Nopeusmittausta jämsän hallissa 19.6.2010

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087

Omat vedot 303, 314, 311.

Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.

Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.

Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.

Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille. :respekt:

Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. :thumbup:
Club 100 m/s Otalampi
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Mulla K8:ssa takaratas 41. TT-Motorsportin penkissä rajoittajalla vauhtia 339. Eli putkiviritteiselle liian pitkä välitys, ainakin noin tuulisella säällä. Ehkä 42 takaratas voisi olla makeimmillaan ???
Tuli tilattua rapakon takaa takarattaan kanssa samalla 19 eturatas, mutta sitä nyt ei kannata putkiviritteiseen etes koittaa. Ainakaan jos kenttäajoja ajattelee. Pitänee myydä jollekkin, jolla ei teho lopu :respekt:
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087

Omat vedot 303, 314, 311.

Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.

Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.

Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.

Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille. :respekt:

Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. :thumbup:

Vakioväleillä ajoit?




Edited By Juhama on 1277045020
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Juhama kirjoitti:
Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087

Omat vedot 303, 314, 311.

Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.

Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.

Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.

Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille. :respekt:

Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. :thumbup:

Vakioväleillä ajoit?

Jep, välityksiin ei ole koskettu.
Club 100 m/s Otalampi
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Marbusa kirjoitti:
Juhama kirjoitti:
Marbusa kirjoitti:Kuukauden ankaran laskuharjoittelun tuloksena se kutonenkin onnistui arpoutumaan kehiin. :1087

Omat vedot 303, 314, 311.

Ekassa tuli räpellettyä vaihteiden kanssa, kun meinas unohtua käännetty kaavio, tokassa vedossa 4 -> 5 ei menny ilman kytkintä. Viimeinen veto tuntui menevän vaihtojen osalta suht ok, mutta loppupuolella voblaus taisi hidastaa vauhtia, kun ei parantunut. Tuuli todellakin painoi meidän kokoonpanoa aika pahasti ja se voblaus rupes ihan oikeasti pelottamaan, mutta kaasua en hellittänyt.

Mun oranssimustassa Yoshin 4-2-1, vapari, peilit veks ja nyt takana 180/55 rengas. Samin penkissä korjattu säätö ja sen jälkeen ajettu huipputesti antoi max. lukemaksi 316 km/h, mutta sen jälkeen takanakki vaihdettu ja olisi pitänyt mennä yli tuon 316 ja varmaan ilman voblausta olisi mennytkin...tai ainaskin uskon niin.

Noh...Joensuussa toivottavasti kelit kohdillaan.

Onnittelut tosi kovien lukujen ajajille ja muillekin mukaan rohjenneille. :respekt:

Järjestelyt olivat kyllä onnistuneet erinomaisesti ja järjestäjiä kiittelin jo paikan päällä. :thumbup:

Vakioväleillä ajoit?

Jep, välityksiin ei ole koskettu.
Entä oliko rajoitinta nostettu ecu-editorilla?
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
65-1275469948

Viesti Kirjoittaja 65-1275469948 »

:bowdown: Hienoja tuloksia saatu! Meidänkin teamissa vauhtitavoitteet täyttyivät :tapu: . BussiJussi kyl veti hienosti :respekt: . Kännykkäkameravideota olis pätkä ^ lähdöstä, mutta kun en saa sitä koneelleni purettua :comp .
65-1275469948

Viesti Kirjoittaja 65-1275469948 »

... Onkos muuten tuloslistaa vielä kokonaisuudessaan missään?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Happea oli bensaan nähden kait riittävästi, koneen purkuun pääsee. Vaihteeksi. :pääseinään:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Juhama kirjoitti: Entä oliko rajoitinta nostettu ecu-editorilla?

Rajoittimen arvoja nostettu ja ei kykene muistamaan minkä verran. :pääseinään:

Olisi pitänyt pikkasen pidempään kierrättää ennen vaihtoja, mutta ehkä ensi kerralla sitten yrittäis malttaa...

