Sivu 12/33
Lähetetty: 05 Heinä 2014, 10:53
Kirjoittaja jouniri
En edes viitsi kiusata itseäni juuri nyt purkamalla sitä, myös ajan säästämiseksi keskitytään nyt vain uuden kasaamiseen etc. Tutkitaan tuo sitten kauden loputtua tarkemmin. Tod näk ryhmä pullistuu max paineen kohdassa jolloin pääsee lykkäämään öljyt pihalle etc.
Lähetetty: 06 Heinä 2014, 11:56
Kirjoittaja jouniri
Ei kellään sattuisi lojumaan hyllyssä 138 tai 140 lenkkistä Hayabusan nokkaketjua? Tarve olisi ja hiukka kiirekkin jos meinataan tälle suvelle Joensuussa ajaa.
Lähetetty: 14 Heinä 2014, 00:56
Kirjoittaja jouniri
TFM Taxi II:seen pläni B eli mummo moottorin teko aloitettiin tänään. Kaiveltiin JaSan kanssa Bonnevillen varaosalaatikkoa ja sieltä löytyi uusi ryhmä ja männät joten ei muuta kuin niputtamaan, vaikkakin väärällä akselilla, väärällä ryhmällä, väärillä männillä, väärillä nokilla, väärällä kannella etc etc eli tulollaan on täysin väärä mummo moottori ehtaan tyttöpyörään.
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Lähetetty: 17 Heinä 2014, 14:40
Kirjoittaja jouniri
Tämä ilta menee vielä mummomoottorin kimpussa, mutta jos kusti polkee reippahasti ja nokkaketju huomenna Kempeleessä niin päästään taasen Taxi III:sen uuden moottorin kimppuun ja ehkä ehditään myös Joensuuhun?
Lähetetty: 21 Heinä 2014, 01:20
Kirjoittaja jouniri
Vaihteeksi Taxi III:sen kimpussa ja haastetta riittää...
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Lähetetty: 22 Heinä 2014, 01:27
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 23 Heinä 2014, 07:52
Kirjoittaja jouniri
Välillä Taxi II:n kimpussa. Agenttimme USA:ssa ilmoitti toissapäivänä jotta tilaamamme billet kampiakseli on vihdoin valmis ja hän saanee sen lähtemään Suomeen tänään.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 03 Elo 2014, 23:46
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 09 Elo 2014, 22:28
Kirjoittaja jouniri
Vastatuulen jälkeen annettiin Taxi III:selle vähän paukkua niin johan alko myötätuuli, niin eikö perhana Pelikaani lentänyt turbiiniin.
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Lähetetty: 13 Elo 2014, 07:36
Kirjoittaja jouniri
Välitilinpäätöstä pähkinänkuoressa Taxi III:n osalta,
-Hallissa öljyt pihalle homma seis
-Hallissa myös kytkin ongelmia
-Kone auki, ei rikki vikaa
-Muutokset huohottimeen
-Penkissä öljyt pihalle
-Penkissä myös kytkin ongelmia
-Koneen vaihto isolohkoon, johon uudet nokat etc
-Kytkin remontti
-BBB tulille nesteet pihalle
-BBB alas ja auki, kannentiivisteen vaihto etc
-BBB nippuun ja tulille
-Startti paskaksi, rikkoen akut
-Uusi heavy duty startti paikalleen, ei toimi?
-Uusi startti auki, valmistajan mokan korjaus
-etc etc kaikkea pienempää sälää
-Mutta nyt vaikuttas toimivan, joten enää tarvitaan kenttä ja keli?
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Edited By jouniri on 1407905262
Lähetetty: 15 Elo 2014, 19:58
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 16 Elo 2014, 22:47
Kirjoittaja jouniri
Poks. Nyt onkin hyvä hetki aloittaa valmistautuminen kauteen 2015.
Lähetetty: 17 Elo 2014, 14:59
Kirjoittaja jouniri
Kenttätesti 16.8.2014 pähkinänkooressa (ilman ahtoja, 0-1200m)
-1. veto pirunmoista rodeoo vedon ollessa satunnaisesti pois ja tullen potkasten takas-->seokset oli sekaisin (ei käyty vielä penkissä säätämässä) muut arvot kohdallaan. Vaihdot 9500rpm kohdalla kun vaihtovalo 10400rpm. Tästä kuljettaja sai noottia.
-2. veto edelleen rodeo hommiksi-->nyt seokset alueella kuin muutkin arvot. Kuski edelleen ajoi perstuntumalla eikä vaihtovalojen mukaan. Miksi sairasta rodeo hommaa? Shifteri pois käytöstä seuraavaan lähtöön. Epäilyä oli, jotta kuskin jalka lepää vaihdepolkimella aiheuttaen pätkimisen etc mutta näin ei kuitenkaan ollut.
-3 veto toimii hienosti kaikki paitsi kuski joka vaihtoi 2/3 ja 3/4 vaihteet shifterillä vaikka se pois pelistä olikin eli ko. vaihdot peestä. Muutoin hyvä veto tekniikan toimiessa hienosti. Tässä vaiheessa vaihdot tehtiin vaihtovalon mukaan, mutta kytkimellä vaihdettuna vaihtoajat sairaan pitkät.
-4. veto suht samalla kaavalla kuin edellinenkin. Tämä veto herätti jo toiveet jotta päästään vihdoin ajamaan ahdoillakin. Päädyttiin kuitenkin vielä ajamaan yksi veto ilman ahtoja.
-5. veto eteni 5.vaihteelle asti ihan mukavasti ja edelleen mentiin ilman shifteriä joten kytkimen kanssa vaihdot ajaltaan liiian pitkiä muutoin ihan ok tuntua kunnes vähän 5 vaihdon jälkeen veto loppui kuin seinään. Täh mitä häh?? Ei mitään oireita, ei merkkivaloja, ei huolestuttavia arvoja näytössä, ei öljyä eikä nesteitä pellolle eikä edes toimintasavua ulos pukannut?
Absoluuttinen totuus ei siis vielä tiedossa mutta veikkaukset menee nokkaketjun katkeamisen puolelle ja sen jälkeiseen venttiili vaurioon? Puristukset on pois joka sylinteristä sen verran seurauksista jo tiedetään, itse syy selvinnee vasta kun kone avataan.
Positiivista kuitenkin oli se jotta päästiin edes vähän ajamaan ja nyt on hyvä aika aloittaa rakentaminen sekä valmistautuminen ensi suveen.
-jouni-
ps. nopeustietoja tulee, kuhan JarnoJ ehtii purkamaan tiedonkeruun datat ulos
Lähetetty: 19 Elo 2014, 01:47
Kirjoittaja jouniri
Lähetetty: 06 Syys 2014, 22:53
Kirjoittaja jouniri