Onnitteluja bussijussille ja busajasalle ajopäivän onnistumisista! Olin jo viime kesänä sitä mieltä että savon voima rikkoo 100m/s rajan mut välillä se antaa odottaa. Nyt voimaa oli jo liikaa
Pahoittelut tekniikkavaurioista kärsineille, taxi, jarim ym. kawa-jorma mukaan lukien.
Oma veto ekalla kerralla suti vielä kolmosella ja lopussa etupään vispaamista, tulos 329kmh. Toisella renkaan lämmitys ja olikse nelosella rajottimeen jossa vauhti tippui 20kmh, katottiin käyristä. Lopussa kovempaa vatkaamista, hölläsin, nopeus 330kmh. Paluutiellä huomio, ohjaus vinossa. Jotain oli päässyt meneen vinksalleen, asia vielä tutkimatta.
Klo 17 lähdössä ajoin jamonaattorin K5:lla. Rhead oli juuri ajanut 200mph rikki omallaan, onnittelut, ja tuumas että kun tuossa 2hv enemmän ni pakko mennä saman verran. Vähä painetta peliin. Eka veto 320.9kmh ja toiselle hirvee yritys, renkaan lämmitys, joka vaihde piiru vajaa rajottimesta, persittä hilaten lopussa, nopeus 322,5kmh.
Loppupelissä hieno päivä. Toivon vaan että päästään ajamaan joensuussa ja ehkä vielä lappeenrannassa. Kaikki vaan ilmoittautumaan mukaan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Mietin tuossa että onkohan tullut aliarvioitua se ilman määrä mikä puskee ramair putkien kautta sisään 330+ nopeuksissa? En oikein keksi muuta syytä miksi tuo oma keksintö on laihalle mennyt ja sulanut. Valistuneita näkemyksiä?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Mietin tuossa että onkohan tullut aliarvioitua se ilman määrä mikä puskee ramair putkien kautta sisään 330+ nopeuksissa? En oikein keksi muuta syytä miksi tuo oma keksintö on laihalle mennyt ja sulanut. Valistuneita näkemyksiä?
Innovate oli kiinni omassa ja laihalle oli mennyt seokset vedon aikana. Ajoin siis pelkästään pumppubensalla.
jarim kirjoitti:Mietin tuossa että onkohan tullut aliarvioitua se ilman määrä mikä puskee ramair putkien kautta sisään 330+ nopeuksissa? En oikein keksi muuta syytä miksi tuo oma keksintö on laihalle mennyt ja sulanut. Valistuneita näkemyksiä?
Innovate oli kiinni omassa ja laihalle oli mennyt seokset vedon aikana. Ajoin siis pelkästään pumppubensalla.
Taxin Motec logit purettiin tänään. Se ei ole mennyt laihalle missään välissä ja silti 1 ja 4 tulpat suli. Mysteeri.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Repa H kirjoitti:Eka veto 315km/h ja toinen 322km/h ( naviin jäi 323km/h ). Keneltä niitä +200mph kerhon paitoja ja tarroja voi kysellä?
ONNEA uudelle. Snugglesilta saat joitan extraa, kun taisit olla ainut uusi busanisti joka ylitti 200mph.
Minulta saa ainakin lippiksen.
Joo, tuli luvattua ekan kerran 200mph busalla ylittäneelle paita. Ajatus oli että saa pistää päälle paikan päällä, mut käy näinkin. Laita, Repa H, PM:ää.
Rheadin kuvissa näkyy mul olevan ajokkina jamonaattorin K5, pääsee mestari ite puikottaan sitte joensuussa.
BusaCormaxin videossa on sit oma sorsa alla, hieman jäykkää menoa alkuun
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
MGa kirjoitti:No ei se voima oikeen riittäny tolle matkalle, pidemmäl matkal olis ollu kovempi nopeus.
Mut eikai täs muu auta ku lisää voimaa sit vaan, luulen et aika maksimin sain irti tän hetken hevosista kun tolla teho/huippulaskurilla tuo mun 306 olis vaatinu huomattavasti enemmän tehoa mitä mun moposta ees lähtee
Helvetin hienoja vetoja, jos oikein ymmärsin puhelimessa, niin olit vetänyt tutkaan 306 km/h. Ei voi kun nostaa hattua.
Ja viellä gen 1 busalla
Edited By Crivil on 1277688871
Kawasaki ZZR 1100 -91
Suzuki Hayabusa -00
Suzuki Hayabusa K8
1/4 mile 9.990
+300 km/h Club
"Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään"
"Vain nopeat elävät kauan"