Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 16 Kesä 2008, 10:28
TJJ kirjoitti: MGa kirjoitti: Mitäs palikkaa TJJ:n mopossa on kiinni??
Ihan kansi, nokka ja muuta "normaalia".
Jengamittarista päätellen vakiovälitykset? Ajappa seuraavalla kerralla ihan oikeata laitaa niin saat tutkan näyttämään tulokseen vähän plussaa.
TJJ
Viestit: 268 Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja TJJ » 16 Kesä 2008, 11:14
jarim kirjoitti: TJJ kirjoitti: MGa kirjoitti: Mitäs palikkaa TJJ:n mopossa on kiinni??
Ihan kansi, nokka ja muuta "normaalia".
Jengamittarista päätellen vakiovälitykset? Ajappa seuraavalla kerralla ihan oikeata laitaa niin saat tutkan näyttämään tulokseen vähän plussaa.
Joo, vakiovälit.
RHead
Site Admin
Viestit: 1345 Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja RHead » 16 Kesä 2008, 17:54
Tomppa kirjoitti: Missähän on seuraavat nopeuskinkerit?
Luultavammin 2.8.2008 joensuussa.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
104-1209964892
Viesti
Kirjoittaja 104-1209964892 » 16 Kesä 2008, 22:30
Suuret kiitokset teille kaikille paikalla olleille.
Keli oli hieno ja naama paloi komeesti, ainakin mulla.
Järjestelyt tökkii välillä meidän porukasta riippumattomista syistä ja siitä valittelut mun ja meidän kerhon puolesta, mikään ei mee aina niinkuin elokuvissa.
Kovin olitte kärsivällisiä ja toivottavasti nähdään syksyllä uudestaan.
Palautetta saa/pitää antaa, sitä suoraan tänne tai mun @:iin, niin terveiset menee loppupalaveriin kerrottavaks ilmailuyhdistykselle.
Kiitos vielä kaikille,
Pena, Mad Bones MC.
kalle
Viestit: 253 Liittynyt: 09 Huhti 2005, 15:30
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja kalle » 17 Kesä 2008, 08:38
häjy kirjoitti: niin terveiset menee loppupalaveriin
Terveiset söpölle makkaranmyyjälle....
Terv. "kolmen makkaran busanisti"
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 17 Kesä 2008, 18:03
Tässäpä VBox datat omasta nopeimmasta vedosta:
--------------- Run 0001 ---------------
Time 15:48 Date 14/06/2008
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 01.7
0-100 02.9
Accel Distance results
Distance() Time(s) @Speed(kmh)
0-60' 01.9 65.5
0-1/4mile 09.6 257.7
0-1/2mile 14.8 301.4
0-1mile 23.9 326.7
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(ft)
300-0 03.1 703.5
200-0 03.2 426.1
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-300 14.5
300-322 06.2
0-322-0 ----
Misc
Vmax 328.6kmh
Vavg 34.2kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 0.4G
PkAccelG 1.1G
PkDecelG 1.2G
72-1202239073
Viesti
Kirjoittaja 72-1202239073 » 17 Kesä 2008, 18:21
Käsittämätöntä....0-300km/h 14.5 sekunttia ... voiko pitää paikkansa vai luenko väärin ? karmeen kova aika..
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 17 Kesä 2008, 18:23
Humppanisti kirjoitti: Käsittämätöntä....0-300km/h 14.5 sekunttia ... voiko pitää paikkansa vai luenko väärin ? karmeen kova aika..
Kyllä sinä sitä ihan oikein luet. Pudasjärvellä kun ajoin 332.6km/h oli 0-300 14.4s.
-Artsi-
Viestit: 1057 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -Artsi- » 17 Kesä 2008, 18:24
Tässä mun harjoituskierros:
--------------- Run 0001 ---------------
Time 07:14 Date 14/06/2008
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----
Accel Distance results
Distance() Time(s) @Speed(kmh)
0-60' 02.0 62.1
0-1/4mile 10.0 256.7
0-1/2mile 15.1 314.4
0-1mile 24.2 323.9
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(ft)
300-0 03.0 689.7
200-0 04.7 612.8
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-300 13.4
300-322 10.6
0-322-0 ----
Misc
Vmax 333.4kmh
Vavg 55.1kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 0.4G
PkAccelG 1.0G
PkDecelG 1.0G
käppyrä
Ruumiinavaus tuli tehtyä, männät entiset, kansi ja ryhmäkin lienee vaihdon tarpeessa, harmillisin löytö oli ykkösen kiinnileiponut kiertokanki. Kunhan nyt saan alakerran auki niin näkee meneekö kampurakin ahventen seuraan.
