Otan ton sun paikan jos ei ole menny jo?KerryKing kirjoitti:Ja taas löytyis peruutuspaikka keskiryhmästä. Valitettavasti edes minä en kerkiä joka paikkaan vaikka halu on kova.
Löytyyköhän halukasta täyttämään tyhjän paikan keskiryhmästä?
Busanistit ratapäivä vol 4 - to 26.7.2012
Kiitos maksunsa suorittaneille.
Lunastamattomat paikat siirrän oman käden oikeudella maanantaina 25.6.2012 klo.12.00 VAPAAKSI jolloin mukaan haluavat voivat niitä varata!
T:Harri H
Edited By hanhiha on 1340172116
![Bowdown :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
Lunastamattomat paikat siirrän oman käden oikeudella maanantaina 25.6.2012 klo.12.00 VAPAAKSI jolloin mukaan haluavat voivat niitä varata!
![Poke :poke:](./images/smilies/poke.gif)
T:Harri H
Edited By hanhiha on 1340172116
Member of IBA Finland ry
Huhan Kolli kirjoitti:Pantu maksuun X 2. Onkos kemoralla käsittelykokeen harjoittelu rataa? Ois ihan kiva kokeilla vieläkö sitä sais kortin. Ja taittuuko Busa yleensäkkään "mutkitteluun".
Kemoralla on valmiiksi keiloja joita saa käyttää,ei tarvi kenenkään kuljetella.
Alkaa oleen maksut suoritettu,kiitos siitä
![Bowdown :bowdown:](./images/smilies/bowdown.gif)
Ratapäivää odotellessa...
![Kippis :kippis:](./images/smilies/cheers1.gif)
Member of IBA Finland ry
Eräpäivä oli ja meni.
Huomenna klo.12.00 siirtyy VAPAIKSI ne paikat joista ei ole erikseen sovittu tai maksua näy tilillä.
Käykää myös tuolla varaileen jos on tarve![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Huomenna klo.12.00 siirtyy VAPAIKSI ne paikat joista ei ole erikseen sovittu tai maksua näy tilillä.
Käykää myös tuolla varaileen jos on tarve
![Mosh :mosh:](./images/smilies/mosh.gif)
Member of IBA Finland ry
Lisätään nimi listaan.nopottaja2 kirjoitti:Onko hitaassa vielä tilaa? Jos on niin minähän se voisin ottaa sen paikan
Paikat tämän jälkeen täynnä.
![Oho :oho:](./images/smilies/oops2.gif)
Member of IBA Finland ry
- Huhan Kolli
Vauhdissa ei ole varsinaisesti eroa noitten hitaan ja keskinopean suhteen (pois lukien ääripäät). Lähinnä eroa on ohituspaikkojen suhteen. Joten jos pakottavaa tarvetta vaihtaa ryhmää ei ole, niin päivän mittaan varmasti jokaiselle halukkaalle löytyy mahdollisuus vaihtaa nopeampaan ryhmään. Parilla viimeisellä rundilla ajelin hitaassa, niin ettei kukaan ohittanut minua, joten sai ajaa omasta mielestä tosi lujaa. Keskinopeassa olis muutama hitaampi ollut jarruna (siis pari mua hitaampaa vahtoi ryhmää), ja taas itse olisin ollut nopeampien jarruna. Joten etukäteen ei kannata murehtia, että olisi "liian" hitaassa ryhmässä. Ainakin viime vuonna oli niin mahtavia "johtajia" mukana, ettei ees ite tarvi paljon miettiä jos tuntuu siltä että on OIKEASTI väärässä ryhmässä. Ryhmässä nouseminen lienee mahdollista tänäkin vuonna, kunhan paikkoja tulle. Ja niitähän tulee. Viimeisille rundeille ei tainnut olla enää montaa ajajaa?
Tyrkyllä 2 paikkaa hitaassa majoituksen kera, 044(viestiä)5542882
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc