Sivu 12/15

Lähetetty: 29 Tammi 2009, 23:39
Kirjoittaja 115-1220472422
Jep, putkisto on loistava. Tykkään omasta Alien Full Racesta kovasti..
Ja ei tosiaankaan jätä ketään "kylmäksi", vaan kaikki on "kuumana" siihen.

T: Polizei.. :pomppu:




Edited By sensei on 1233265274

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 12:42
Kirjoittaja snuggles
Noin livenä alien putkee katottuna tuli väistämättä mieleen jotkut kuussatasten orkkisputket, hieman sellain alamittainen isoon pyssyyn. Onhan siinä toki vähemmän ilmanvastusta :D
Näin kuulovaurioisena toivois myös jonkinlaista vaimennustehoa.

Lähetetty: 23 Syys 2009, 00:56
Kirjoittaja 107-1089231881
"Pikku" moottorin kehittelyt jatkuu, uusia kujeita kehitellään :;):
Viimmeinen kansiversio mitattu uudella penkillä ja sanoisin että tieto lisää tuskaa :(
No tosin nyt tietää mitä aluetta täytyy kehittää...

Käppyrät kolmesta kannesta:
Hayabusa 000 kansi on ihan vakio (Purppura/keltainen käyrä)
Hayabusa 00 kansi vakio imu/+1mmpako (sin/pun käyrä)
Pikku moottorisen 34,5mm/28,5mm (sin/vihr käyrä)

http://kansiset.galleria.


fi/kuvat....002.jpg


Tossa tuskaa aiheuttava mittaus virtaus nopeuksista

[url=http://kansiset.galleria.fi/kuvat/GSX+1 ... tausmittau



kset+004.jpg]http://kansiset.galleria.fi/kuvat....004.jpg[/url]

Nykyisellään kansi riittää mittausten perusteella 255hp moottoritehoon pako virtaus huomioden ja yllättävää kyllä on se että mittaus tulos kulkee linjassa Samin Dynostar penkin tehojen kans.

No lisää raporttia kun homma etenee.....




Edited By Ksthb on 1364674005

Lähetetty: 24 Syys 2009, 09:38
Kirjoittaja tenhulttio
Ksthb kirjoitti:Tossa tuskaa aiheuttava mittaus virtaus nopeuksista

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....004.jpg

Mikä tuossa aiheuttaa tuskaa? Isolla nostolla koko kanava ei ole "tehokkaassa" käytössä? Saakokaan sitä? Vai tarkottaako tuo sitä, että kanavaa vois täyttää alapuolelta virtauksen huonontumatta?

Eli miten tuota pitäis lukea? ???

Lähetetty: 24 Syys 2009, 10:00
Kirjoittaja 107-1089231881
tenhulttio kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Tossa tuskaa aiheuttava mittaus virtaus nopeuksista

http://kansiset.galleria.fi/kuvat....004.jpg

Mikä tuossa aiheuttaa tuskaa? Isolla nostolla koko kanava ei ole "tehokkaassa" käytössä? Saakokaan sitä? Vai tarkottaako tuo sitä, että kanavaa vois täyttää alapuolelta virtauksen huonontumatta?

Eli miten tuota pitäis lukea? ???
Virhettä kanavan alapinnan muotoilussa, tota pyrin selvitteleen ekana mallikannen kanssa.
Täyttää ei voi, lisää tilaavuutta kanavaan tarvitaan...

Lähetetty: 24 Syys 2009, 17:22
Kirjoittaja Titaani
Samaa tuossa mietiskelin.

Mites pakopuolen virtaus tälläisenä kuvauksena?

Lähetetty: 24 Syys 2009, 19:29
Kirjoittaja tenhulttio
Niin, ja se jäi kans kysymättä: tuleeko sitä käytettyä muovailuvahaa muotoja testaillessa?
Efen kantta alapinnasta täyttämällä sais paremmin virtaamaan. En tosin ole täyttänyt, testailin vaan joskus vuosia sitten...

Lähetetty: 24 Syys 2009, 19:35
Kirjoittaja 107-1089231881
Titaani kirjoitti:Samaa tuossa mietiskelin.

Mites pakopuolen virtaus tälläisenä kuvauksena?
Pakopuolen virtausnopeus mittauksiin on on sälät tilattu, niitä odotellessa.

Lähetetty: 05 Marras 2010, 23:31
Kirjoittaja 107-1089231881
UUtta moottori versiota tulossa Bomber teho kisaan.
Uusia oivalluksia kehitelty, tänäänkin ostin noin 10hp tehon lisän 21 eurolla. Kansikin on ollut työn alla virtauspenkissä ..... jotain raporttia laitetaan esillekkin piakkoin..... :;):

Lähetetty: 06 Marras 2010, 02:18
Kirjoittaja VeliHölmöK8
Ksthb kirjoitti:UUtta moottori versiota tulossa Bomber teho kisaan.
Uusia oivalluksia kehitelty, tänäänkin ostin noin 10hp tehon lisän 21 eurolla. Kansikin on ollut työn alla virtauspenkissä ..... jotain raporttia laitetaan esillekkin piakkoin..... :;):
Mielenkiinnolla odotellaan... :thumbup:

Lähetetty: 06 Marras 2010, 09:12
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jep, mielenkiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää. Vaparit kiinnostaa aina.

Lähetetty: 06 Marras 2010, 11:05
Kirjoittaja marko67
No hyvä että vielä rakennetaan vapariakin!Ja nyt kun nukkuva karhu on herätetty talviunilta niin nähtäväksi jää kuinka pahalla ja ärjyllä tuulella se on herättyään!Eikä muuten vaparin rakentaminen oo enää hinnan kiroissa(n.10hp:ta,21 €) :thumbup: !Täällä seurataan projektin etenemistä suurella tunteella ja mielenkiinnolla!

Lähetetty: 06 Marras 2010, 22:54
Kirjoittaja snuggles
Voisin seuraavana tilipäivänä sijoittaa 210€ jos sillä sais omaan vapariin 100hv lisää. Yleensä on semmosella 400€ sijoituksella hukkunu joku 5-10hv (esim. nokka).
Ja tottakai vaparia rakennetaan, mitäs muuta, ei saa olla liian helppoo ettei kyllästy.




Edited By snuggles on 1289076977

Lähetetty: 06 Marras 2010, 23:19
Kirjoittaja Titaani
Niin yleinen hintataso vaparissa 100€/hp toteutuu aika yleisesti eri viriasteilla.

PS. Etanolia saa kyllä halvalla muutaman litran ja 10hv voi tulla lisää, mutta vaatii kyllä hieman muitakin muutoksia: ruttua, isompaa suutinsatsia ym




Edited By Titaani on 1289107549

Lähetetty: 07 Marras 2010, 09:46
Kirjoittaja marko67
OHO,onpa kallista!Enpä olis uskonut.Kun ei mistään mitään tiedä niin olis parempi olla hiljaa.Niinku Mummu vainaa sanoi,et suu täytys ymmärtää ison miehen pitää kiinni,ettei aina oo vaikeuksissa.HUOM!Tää ja se edellinen viesti oli niin vitsi!!!