RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
martti kirjoitti:Maalauksia ja pikipaikkoja pittää miun kokemuksen mukkaan varoa sateella aina oli renkaat mitkä hyvänsä
Sellasta kumia ei oo mikä pitäs ton piki paikan päällä...mietityttää et miks ne ei vois keksiä jotain systeemiä ton pien jatkoks, ettei se olis niin helv...n liukas sateella!
Edited By purzzi on 1152600974
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray
King of team purzzi :rasberry:
King of team purzzi :rasberry:
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Nyt on käyty tuota paljon parjattua Avonia testaan kemorassa..
Meikäläisen hitailla kierrosajoilla (1,30min) ei minkäänlaista ongelmaa. (paineet 1.9bar)
Ittellä esim diablo ilman P-merkintää tuntui paaaaljon huonommalta, ku se jo maanteillä tiukoissa mutkissa alko nuljuamaan ja tuntu että taittuu jotenki alle..
Eli itte kyllä aion jatkossaki pysyä avonissa ylivoimaisen kestävyyden takia..
Taitaa olla tuo rengasjuttuki vähän ku esim. tuo TRE: joillakin itseni mukaanlukien todella huomattava vaikutus, ja joillakin ei kuulemma mitään eroa
Mikskähän muuten tuo pilotsportti etunen alkaa olla jo kalju, ajettu 6 tkm, akup kesti 15donaa? Paineet moilemmissa ollu 2,9-3baaria?
Seuraavaksi kokkeilen eteenkin tota avonia, koska takasessa ei ainakaan vielä pidon kans trobulia..
Meikäläisen hitailla kierrosajoilla (1,30min) ei minkäänlaista ongelmaa. (paineet 1.9bar)
Ittellä esim diablo ilman P-merkintää tuntui paaaaljon huonommalta, ku se jo maanteillä tiukoissa mutkissa alko nuljuamaan ja tuntu että taittuu jotenki alle..
Eli itte kyllä aion jatkossaki pysyä avonissa ylivoimaisen kestävyyden takia..
Taitaa olla tuo rengasjuttuki vähän ku esim. tuo TRE: joillakin itseni mukaanlukien todella huomattava vaikutus, ja joillakin ei kuulemma mitään eroa
Mikskähän muuten tuo pilotsportti etunen alkaa olla jo kalju, ajettu 6 tkm, akup kesti 15donaa? Paineet moilemmissa ollu 2,9-3baaria?
Seuraavaksi kokkeilen eteenkin tota avonia, koska takasessa ei ainakaan vielä pidon kans trobulia..
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Tänään vaihdetaan sekä eteen että taakse Pirellin Diablot (P-merkinnällä). Saas nähdä tuliko tehtyä vikahankinta vai toimivatko gummit hyvin.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Jone kirjoitti:jarim kirjoitti:orpopiru kirjoitti:Ensiasennustakanen oli sakoilla kahden tonnin jälkeen. Mezin sportec m1:llä takana 2800 kilsaa ja 1,3 milliä jäljellä. Ei oiken taho takakumit kestää, enkä oo ees polltanu yhtään...
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
Mullaki Mezin Z4 kesti vaa vajaa 4000 et onhan toi mahollistaorpopiru kirjoitti:Jone kirjoitti:jarim kirjoitti:
Paineet päin vittua. Paitsi jos siinä sun vehkeessä on turbo.
Oikeat paineet on kaiken a ja o. Mulla kesti BT56 Bridgestone 8500km tosin kangas näkyi kyllä jo silloin. Mutta 7500km kohdalla itse moottoripyöräpoliisimies tarkisti renkaan ja totesi lailliseksi. Tuonkin renkaan saa alipaineilla tuhottua hyvinkin nopeasti.
Paineet on ollu 3.0 bar. Ei pitäs siitä olla kiinni, joo ja oon kattonu ton paineen ehjällä mittarilla.
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
"Uusin" rengastesti Bike- lehdessä luettavissa...hmm...mielenkiintoista
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Eilen tuli busaan diablo corsat ja reilu viikon päästä kokeileen 2 päiväks rataa ja nähdään miten pitävät Ainakin vaikuttavat pienten lenkkien jälkeen paljon pitävämmältä kun edellinen 020 takana ja mez4 edessä. Onkos kellään kokemusta tuosta bt 002 renkaasta? Taitaa olla ihan kisarengas mut on se kuvioitu kuitenkin.