Sivu 13/15
Lähetetty: 07 Marras 2010, 13:43
Kirjoittaja ysi-ärrä
Titaani kirjoitti:Niin yleinen hintataso vaparissa 100/hp toteutuu aika yleisesti eri viriasteilla.
Niinpä näyttäs olevan. Eli paalua palaa täälläkin ihan kiitettävästi
Mut mitäpä sitä ei tekis että sais 200mph rajapyykin rikottua :p
Lähetetty: 07 Marras 2010, 19:35
Kirjoittaja Sutii
Verrattain huokean hintaisia hevosia,jos edellisestä viriasteesta otetaan 10hv pomppu 21e llä ??? Luulis olevan melkoinen markkinarako ko. oivalluksella..
Lähetetty: 07 Marras 2010, 19:45
Kirjoittaja snuggles
Onhan noissa hepojen hinnoissa vaihteluakin. Joku hyvä oivallus mikä vaatii vaan työtä ja voi itse tehdä niin sehän on halpaa. Sit voi sijoittaa isojakin rahoja ameriikan osiin mitkä ei välttämättä toimi halutulla tavalla. Eli hyvät neuvot ovat arvokkaita ja alentavat kokonaiskustannuksia.
Lähetetty: 07 Marras 2010, 22:01
Kirjoittaja tenhulttio
Montako litraa E85:ta saa 21 eurolla?
Lähetetty: 08 Marras 2010, 14:37
Kirjoittaja 107-1089231881
Hyvä oivallus mutta metsään meni...
Oikeesti Oivallus on ollut käytössä jo pitkään pro puolella mutta hinta on ollut tuhansia euroja... Oivalluksena on tässä kohtaa halvempi toteutus systeemille....
No eihän ihan tarkkaa voi tietää toimiiko juttu millä hyötysuhteella... ekat käytännön testit SRC motissa torstaina....
Lähetetty: 21 Marras 2010, 15:12
Kirjoittaja 107-1089231881
Tehokkain vaparimottiko tästä uudesta 1700 cc versiosta tulee ?
No eihän voi tietää mutta yritys on ainaski kova..
Tosta kuvia projektista
Laitellaan lisää kun homma etenee....
Edited By Ksthb on 1364673930
Lähetetty: 21 Marras 2010, 19:32
Kirjoittaja VeliHölmöK8
Ksthb kirjoitti:Tehokkain vaparimottiko tästä uudesta 1700 cc versiosta tulee ?
No eihän voi tietää mutta yritys on ainaski kova..
Tosta kuvia projektista
Laitellaan lisää kun homma etenee....
Tarkoittaakos tuo, että nipussa on jo? - ja matka rullalle voi alkaa...
Lähetetty: 21 Marras 2010, 20:05
Kirjoittaja 107-1089231881
Kuvat aika järjestyksessä, lähtötilanteesta maaliin... Vielä tulee monet kuvat eri työvaiheista...
Niin jos joku juttu saa askarruttamaan niin kysyä saa.. vastaillaan jos osataan...
Lähetetty: 21 Marras 2010, 20:31
Kirjoittaja 107-1089231881
Lisää kuvii...
(10 kpl)
Edited By Ksthb on 1364673949
Lähetetty: 22 Marras 2010, 15:24
Kirjoittaja snuggles
Aikamoiset on röörit ja venat. Onkos tää uusi kansi vai jalostettu edellisestä ? Paljonko mahtuu oleen venat auki YKK:ssa ?
Lähetetty: 22 Marras 2010, 17:58
Kirjoittaja 107-1089231881
Jalostettu entisestä... venat (imu 34,6mm ja pako 30mm) sopinee avautuun riittävästi lopullisessa asemassaan.. (n.4mm ykk)
Imu ja pakokanavaan haetaan vielä lisää volyymiä..
Mallikansi toimii koehyppääjänä..
Lähetetty: 22 Marras 2010, 22:26
Kirjoittaja turboman
Olisko tuollainen +280hp kone hyvä aihio , mistä alkaisi paranteleen... http://www.carpenterracing.com/hayabusa.htm#270hp_busa
Lähetetty: 22 Marras 2010, 22:52
Kirjoittaja 107-1089231881
Ei mun mielestä, tuppaa noista ameriikan hevosista jäämään tehoo matkalle 25-30hp....
Muutama esimerkki on jo tullut nähtyä.....
Lähetetty: 23 Marras 2010, 16:10
Kirjoittaja snuggles
Mikä ettei aihioksi ihan ok. Ilman mitään asiantuntemusta veikkaan että vois tuosta koneesta upota 40hv atlantin aaltoihin. Meinaan 280hv piti olla niinko takistehoa. Jampalla vähintään vastaavat hilut kiinni ollu jo aikasemmin.
Koska muute penkkiin ?
Lähetetty: 23 Marras 2010, 16:12
Kirjoittaja turboman
Minkäverran Busan pro stock koneissa on tehoa ja millaisilla puristuksilla nuo ovat.