RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

turboJR kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia busassa diablo supercorsasta busassa? Ite aattelin noita seuraavaks. Nyt alla batlacssin 020 ja vähän kovilta ja kaarteissa liukkailta tuntuvat eli liian kovat. Kestävyydellä ei mulla merkitystä kunhan esim radalla pitoa riittäis..

Eikös tuo supercorsa oo aika ratarengas.. Kokeile toki sitä rengasta niin saadaan tietoa miten maantieajossa kestää.. :thumbup:
Ainakin diablon corsalla ei oo ollut pito ongelmia..




Edited By RHead on 1148143254
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
116-1126624259

Viesti Kirjoittaja 116-1126624259 »

Juu testaan heti kun tuo 020 kuluu alta pois :smoking: Kaverilla tonnisessa k5 tuo supercorsa ja sanoi et pitoa riittää ainakin.
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

YOUgo kirjoitti:eli onko kokemusta 200? renkaasta? millainenajaa? ym?
Busan orig. BT56J on 200-leveä, vaikkakin kyljessä lukee muuta. :;): Joten, jos olet orig. renkaalla ajanut, niin tiedät millainen se on ajaa.
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Mulla kans nyt alla Misukan pilotsportti 200:nen, ja hyvä ompi ajella mutkiinkin.. Tai sitte on talven aikana unohtunu, kuinka ketterä se oli 190:llä.. :mopo:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pilot Sport HPX 200/50/17 takana tällä hetkellä, lähtee kyllä tällä viikolla vaihtoon. Olematon pito verrattuna Pilot Poweriin ja varsinkin kuluneena sairaan kankea.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
89-1114359877

Viesti Kirjoittaja 89-1114359877 »

pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
83-1085581541

Viesti Kirjoittaja 83-1085581541 »

YOUgo kirjoitti:pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
Niin, jokainen tuhlaa rahansa mihin haluaa, mutta minä en kyllä laita enää koskaan 200:sta pyörääni! Ennemmin laitan vaikka 180:sen.
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

pirelli dragon supercorsa pro 06 paistos tuntuu olevan parempi kuin viimevuotinen( 180) katurenkaat :thumbdown: :p
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
80-1142185074

Viesti Kirjoittaja 80-1142185074 »

Eikös se ole eri nopeusluokka 58H vs 58W ?
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

BussiJussi kirjoitti:OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!

M/c ne on kaikki, vaikka ei lue. 30e halvemmassa on matalempi nopeusluokka, joten siksi hintaero. :bulb:
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Ois nyt Bt 12 finaalissa vajaan kolmen tonnin jälkeen. Kokemuksia Metzelerin Rennsportista? Lähinnä ajattelin kiihdytyksiä. Tornion Raja-Moottorista niitä sais 175 euroon. Ei paha hinta tällä leveysasteella ???
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
72-1119203121

Viesti Kirjoittaja 72-1119203121 »

Ensiasennus bt56 meni n. 3000 km.

2 kpl metzin z6 finito, yhteensä ajanut bussilla 11 400 km.

Bridgestonen etunen meni vaihtoon 7000 km kohdalla.

Mikähän ois hyvä gummi z6:n kaveriksi jollainen nyt on edessä?
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

No nyt on ensimmäiset 300km takana avonin 45/46 renkailla. Ihan hyviltä tuntuvat eikä ainakaan vielä ollut pidossa mitään ongemia, ei tosin ole vielä ollut kovin yritystäkään :skootteri:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
104-1085840901

Viesti Kirjoittaja 104-1085840901 »

Jaakko kirjoitti:Mulla oli tuo Bridgestone Battlax BT 020 takakumi. Viimesyksynä vaihdoin alle ja 3420km se kesti, tänään vaihdoin diablon alle. En kyllä voi suositella tuota Bridgestonee
Minulla kesti kyllä BT-020 10000km tosin taidan ajella melko rauhallisesti...
056 alkuperäinen oli 7500 km BT-020 jälkeen Sportec M-1 7500 km (oli tosin melko loppu Venäjän teiden jälkeen) ja nyt on Roadtec Z-6 alla ollut 3000 km. Saa nähdä miten käy. Kaikissa on normaalitiellä pito riittänyt vaikka on ajellut välillä vähän kallellaankin. Z-6:lla en ole vielä käynyt radalla mutta se tulee eteen tuossa kesemmällä.
Vastaa Viestiin