Onkos sulla ollut kuitenkin tähän mennessä orggiskisko ? Eikös sieltä tullut siinä 400hv pinnassa löylyä.-Artsi- kirjoitti:On kuitenkin parempi kunnolla ylimitoittaa polttoaineensyöttö kuin huomata että oho....
Ameriikan 600-heppaiset on varmaan lisäruiskulaitteita, niillä ei päänvaivaa tästä liene.
Bussin iskutilavuus (bb+stroker)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:On kuitenkin parempi kunnolla ylimitoittaa polttoaineensyöttö kuin huomata että oho....
Ameriikan 600-heppaiset on varmaan lisäruiskulaitteita, niillä ei päänvaivaa tästä liene.
Onkos sulla ollut kuitenkin tähän mennessä orggiskisko ? Eikös sieltä tullut siinä 400hv pinnassa löylyä.
Kyllä mutta mun(kin) mopossa on 2 kiskoa ja 8 suutinta....
Club 100 m/s
Moi!Joke kirjoitti:Minä tilaan kiskon, samalla tulee niitä useampikin.
Tässä listaa tilaajista: Artsi, Pete695, Jouniri
Onko vielä muita?
Kiskoja näyttää esitteen mukaan olevan tarjolla ainakin 3 erilaista mallia. Tilattaessa on tarpeen tietää millaisen kiskon
tarvitsee. Lähettäkää viestiä.
Mikäli käytössäsi on stock- tai s2000 suuttimet em. tietoa ei tarvita.
Juu S 2000 meittin taxissa
Mun käsittääkseni bensakiskon rakenne liittyy siihen miten polttoainepumpun paluulinja rakennetaan, sama näyttäisi olevan teemana noissa kiskoissa. Eli jos paluulinja tulee takaisin tankkiin paineensäätimen kautta niin voi olla tarpeellinen. Tankin sisäisellä pumpulla varustettu on sitten eri asia. Eli ymmärrän jutun turbopyörissä jossa osa säädöstä tehdään polttoaineen painetta nostamalla ahtojen mukana noita on varmaan vaihdettu että saa nätit liittimet samalla kun pumppu vaihtuu ulkoiseen.
Se mistä vakiolinjasto ahdistaa on liitokset ja niiden kohdalla olevat supistukset metalleissa. Ne voi/kannattaa kuulemma porata hieman auki. Isompi tuoton lisäys tulee vielä kun ottaa alkuperäisen suodattimen pois ja laittaa suodattimen linjastoon.
Omaa mittausdataa aiheesta ei ole, mutta itse kun aiemmin tätä asiaa tiedustelin edesmenneeltä rakentelijalta niin hän vastasi että ei ole tähän mennessä kiskoa tarvinnut vaihtaa edes noihin yli 600hp turbopyöriin. (jarim:n linkissä taisi olla että ajavat 1000cc suuuttimilla vakiokiskolla). Tai no tuosta linjaan laitettavasta suodattimesta voi olla joku tietokin perustuen Samin tekemiin testeihin.
Tositurboilijat kuulemma laittaa sen pumpun sinne rungon alapuolelle että pumppu jäähtyy paremmin. Bussissa kun ei ole bensanlämmön tunnistinta niin tuollainen pumppu joka kierrättää koko bensamäärää lämmittää kuulemma tehokkaasti koko tankillisen ja siten vähentää energiasisältöä. Siinähän hymyillään kun dynossa ajetaan lämpimällä bensalla ja säädetään kone lämpimän bensan arvojen mukaisesti.
Se mistä vakiolinjasto ahdistaa on liitokset ja niiden kohdalla olevat supistukset metalleissa. Ne voi/kannattaa kuulemma porata hieman auki. Isompi tuoton lisäys tulee vielä kun ottaa alkuperäisen suodattimen pois ja laittaa suodattimen linjastoon.
Omaa mittausdataa aiheesta ei ole, mutta itse kun aiemmin tätä asiaa tiedustelin edesmenneeltä rakentelijalta niin hän vastasi että ei ole tähän mennessä kiskoa tarvinnut vaihtaa edes noihin yli 600hp turbopyöriin. (jarim:n linkissä taisi olla että ajavat 1000cc suuuttimilla vakiokiskolla). Tai no tuosta linjaan laitettavasta suodattimesta voi olla joku tietokin perustuen Samin tekemiin testeihin.
Tositurboilijat kuulemma laittaa sen pumpun sinne rungon alapuolelle että pumppu jäähtyy paremmin. Bussissa kun ei ole bensanlämmön tunnistinta niin tuollainen pumppu joka kierrättää koko bensamäärää lämmittää kuulemma tehokkaasti koko tankillisen ja siten vähentää energiasisältöä. Siinähän hymyillään kun dynossa ajetaan lämpimällä bensalla ja säädetään kone lämpimän bensan arvojen mukaisesti.
Asiasta viidenteen!!
Niillä joilla mopedi kasassa tällä hetkellä, voisiko joku tarkastaa voiko syyläriä siirtää yhtään eteenpäin modaamatta katteita?
Jos 10mm sais putkistolle lisää tilaa auttais asiaa, eli siirto syylärin alaosasta varmaan riittää jos mahdollista.
Edelleen Akran putkistolla jatketaan mutta hieman voi tulla kiinnitykseen muutoksia.
Edited By Titaani on 1226689796
Niillä joilla mopedi kasassa tällä hetkellä, voisiko joku tarkastaa voiko syyläriä siirtää yhtään eteenpäin modaamatta katteita?
Jos 10mm sais putkistolle lisää tilaa auttais asiaa, eli siirto syylärin alaosasta varmaan riittää jos mahdollista.
Edelleen Akran putkistolla jatketaan mutta hieman voi tulla kiinnitykseen muutoksia.
Edited By Titaani on 1226689796
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Rojektit etenee tähän malliin...
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Edited By Jouniri on 1232396868
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Edited By Jouniri on 1232396868
Homma eteni taas tänään hitusen...Jouniri kirjoitti:
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Jouniri kirjoitti:Jouniri kirjoitti:
Homma eteni taas tänään hitusen...
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Teettekö kaiken lattialla siellä?
Kävin eilen siellä teitin kylällä ja kyllä siellä pöytiäkin oli, joillain oli jopa kova halu saada toiset pöydän alle. . .
Sänkyhommia ei tietenkään tehdä lattialla, koska sithän ne ei enää olisi mitään sänkyhommia.. sitä paitsi tää on ainoa vaihtoehto ettei hulttio tiputa mitään lattialle.Kekku kirjoitti:Jouniri kirjoitti:Jouniri kirjoitti:
Homma eteni taas tänään hitusen...
http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp
Teettekö kaiken lattialla siellä?
Kävin eilen siellä teitin kylällä ja kyllä siellä pöytiäkin oli, joillain oli jopa kova halu saada toiset pöydän alle. . .