Sivu 13/22
Lähetetty: 10 Heinä 2006, 20:39
Kirjoittaja 111-1149740061
Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Lähetetty: 10 Heinä 2006, 20:56
Kirjoittaja jarim
orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Lähetetty: 10 Heinä 2006, 23:21
Kirjoittaja Jone
jarim kirjoitti:orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Lähetetty: 10 Heinä 2006, 23:28
Kirjoittaja Agostini
Pocasella kesti Z6 13500km ja nyt uusi samanmoinen alla...kaikissa keleissä ok,kunhan varoo pikipaikkoja sateella.(niinkuin myös maalauksia)
:unclesam:
Lähetetty: 11 Heinä 2006, 00:36
Kirjoittaja martti
Maalauksia ja pikipaikkoja pittää miun kokemuksen mukkaan varoa sateella aina oli renkaat mitkä hyvänsä
Lähetetty: 11 Heinä 2006, 09:55
Kirjoittaja purzzi
martti kirjoitti:Maalauksia ja pikipaikkoja pittää miun kokemuksen mukkaan varoa sateella aina oli renkaat mitkä hyvänsä
Sellasta kumia ei oo mikä pitäs ton piki paikan päällä...mietityttää et miks ne ei vois keksiä jotain systeemiä ton pien jatkoks, ettei se olis niin helv...n liukas sateella!
Edited By purzzi on 1152600974
Lähetetty: 11 Heinä 2006, 09:56
Kirjoittaja jummijammi
Nyt on käyty tuota paljon parjattua Avonia testaan kemorassa..
Meikäläisen hitailla kierrosajoilla (1,30min) ei minkäänlaista ongelmaa. (paineet 1.9bar)
Ittellä esim diablo ilman P-merkintää tuntui paaaaljon huonommalta, ku se jo maanteillä tiukoissa mutkissa alko nuljuamaan ja tuntu että taittuu jotenki alle..
Eli itte kyllä aion jatkossaki pysyä avonissa ylivoimaisen kestävyyden takia..
Taitaa olla tuo rengasjuttuki vähän ku esim. tuo TRE: joillakin itseni mukaanlukien todella huomattava vaikutus, ja joillakin ei kuulemma mitään eroa
Mikskähän muuten tuo pilotsportti etunen alkaa olla jo kalju, ajettu 6 tkm, akup kesti 15donaa? Paineet moilemmissa ollu 2,9-3baaria?
Seuraavaksi kokkeilen eteenkin tota avonia, koska takasessa ei ainakaan vielä pidon kans trobulia..
Lähetetty: 11 Heinä 2006, 10:01
Kirjoittaja Jassu
Tänään vaihdetaan sekä eteen että taakse Pirellin Diablot (P-merkinnällä). Saas nähdä tuliko tehtyä vikahankinta vai toimivatko gummit hyvin.
Lähetetty: 12 Heinä 2006, 16:45
Kirjoittaja 111-1149740061
Jone kirjoitti:jarim kirjoitti:orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
Lähetetty: 12 Heinä 2006, 22:33
Kirjoittaja MGa
orpopiru kirjoitti:Jone kirjoitti:jarim kirjoitti:
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
Mullaki Mezin Z4 kesti vaa vajaa 4000 et onhan toi mahollista
Lähetetty: 12 Heinä 2006, 23:14
Kirjoittaja Jone
orpopiru kirjoitti:
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
Hyvin raskas kaasukäsi?
Lähetetty: 13 Heinä 2006, 16:52
Kirjoittaja 111-1149740061
Jone kirjoitti:orpopiru kirjoitti:
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
Hyvin raskas kaasukäsi?
Kai se on pakko myöntää... tasakaasumatkailu ei oo mun vahvin laji. Toisaalta en oo mikään riisitautinenkaan :rasberry:
Lähetetty: 17 Heinä 2006, 11:49
Kirjoittaja 109-1085635237
Alkuperäisellä renkaalla ajetu nyt 9900 km ja vielä menee max. 1000 km. Onkohan ns. "ennätys ? :laugh:
Mulle on yleensä riittänyt tieto, että Busassa on voimaa ja käytän sitä vain tarvittaessa.... respekt Busaa kohtaan on näköjään ollut senverran suuri ettei ole juuri tarvinnut, you know .
Lähetetty: 18 Heinä 2006, 14:27
Kirjoittaja jakehaanpää
"Uusin" rengastesti Bike- lehdessä luettavissa...hmm...mielenkiintoista
Lähetetty: 19 Heinä 2006, 17:46
Kirjoittaja 116-1126624259
Eilen tuli busaan diablo corsat ja reilu viikon päästä kokeileen 2 päiväks rataa ja nähdään miten pitävät Ainakin vaikuttavat pienten lenkkien jälkeen paljon pitävämmältä kun edellinen 020 takana ja mez4 edessä. Onkos kellään kokemusta tuosta bt 002 renkaasta? Taitaa olla ihan kisarengas mut on se kuvioitu kuitenkin.