Sivu 11/18
Lähetetty: 28 Elo 2010, 21:45
Kirjoittaja 74-1280923132
Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
Lähetetty: 28 Elo 2010, 22:14
Kirjoittaja Kekku
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin.
Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
Lähetetty: 28 Elo 2010, 22:27
Kirjoittaja VeliHölmöK8
Kekku kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin.
Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
Jos olis rahaa, niin olis jo kiinni. Talven puuhasteluja...
Lähetetty: 28 Elo 2010, 23:29
Kirjoittaja Bomber#1
Jasu kirjoitti:Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
244 "volvo" kuski ottais kuvia mielellään vastaan.
Lähetetty: 28 Elo 2010, 23:45
Kirjoittaja VeliHölmöK8
Lähetetty: 29 Elo 2010, 08:20
Kirjoittaja PetriK
239 hep
Lähetetty: 29 Elo 2010, 09:19
Kirjoittaja Bomber#1
VeliHölmöK8 kirjoitti:Jasu kirjoitti:Niin ja onnittelut "Volvo-kuskille" kasin aikalapusta .
Kiitos ja niin se aika.
2010 Boxerday Kiikala
8.968/274
Lähetetty: 29 Elo 2010, 10:00
Kirjoittaja 74-1280923132
Laitoin PM viestia kuvista bomberille, velihölmölle ja petrik:lle
Lähetetty: 29 Elo 2010, 10:42
Kirjoittaja tetsa
Bomber#1 hienost vedetty.
Välijäähdytin näyttää olevan ainakin muutoksia mitä lehdessä on ollut kuvia ja tarinaa. Onkos muita päivityksiä pyörään tehty lisäksi?
Lehdessä targetB tarinat varmaankin jatkuu.
Edited By tetsa on 1283067834
Lähetetty: 29 Elo 2010, 10:48
Kirjoittaja Bomber#1
tetsa kirjoitti:Bomber#1 hienost vedetty.
Välijäähdytin näyttää olevan ainakin muutoksia mitä lehdessä on ollut kuvia ja tarinaa. Onkos muita päivityksiä pyörään tehty lisäksi?
Lehdessä targetB tarinat varmaankin jatkuu.
Jeps, seuraavassa numerossa juttua surullisen(kuuluisasta?) viime talven vastoinkäymisistä ja nykyisestä tekniikasta.
Lähetetty: 29 Elo 2010, 11:02
Kirjoittaja snuggles
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.
Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.
Lähetetty: 29 Elo 2010, 11:24
Kirjoittaja VeliHölmöK8
snuggles kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.
Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.
Vähän OT:ksi menee eli saa siirtää tarvittaessa, mutta mulla kujo-mallinen keskiö ja 10% jäykemmät jouset sekä vähän prikkaa. Sen jälkeen kun sipasin sinistyneet välilevyt hiontapaperilla, piti joten kuten hetken. En kuitenkaan oikein usko, että loppupeleissä edes jäykemmät jouset auttaa, kun tehoissa aletaan lähestyä kolmeasataa - tai siis ainakin levypakkoja kuluisi tasaisen epätasaiseen tahtiin. Nimittäin, saahan sen kytkimen nyykähtämään riittävillä tehoilla lock-upillakin? Kytkinlevyt ovat kulutustavaraa ja isoilla tehoilla niitä kuluu? Jos levyjä ei vaihda ajoissa, pääsee vaihtamaan sitten yhtä ja toista muutakin?
Jotenkin tuntuu, että tuo (busan) kytkimen periksi antaminen on sellaista vähän salakavalaa sorttia ja tapahtuu aluksi huippukieroksilla??? Monet eivät valita - eivätkö huomaa - mutta tuntuu, että tehot eivät vastaa virejä ja loppunopeudet eivät vastaa tehoja???!!!
Mites Bomber#1, eli paljonkos sitä tehoa loppujen lopuksi ruuvattiin ja missä mennään kytkimen suhteen tällä hetkellä?
Lähetetty: 11 Syys 2010, 20:28
Kirjoittaja Tase
Tänää tuli käytyä Pudasjärvellä kiusaan vanhusta ja ajaksi tuli 9,708 235.64 km/h 60Ft 1.732.. Pari vuotta oli taukoa edellisestä ajosta ja enkkari parani noin 0.3s
Lähetetty: 15 Touko 2011, 23:05
Kirjoittaja janne
Motopark 14.5 9.925/230 :p