Vmatti kirjoitti:Onks tietoo, millainen varustus tuon kyytiin olisi optimi?
Firma tarjoaa ainakin suojalasit ja mahdollisilta roiskeilta suojaavan takin. Nyt on tuulta lännestä pari metriä sekunnissa, joten tuskin veneeseen montaa pisaraa tulee, ellei löydy isoja peräaaltoja. Tämä perustuu vain yhden ajelun kokemukseen, joten tilanne voi osoittautua muuksikin .
Kiitos veneretken järjestelyistä - yhtä kokemusta rikkaampi.
Ei ehkä ollut ihan niin raju kuin ennakkoon odotin, kelikin oli kyllä tyyni.
Hauskaa kuitenkin...
Mukavaa oli käydä merellä kääntymässä,mut aika meni vaan liian nopeasti.Kiva myös et näki muita D-kortillisia ihmisiä ku itse ei ole paljon tapahtumissa kerenny käymään.Oisko huomenna halukkaita lähtee letkajenkkaan Suvirantaan?Lähtö ois vaika Tuusulan Shelliltä kello 17.00?
Jos nyt sitten tällee vielä
Kiitos meidänkin puolesta mukavaa oli..
Olikohan mulla tylsää kotimatkalla kun kuvailin sitten "mopon" kyydistä
Kuvia tuonnempana.
Agostini kirjoitti:joo,nyt kun tätä on pureksinu,nii olen samaa mieltä...ei niiiiin rajuu kun aattelin...
Vähän offtopic, mutta mikä nyt busanisteille olisi rajua ?
Niin kauan kun mulla on bussi ollu, ei muut laitteet ja vempaimet oikein ole säväyttäneet vaik on tässä monenmoista muka rajua peliä koitettu
Mutta jos ago järkkäät joskus parilla kybällä hornettikyytiä , niin mukana ollaan
Agostini kirjoitti:joo,nyt kun tätä on pureksinu,nii olen samaa mieltä...ei niiiiin rajuu kun aattelin...
Vähän offtopic, mutta mikä nyt busanisteille olisi rajua ?
Niin kauan kun mulla on bussi ollu, ei muut laitteet ja vempaimet oikein ole säväyttäneet vaik on tässä monenmoista muka rajua peliä koitettu
Mutta jos ago järkkäät joskus parilla kybällä hornettikyytiä , niin mukana ollaan