Sivu 12/67
Lähetetty: 21 Maalis 2008, 22:28
Kirjoittaja Kujo
Fastard kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Hyvältä näyttää, Fastard... svedut saa olla varuillaan!
Njoo, täyttä sarjaa en varmaan pääse ajamaan, mutta voihan sitä muutamissa kisoissa käydä sekoittaan pakkaa. Vielä voimansiirtoon, sekä tehon säätöön täytyisi jostain saada palikoita..Talous vaan kun on jo lähestulkoon kuralla Sponsoreita kun sais jotenkin.
No itseasiassa hakusessa olisi jo mekaanikkokin...Vapaaehtoisia ei taida löytyä pohjoisesta?
Oliskos minkälaisia etuisuuksia tarjolla mekaatsiutsiukselle?
Lähetetty: 21 Maalis 2008, 23:21
Kirjoittaja Kekku
Vakio nokat?
Proboost lisä ruutta?
Lähetetty: 22 Maalis 2008, 19:02
Kirjoittaja Fastard
Kujo kirjoitti:Oliskos minkälaisia etuisuuksia tarjolla mekaatsiutsiukselle?
Palkkaa ei olisi tiedossa, mutta majoitukset(vaatimattomat kylläkin), matkakulut, ruoat yms. tulisi nyt ainakin.
Lähetetty: 22 Maalis 2008, 19:06
Kirjoittaja Fastard
Kekku kirjoitti:Vakio nokat?
Proboost lisä ruutta?
Nokat oli muistaakseni 254/254 astetta(Yoshimuran Type-S versiot). LC 105/105 astetta. Säädettävillä nokkapyörillä. Lisäruiskuna oli ProBoostin valmiste.
Lähetetty: 22 Maalis 2008, 23:47
Kirjoittaja samppi
Arvoisat nistit ja muut säätö kurkot mites on, laittaako vai eikö kii ja viskaanko softan sisään. Eli ostin pcII (Sulo Vilén, kun halavalla sain) ja koneessa on pairit tukittuna,TRE,full josimuraputki, k&n ilmanraikastin. Kun noissa kartoissa ei paljo ole mainintoja ku putkista ja filtteristä. Melko lailla oloinen kartta löytyy mut ei nii palju taitoo ja tietämystä ou, jotta leipooko kone kii vai kärsiikö ajella penkkiin noilla kartoilla. Vai lykkääkö penkin luona vasta kiinni ? ja taas sille kerran
Lähetetty: 22 Maalis 2008, 23:58
Kirjoittaja 66-1155057341
samppi kirjoitti:Arvoisat nistit ja muut säätö kurkot mites on, laittaako vai eikö kii ja viskaanko softan sisään. Eli ostin pcII (Sulo Vilén, kun halavalla sain) ja koneessa on pairit tukittuna,TRE,full josimuraputki, k&n ilmanraikastin. Kun noissa kartoissa ei paljo ole mainintoja ku putkista ja filtteristä. Melko lailla oloinen kartta löytyy mut ei nii palju taitoo ja tietämystä ou, jotta leipooko kone kii vai kärsiikö ajella penkkiin noilla kartoilla. Vai lykkääkö penkin luona vasta kiinni ? ja taas sille kerran
No ei se varmasti niin päin persettä ole että kiinni leikkaisi, mutta netistä löytyvät kartat on mitä on. Penkkiin se on säädettäväksi vietävä jos haluat että se toimii parhaalla mahdollisella tavalla.
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 13:08
Kirjoittaja max69
Juu tänään sitten koitettiin tuota käppyrää saada aikaan.
Niin vanhan letkut/pumppu ei jaksa enää syöttää niin paljoa kun kone huutais ja veti siis letkut kasaan. No positiivistä oli että vajaallakin vedolla 156/133 eli kun saadaan meno vettä lisää niin eiköhän se siitä. Niin ja tehtynä pair poisto,kn,airbox modi, putki modi ja Rinon hk pöntöt sekä PCIII
Kohta siirrytään TÄNNE
Lähetetty: 28 Maalis 2008, 14:45
Kirjoittaja hajahuja
eikös uutukaisissa alkas oleen sisäänajo suoritettu...penkkiin ja tulokset tiskiin
Lähetetty: 01 Huhti 2008, 17:16
Kirjoittaja max69
No nyt ois letkut/pumppu kuosissa mutta sitten rupes kytkyn vituilemaan. Eli lämmetessä ei pidä. Mistäpä vois vakiota kestävempää kysellä ???
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 20:53
Kirjoittaja Titaani
Ksthb kirjoitti:PetriK kirjoitti:
Muistaakseni Martan käyrä jaktuu kauniin muotoisesti ylöspäin kun muilla jo alkaa tehot laskemaan.
Oma veikkaus oli että niillä joilla on kaunis jatkuva tehokäyrä on myös nokille tehty jotain ? Mutta tänne käppyröitä heittäneet voivat varmaan myös itsekin kertoilla.
Jep, muutokset mitä Sarin mopediin on tehty: Yoshi putkisto, airbox modi/lyhyet suppilot, läppis modi, PC; K&N, Nikko tre, putsari,venttiilin välykset säädetty ylärajalle (imu 25, pako 30mm)
Nokkiin/ajoituksiin ei oo sen kummemmin kajottu ???
Tuli sitten käytyä Wanhanliiton lähes-vakiolla penkissä Moto-Seinäjoella jossa Dynojetin 250 tuning-link penkki:
Titaanin Käppyrä
Martan Käppyrä
Kovin on yhtäläisen näköiset käppyrät!!??
Samalla kateltiin penkin tiedostoista läpi muut busat joita ajettu, vakiot alkaa 148hp.
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 21:08
Kirjoittaja Wyfell
Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on
Edited By Wyfell on 1209406150
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 21:11
Kirjoittaja jarim
Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on
Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 21:16
Kirjoittaja Wyfell
jarim kirjoitti:Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on
Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.
Kappas! Tuo muuten taitaa äkkiä katottuna pitää paikkaansa...
Lähetetty: 28 Huhti 2008, 21:23
Kirjoittaja busajasa
jarim kirjoitti:Wyfell kirjoitti:Monella näkyy olevan tuolla käyrän alkupäässä monttu. 3000 - 4000 rpm kohdalla. Wyfellin käppyrä
Mullaki on
Jep, se on tavalla tai toisella seurausta 4-2-1 putkesta. Tuplaputkisilla tuota monttua ei ole.
Ei niin paha kun on kansiset virit
Nyt kun päässyt valkkarilla ajamaan niin kyllä toimi hienosti!!
Kumarruksia sinne kansiset:lle päin..
Edited By busajasa on 1209407082
Lähetetty: 10 Touko 2008, 14:34
Kirjoittaja TJJ