Sivu 13/20
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 17:49
Kirjoittaja Agostini
Muutama ulkoilukuva...
Kuva 1
Kuva2
Kuva3
Tulis vaa se kesä jo.....
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 18:37
Kirjoittaja 72-1202239073
Agostini kirjoitti:Muutama ulkoilukuva...
Kuva 1
Kuva2
Kuva3
Tulis vaa se kesä jo.....
Kumma juttu että ulkokuvat on 10 kertaa paremman näköisiä kuin sisällä salaman kanssa otetut, kuten tuon äänekosken huiman "hiihtäjän" kuvissakin voi havaita.
..niinpä tulis kesä jo
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 18:42
Kirjoittaja Agostini
arttu...perkule...
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 19:22
Kirjoittaja 109-1154001388
Nyt on helibarsit omaan mustaan asennettu. Vielä pitäs ilmafiltteri pestä, ja öljyt ja suodatin vaihtaa. sitten alkas pyörä olemaan ajamista vaille... tälle vuodelle ei taida 15. päivä maaliskuuta onnistua ajot, kuten viime vuonna..
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 20:40
Kirjoittaja hajahuja
onko agolla putkiston vaihtopaineita??voi sekin vaikuttaa ulkonäköön
Lähetetty: 03 Maalis 2008, 21:03
Kirjoittaja Agostini
On,mutta nirsona en osta sikaa säkissä... :p
-A-
Lähetetty: 04 Maalis 2008, 00:12
Kirjoittaja 107-1089231881
BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Ksthb on 1204582623
Lähetetty: 04 Maalis 2008, 15:00
Kirjoittaja 107-1089231881
Ksthb kirjoitti:BB:n valmistelut loppusuoralla. Hiukan mittavampi airbox modi tuli tehtyä. Vaikeuksiakin on riittänyt 48mm läppärunkojen synkkauksen kanssa,huomenissa jatketaan.
Muutama kuva airbox modista (11-13)
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Hmm.. paremmalta näyttää nyt, synkkaus ongelmat johtuivat vain ja ainoastaan väsymyksestä. Ns. mittareiden lukihäiriö
Aamusta homma suijui ongelmitta. Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin
Lähetetty: 05 Maalis 2008, 11:17
Kirjoittaja 72-1202239073
Ksthb kirjoitti:Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin
..Tohtorilta on meille noin 9 minuutin matka ... tule näyttämään tuoreet käppyrät ja siinä sivussa jotain K8-satulahommia kans...
Lähetetty: 05 Maalis 2008, 17:28
Kirjoittaja Jukkis
Metri lunta ja kymppi pakkasta.. ei jaksa innostaa, ens viikolla putket kait saapuu
huggeri ketjusuojalla parinviikon päästä.. on muuten sairaan komee..
Lähetetty: 05 Maalis 2008, 21:22
Kirjoittaja jarim
Hupakaasut on paikoillaan. Lauantaina Kemi MC:lle penkittämään.
edit: Muutamia lisäkuvia ( 56 -> ) http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/project08/05032008144_G
Edited By jarim on 1204792156
Lähetetty: 05 Maalis 2008, 23:33
Kirjoittaja 107-1089231881
Humppanisti kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Torstaina parin pyörän kans Tampereelle säätöihin
..Tohtorilta on meille noin 9 minuutin matka ... tule näyttämään tuoreet käppyrät ja siinä sivussa jotain K8-satulahommia kans...
Jepa, poiketaan paikan päällä. laitatko numerosi tuleen viestillä mun kännyyn 040-9009966
Lähetetty: 08 Maalis 2008, 08:50
Kirjoittaja 107-1089231881
Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm/0,5 bar. (Bike Doctor/ Dynojet)
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
Edited By Ksthb on 1204964154
Lähetetty: 08 Maalis 2008, 09:55
Kirjoittaja hajahuja
Ksthb kirjoitti:Jepa, BB:n viimmeiset säädöt valmiit, lukemattomien testien jälkeen Valkkarin(lue Tbo mopon) tehot ohitettu selkeesti, pummpu bensalla Shell V-Power BB 197,39/151,8 nm, Valkkari 197,30hp/ 164nm. (Bike Doctor/ Dynojet)
Normipenkissä' 230hp raja rikkoontuu ihan selkeesti, uskoisin.
Väännössä toki selkään tulee hiukan, yllättävän vähän kuitenkin.
Ja millä tavalla, BB toimii kuin kaupasta ostettu. Nokat edelleen kesyt Yoshi TYPE-R K4. Mitään vääntö kuoppia ei jäänut, tehollinen ajoalue 2-12000 rpm. BB soveltuu nyt hyvin käyttöpyöräksi kuin leikkimieliseen kisaankin.
Seuraavaksi laitetaan ulkoasu kuntoon ja kuskataan näytille Jyväskylän mp-messuille huhtikuun alkuun
Kansiollinen kuvii projektista
http://galleria.busanistit.org/v/muitakuvia/ksthbtek/album70/
siis mitä?penkitetty 197 ja 230 pitäs mennä kevyesti ja tehoa enemmän ko turbossa????eikai nyt alle 260 heppasia turbobusia ole ees olemassa?ymmärsinköhän näin aamusta kaikki ihan oikein
Lähetetty: 08 Maalis 2008, 19:43
Kirjoittaja busajasa
Sisar hento valkoinen... Alkaa olla ajamista vailla. Voi kun nuo lumet jo sulaisi pois.