Kostoksi täytyy seuraavasta koneesta kaivaa vielä enemmän koneja.
edit: kuvia kiukaasta
Edited By -Artsi- on 1213722726
Club 100 m/s
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 17 Kesä 2008, 18:31
Tuosta Artsin datasta näkee sen voiman merkityksen. Mailin kohdalla vauhtia vähemmän kuin minulla ja siitä kaasun avaus ja ennen "maalia" vauhti kiihtyy vielä lukemaan 333.4km/h.
RHeadilla sama homma, mailin kohdalla vauhtia 320.1km/h ja silti ennen "maalia" 335.2km/h. Jälleen kerran:
Täytyy jostain keksiä voimaa lisää tuonne loppumetreille itsellekin...
72-1202239073
Viesti
Kirjoittaja 72-1202239073 » 17 Kesä 2008, 18:33
Tyhmä kysymys. Kumpi on "virallinen" aika kenttäajoissa tai yleensä teidän omissa kirjanpidoissa. Vbox-Data vai tutkanlukema ?
RHead
Site Admin
Viestit: 1345 Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja RHead » 17 Kesä 2008, 18:36
Omat tulokset.. Ei vissiin Busajasalla ollutkaan sitten tiukkajarrutus jos vertaa tuohon minun normi jarrutukseen
--------------- Run 0001 ---------------
Time 06:45 Date 14/06/2008
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----
Accel Distance results
Distance() Time(s) @Speed(kmh)
0-60' 02.0 62.9
0-1/4mile 10.1 245.5
0-1/2mile 15.5 285.6
0-1mile 25.0 320.1
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(ft)
300-0 02.1 463.9
200-0 04.0 527.2
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-300 18.2
300-322 07.5
0-322-0 80.4
Misc
Vmax 335.2kmh
Vavg 57.4kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 0.6G
PkAccelG 1.1G
PkDecelG 2.0G
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
jarim
Site Admin
Viestit: 4614 Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja jarim » 17 Kesä 2008, 18:37
Humppanisti kirjoitti: Tyhmä kysymys. Kumpi on "virallinen" aika kenttäajoissa tai yleensä teidän omissa kirjanpidoissa. Vbox-Data vai tutkanlukema ?
VBox ehdottomasti.
edit: ja RHead jos niillä jarrudatoilla aletaan keuliin niin tässäpä eka vedosta:
Misc
Vmax 327.0kmh
Vavg 47.8kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 3.5G
PkAccelG 1.1G
PkDecelG 2.6G
:p
Edited By jarim on 1213717103
busajasa
Viestit: 890 Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja busajasa » 17 Kesä 2008, 20:05
RHead kirjoitti: Ei vissiin Busajasalla ollutkaan sitten tiukkajarrutus jos vertaa tuohon minun normi jarrutukseen
<clip>
PkDecelG 2.0G
No niin näyttäisi.. Mulla kuitenkin näyttävämpi :rocket
mahtaako hidastuvuudet pitää paikaansa - sen toki voinee tarkistaa niistä käyristä..??
Tässä mun datoja (vähän vaatimattomampia kuin nuo edelliset):
Speed(kmh) Time(s)
0-60 02.2
0-100 03.8
0-300 23.4
Time 06:32 Date 14/06/2008
Accel results
Speed(kmh) Time(s)
0-60 ----
0-100 ----
Accel Distance results
Distance() Time(s) @Speed(kmh)
0-60' ---- ----
0-1/4mile ---- ----
0-1/2mile ---- ----
0-1mile ---- ----
Braking results
Speed(kmh) Time(s) Distance(ft)
300-0 02.6 620.6
200-0 04.1 524.0
User range
Speed(kmh) Time(s)
0-300 ----
300-322 ----
0-322-0 ----
Misc
Vmax 311.0kmh
Vavg 74.1kmh
AvgLatG -0.0G
PkLatG 0.3G
PkAccelG 0.8G
PkDecelG 1.8G
Edited By busajasa on 1213722728