Sivu 12/22
Lähetetty: 20 Touko 2006, 19:40
Kirjoittaja RHead
turboJR kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia busassa diablo supercorsasta busassa? Ite aattelin noita seuraavaks. Nyt alla batlacssin 020 ja vähän kovilta ja kaarteissa liukkailta tuntuvat eli liian kovat. Kestävyydellä ei mulla merkitystä kunhan esim radalla pitoa riittäis..
Eikös tuo supercorsa oo aika ratarengas.. Kokeile toki sitä rengasta niin saadaan tietoa miten maantieajossa kestää..
Ainakin diablon corsalla ei oo ollut pito ongelmia..
Edited By RHead on 1148143254
Lähetetty: 20 Touko 2006, 19:44
Kirjoittaja 116-1126624259
Juu testaan heti kun tuo 020 kuluu alta pois Kaverilla tonnisessa k5 tuo supercorsa ja sanoi et pitoa riittää ainakin.
Lähetetty: 21 Touko 2006, 23:20
Kirjoittaja 70-1085386739
YOUgo kirjoitti:eli onko kokemusta 200? renkaasta? millainenajaa? ym?
Busan orig. BT56J on 200-leveä, vaikkakin kyljessä lukee muuta. Joten, jos olet orig. renkaalla ajanut, niin tiedät millainen se on ajaa.
Lähetetty: 22 Touko 2006, 09:51
Kirjoittaja jummijammi
Mulla kans nyt alla Misukan pilotsportti 200:nen, ja hyvä ompi ajella mutkiinkin.. Tai sitte on talven aikana unohtunu, kuinka ketterä se oli 190:llä..
Lähetetty: 22 Touko 2006, 10:39
Kirjoittaja jarim
Pilot Sport HPX 200/50/17 takana tällä hetkellä, lähtee kyllä tällä viikolla vaihtoon. Olematon pito verrattuna Pilot Poweriin ja varsinkin kuluneena sairaan kankea.
Lähetetty: 22 Touko 2006, 22:47
Kirjoittaja 89-1114359877
pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
Lähetetty: 22 Touko 2006, 23:50
Kirjoittaja 83-1085581541
YOUgo kirjoitti:pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
Niin, jokainen tuhlaa rahansa mihin haluaa, mutta minä en kyllä laita enää koskaan 200:sta pyörääni! Ennemmin laitan vaikka 180:sen.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 21:37
Kirjoittaja akseli
pirelli dragon supercorsa pro 06 paistos tuntuu olevan parempi kuin viimevuotinen( 180) katurenkaat :p
Lähetetty: 30 Touko 2006, 16:25
Kirjoittaja BussiJussi
OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!
Lähetetty: 31 Touko 2006, 14:48
Kirjoittaja 80-1142185074
Eikös se ole eri nopeusluokka 58H vs 58W ?
Lähetetty: 31 Touko 2006, 15:04
Kirjoittaja Jone
BussiJussi kirjoitti:OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!
M/c ne on kaikki, vaikka ei lue. 30e halvemmassa on matalempi nopeusluokka, joten siksi hintaero.
Lähetetty: 03 Kesä 2006, 23:33
Kirjoittaja Fastard
Ois nyt Bt 12 finaalissa vajaan kolmen tonnin jälkeen. Kokemuksia Metzelerin Rennsportista? Lähinnä ajattelin kiihdytyksiä. Tornion Raja-Moottorista niitä sais 175 euroon. Ei paha hinta tällä leveysasteella ???
Lähetetty: 04 Kesä 2006, 19:34
Kirjoittaja 72-1119203121
Ensiasennus bt56 meni n. 3000 km.
2 kpl metzin z6 finito, yhteensä ajanut bussilla 11 400 km.
Bridgestonen etunen meni vaihtoon 7000 km kohdalla.
Mikähän ois hyvä gummi z6:n kaveriksi jollainen nyt on edessä?
Lähetetty: 10 Kesä 2006, 16:13
Kirjoittaja martti
No nyt on ensimmäiset 300km takana avonin 45/46 renkailla. Ihan hyviltä tuntuvat eikä ainakaan vielä ollut pidossa mitään ongemia, ei tosin ole vielä ollut kovin yritystäkään
Lähetetty: 10 Heinä 2006, 13:21
Kirjoittaja 104-1085840901
Jaakko kirjoitti:Mulla oli tuo Bridgestone Battlax BT 020 takakumi. Viimesyksynä vaihdoin alle ja 3420km se kesti, tänään vaihdoin diablon alle. En kyllä voi suositella tuota Bridgestonee
Minulla kesti kyllä BT-020 10000km tosin taidan ajella melko rauhallisesti...
056 alkuperäinen oli 7500 km BT-020 jälkeen Sportec M-1 7500 km (oli tosin melko loppu Venäjän teiden jälkeen) ja nyt on Roadtec Z-6 alla ollut 3000 km. Saa nähdä miten käy. Kaikissa on normaalitiellä pito riittänyt vaikka on ajellut välillä vähän kallellaankin. Z-6:lla en ole vielä käynyt radalla mutta se tulee eteen tuossa kesemmällä.