Olis mielenkiintoista, kun joku olisi ollut kuvaamassa vähän ennen mittauspistettä , niin olisi saanut aineistoa ajoasennoista.

Olen gprs -yhteyden päässä, joten kestää valovuosien verran ladata noita videoita. Itsellänikin kamerassa jotain videonpätkää tallennettuna ja yritän niitä jossain vaiheessa tallennella ja muunnella, josko saisi yleisesti katsottavaan muotoon.
Club 100 m/s Otalampi
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Hehee...

Yksi luistava kohde löytyi!!!

Äsken purin mopon kärrystä, ja huomio kohdistui takarenkaaseen... Pinta oli slicksistä hävinnyt melkein kokonaan!! Eli lyhempää akseliväliä, tjs. pitäs keksiä siis....Hmn...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
waiski10
Site Admin
Viestit: 902
Liittynyt: 28 Touko 2004, 13:03
Paikkakunta: Jyskä

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

ysi-ärrä kirjoitti:Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.
Liekkö vaihdettu osia viimeajojen jälkeen...
ennen kova, ehkä vielä joskus...
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Viime yönä kävin vakoilemassa TFM:n uutta lentokenttäpeliä.. Vaviskaa kaikki yli 300hp busat!
TAKSI!
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Jebulis, hallin kinkerit taas juhlittu ja kotona ollaan. Tulokset ei imartele, mutta tasaiset ne kyllä on; 283, 285 ja 288.
Eli lissää voimaa tarttee...eipä tuo vakio minun alla parempaan pysty. Uusia naamoja tuli taas nickien taakke.

Kotimatkalla tänään sitten tapahtuikin...Pysähdyin vaajakosken apsille kaffille ja kaverin poju huomas että ompas tyhjä rengas...PRKL.
Noh, onni onnettomuudessa. Emäntä juuri lähti apsin pihasta ja soitto että kurvaahan kotipihaan että pääsen kyytiin. (siis jyväskylästä kotoisin olen ja tampereella asustelen). Eikä muuta ko busa kaverin pakettiauton kyytiin ja kotio kohti. Nurin män :angry: . Peili paskax, ei onneks enempää vahinkoja. Ja vakiopeilithän nyt olis muutenkin mennyt vaihtoon :p . Ei muutako chevyn kyydissä olutta maistellen tampereelle :kippis: . Ei haittaa busa nyt...huomenna töihin järvenpäähän ja korjaillaan gummit go gergee...

Edittiä; toi cormaxin viteopärkä nro 19 taitaapi olla minun veto :mosh:




Edited By BaTTman on 1277057493
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Crivil
Viestit: 32
Liittynyt: 01 Kesä 2009, 20:22
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Crivil »

ysi-ärrä kirjoitti:Tuossa mietin itsekseni ku tuon 301 sain vedettyä ja lujempaa on tuolla mopottimella vedetty, niin mitenköhän vaikuttaa 7 viikkua vanhat bensat tankissa ja tankkitäynnä ??? Tuli vissiin annettua liikaa tasoitusta?
Meinaan ois varmaan pitäny imeä vanhat löpöt pois, ja laittaa vain muutama litra tankkiin. Painoahan tuosta ylimääräisestä bensasta vain on.
Ja toki opettelussa vielä ajaminenkin tuolla busalla on .
No seuraavia lentokenttäajoja odotellessa.

Kyllä se siitä lähtee, nää jutut on niin pienestä kiinni ja ajamalla oppii.
"Kokemuksen syvällä rintaäänellä".
Hyvin vedetty ensikertalaiseksi, lentokenttä neitsyenä heti 300 rikki, ei onnistunut allekirjoittaneelta :thumbup:


Omat vedot taas perseelleen, liian lyhyet välitykset, ois tarrvinnu olla piikin pienempi takaratas
:pääseinään:




Edited By Crivil on 1277688989
Kawasaki ZZR 1100 -91
Suzuki Hayabusa -00
Suzuki Hayabusa K8
1/4 mile 9.990
+300 km/h Club
"Elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään"
"Vain nopeat elävät kauan"
Vastaa Viestiin