turboJR kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia busassa diablo supercorsasta busassa? Ite aattelin noita seuraavaks. Nyt alla batlacssin 020 ja vähän kovilta ja kaarteissa liukkailta tuntuvat eli liian kovat. Kestävyydellä ei mulla merkitystä kunhan esim radalla pitoa riittäis..
Eikös tuo supercorsa oo aika ratarengas.. Kokeile toki sitä rengasta niin saadaan tietoa miten maantieajossa kestää..
Ainakin diablon corsalla ei oo ollut pito ongelmia..
Mulla kans nyt alla Misukan pilotsportti 200:nen, ja hyvä ompi ajella mutkiinkin.. Tai sitte on talven aikana unohtunu, kuinka ketterä se oli 190:llä..
Pilot Sport HPX 200/50/17 takana tällä hetkellä, lähtee kyllä tällä viikolla vaihtoon. Olematon pito verrattuna Pilot Poweriin ja varsinkin kuluneena sairaan kankea.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
YOUgo kirjoitti:pilot Powerii on ollut nyt alla, 190 oli kyl minusta parempi ajaa kuluneena kuin 180--- mut kumpikin kesti tuon 6000km... eli kestä vyydellä ei eroa.... tuo rengas tutuu sutivan helposti kylmänä..... ööh.. mitä tästä opimme? emme yhtään mitään:D .. tai mä ainakin ostan seuraavas 200.. sitten tietäää kääntyykö se sil?
Niin, jokainen tuhlaa rahansa mihin haluaa, mutta minä en kyllä laita enää koskaan 200:sta pyörääni! Ennemmin laitan vaikka 180:sen.
OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:OFF TOPIC: Mitä tarkottaa M/C merkintä eturenkaassa? Varmaan muutakin, kun että on YLI 30e halvempi!!? Kattelin tuolta Diabloo, ja on halvempi, paljon toi M/C malli!!
M/c ne on kaikki, vaikka ei lue. 30e halvemmassa on matalempi nopeusluokka, joten siksi hintaero.
Ois nyt Bt 12 finaalissa vajaan kolmen tonnin jälkeen. Kokemuksia Metzelerin Rennsportista? Lähinnä ajattelin kiihdytyksiä. Tornion Raja-Moottorista niitä sais 175 euroon. Ei paha hinta tällä leveysasteella ???
No nyt on ensimmäiset 300km takana avonin 45/46 renkailla. Ihan hyviltä tuntuvat eikä ainakaan vielä ollut pidossa mitään ongemia, ei tosin ole vielä ollut kovin yritystäkään
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Jaakko kirjoitti:Mulla oli tuo Bridgestone Battlax BT 020 takakumi. Viimesyksynä vaihdoin alle ja 3420km se kesti, tänään vaihdoin diablon alle. En kyllä voi suositella tuota Bridgestonee
Minulla kesti kyllä BT-020 10000km tosin taidan ajella melko rauhallisesti...
056 alkuperäinen oli 7500 km BT-020 jälkeen Sportec M-1 7500 km (oli tosin melko loppu Venäjän teiden jälkeen) ja nyt on Roadtec Z-6 alla ollut 3000 km. Saa nähdä miten käy. Kaikissa on normaalitiellä pito riittänyt vaikka on ajellut välillä vähän kallellaankin. Z-6:lla en ole vielä käynyt radalla mutta se tulee eteen tuossa kesemmällä.