bussin vasta kuukausi sitten,veti melkein perusvaparilla ykköskopalla 296.
titaanille kiitos tulevista tekniikan muutosvinkeistä!
t:hiacen vieressä palloilijat.
padasjoen miehellä melkoinen vapari.paljonko niitä kuutioita olikaan?

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 01:34
Kirjoittaja tenhulttio
waiski10 kirjoitti:
minizz66 kirjoitti:Ilmeisesti joku oli vetäny corvetella 351km/h märällä radalla?
Heräsin siinä kohtaa kun kissi tahto ulos....
Siellä olis halunnu moneltakin juttuja ulos monestakin aukosta siinä vettekyydissä. Siis keli oli semmonen, missä harva viittii edes ongelle mennä. Huima peli ja kuski :mosh:

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 09:39
Kirjoittaja ysi-ärrä
Joo, Haapaveden corvette kuski kävi taasen pistään ennätystä uusiksi eli tuo 351kmh.
Kyllä se meinaa karata multa ihan tosissaan noilla nopeuksillaan. No joensuussa sit yritetään tavoitella.

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 09:59
Kirjoittaja jarim
Niin siellä oli kennomittaus tällä kertaa?

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 10:41
Kirjoittaja Heksa
onnittelut simppa70 vapari veto 329--- viime vuonna kaasuilla 331
myös snugglesille--- 353 ja monta 352... samaan rakoon kaikki vedot
myös huikee suoritus nesmitiltä: ilman sivukatteita 355 ja päivän nopein :bowdown: varmaan jäi yli 10kmh katteiden vuoksi
bussijuntti teki kaiken sen mitä sillä setupilla oli tehtävissä 329 :thumbup: vielä eka kertalaisena
sinänsä jännä päivä:
ei ollut uhoilua,v....a,eikä muutakaan ylimääräistä vääntö.
Mistähän se mahtoi johtua? :vilkutus:
kaikki oli sulassa sovussa, laitteiden merkistä riippumatta

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 11:14
Kirjoittaja Nesmit
jarim kirjoitti:Niin siellä oli kennomittaus tällä kertaa?
Jep, kennot oli käytössä.
Samoten pyörät numeroitiin ja pitäis tulla tuloslista.
Näytti samoja lukemia mitä driftbox...

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 12:22
Kirjoittaja toimeve
...tuloslistat kun tullee esille, niin sielä on mm. "Hayabusa WT-xxxxx" kohalla jottain ihmettelemistä, kun Nesmit myi vuoron kaverilleni, joka kävi testaamassa eka kertaa Z750 naku-Kawan kulkua ja tasasesti rapiat 200kmh löi tauluun.

Tarkota, että voi olla myös näitä muita paikkansa toiselle myyneitä/siirtäneitä, eikä välttämättä siis ilmottautuja/pyörä&kuski piä ihan kutiansa noissa tuloslistoissa.

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 13:14
Kirjoittaja toimeve
Lainaus tämän päivän Keskisuomalainen -lehdessä olleesta Hallin nopeusmittauksesta kertovasta artikkelista (juttukuvassa oli Corvette & omistaja/kuljettaja Jukka Hyvärinen):

"Vaikka kyse ei ole kilpailusta, päivän nopein veto kiinnostaa. Aiempina vuosina kovinta kyytiä tarjoillut Suzuki Hayabusa päihitti jälleen muut. Päivän huippunopeudeksi mitattiin 353km/h.

Hallissa tehtiin myös uusi Suomen ennätys autolla, kun kiitoteille pääsi vuosimalli 1999 Corvette. Ensimmäisellä vedolla Corvetten nopeudeksi mitattiin 336km/h.
- Kovempaakin olisi kulkenut, mutta kaksi kertaa piti nostaa jalka kaasulta, kun kiitotie oli kostea, Corvetten kuski Jukka Hyvärinen harmitteli.
Toinen veto tuotti tuloksen 351km/h. Hymy kuskin huulilla oli syystäkin leveä. Tavoitteena tosin on 360km/h.
- Sen toteuttaminen vaatii enemmän pitoa. Ensimmäinen vaihde, mikä nyt piti oli vitonen
."

edit: korjattu nopeuksia, sitä kun kymmensormijärjestelmällä kirjottaa vain tekstiä lehestä lukien niin näytti että oli kakkosen ja kolmosen näppäimet ollu keskisormella hakusessa... :laugh: eli siis nopeudet on kolmosella alkavia, ei kakkosella.




Edited By toimeve on 1372590048

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 13:27
Kirjoittaja Bomber#1

Lähetetty: 30 Kesä 2013, 19:10
Kirjoittaja snuggles
Onneks oli kennomittaus, unohdin parhaassa vedossa laittaa kortin boxiin :(
Saa nähdä mittasko ne kymmenyksiä kans, taulussa niitä ei näkynyt. Oli miten oli, kilsa jäi uupuun.
Ja toivotaan että tulokset tulee yhdistettynä vastuuvapauskaavakkeisiin kirjoitettuihin nimiin eikä ennakkoilmoituksiin tahi niiden maksumiehiin.

Heksa summas päivän aika hyvin, Pete ja Teemu kaipaa mph paitoja, ei voi sanoa että kuskeilla ei ois ajo kulkenu.

Toisaalla ihmetelty huipputulosten puuttuminen ei kaipaa selityksiä, paikalla olleet näki kyllä kellä oli oikeasti ropleemia tekniikassa, vaikka potentiaalia löytyi, ruuvaamista riitti ,ja joitakin laitteita ei ajettu edes täpöllä kun testit kesken.