Sivu 11/14

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 21:53
Kirjoittaja jarim
Olipas reissu. Eilen näytti jokaisen ennusteen perusteella että märkää kenttää päästään katselemaan vaan toisin kävi, jälleen kerran. Omat vedot: vaparina 330 ja ilokaasuilla 351, 355, 349. Harmittavasti Jorman Turbo Kawasaki oli 0.13km/h nopeampi (355.12 vs 355.25)... TFM Taxi kuiten omilla luvuillaan... :;):

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 22:09
Kirjoittaja Heksa
:offtopic: mut jäikö jollekki kentältä viä tulos tekemättä:
kloks
Voihan sitä tulosta mitata noiki... on vaan vähä kalliimpaa :tongue:

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 22:23
Kirjoittaja 74-1280923132
***tu että ottaa päähän kun en sit jaksanu lähtee ajaan sateeeen. Espoon suunnalla näytti ilma sellaselta että ulos ei menny kun kulkukoirat ja kunnan työntekijät. Pitää oottaa ens vuoteen että pääsee ajaan lujaa

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 22:41
Kirjoittaja TNT
Kiitokset järjestäjille! Mukava oli nähä tuttuja ja vielä kun oma tulos tavoitekin täyttyi niin kaikin puolin hieno päivä :)

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 23:02
Kirjoittaja Martta
Heksa kirjoitti::offtopic: mut jäikö jollekki kentältä viä tulos tekemättä:
kloks
Voihan sitä tulosta mitata noiki... on vaan vähä kalliimpaa :tongue:
Ketään kivittämättä ja kovasti selkään anttamatta... Kuuluvat välillä lajin luonteeseen :p��sein��n:

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 23:18
Kirjoittaja -Artsi-
BussiJussi kirjoitti:Ja kyllä se Jannen +351 tuloskin ihan ok. 2 kenttäajoa tuolla mopolla, molemmilla 350 tauluun!!

Aika paljonkin enemmän kuin vain ihan ok:
täytyy muistaa että kenttäajojen ennätys oli 350 km/h vuoden 2007 ajojen jälkeen, ja vasta 2008 tuo meni puhki. Eli ei ole kuin muutama hassu vuosi siitä että tuolla tuloksella ois listan kärjessä.

Eli hyvin lupaavaa jatkoa ajatellen! :respekt:

Lähetetty: 18 Kesä 2011, 23:58
Kirjoittaja tenhulttio
TFM osoittaa myös kiitokset järjestäjälle!
Myöskin pahoittelut jällen kerran niille, joita menin etuilemaan. Meillä on vähän tarkkaa nuitten ilokaasupullojen jne lämpöjen kanssa -> tavan jonottaminen ei vaan onnistu. Mutta oikeasti kiitos ymmärryksestä ja anteeksi :kippis:

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 00:53
Kirjoittaja jouniri
Perskuta, tänkin topicin olen jo kahteen kertaan selannut enkä vieläkään ole löytänyt sitä tasapainoista (tai jotain sinnepäin) kokoonpanoa joka tulee puun takaa ja puhaltaa paperi hevoset kempeleen kirkolle? Ksthb kerro jo ihmeessä itekkö nää olit tulossa vai kuka? Pettikö navigaattori Hallin reitillä vai menikö 20¤ viritys takas Hobby Halliin (vitsi)?

t. tänään palkkansa ansainneen tiimin puheenpitäjä




Edited By jouniri on 1308434076

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 01:31
Kirjoittaja tenhulttio
jouniri kirjoitti:Perskuta, tänkin topicin olen jo kahteen kertaan selannut enkä vieläkään ole löytänyt sitä tasapainoista (tai jotain sinnepäin) kokoonpanoa joka tulee puun takaa ja puhaltaa paperi hevoset kempeleen kirkolle? Ksthb kerro jo ihmeessä itekkö nää olit tulossa vai kuka? Pettikö navigaattori Hallin reitillä vai menikö 20¤ viritys takas Hobby Halliin (vitsi)?

t. tänään palkkansa ansainneen tiimin puheenpitäjä

Vaikka yleensä oon aika höveli kaikkia kohtaan, niin nyt täytyy kompata Jounia.
Kovasti on tullut kuittia ja uhoa Jampalta -> nyt olis aika kommentoida edes jotain. Täälläkin on kovasti mietitty, mikä on se yllättävä laite. Onko se niin kova, että on vara odottaa vielä parempia olosuhteita???

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 02:39
Kirjoittaja expressbus
Se tais Jampan kone poikia jo penkkiin, mut täytyy sanoa et toi tonnisen Bemun 318 on kova suoritus (niinkuin monen muunkin)

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 08:29
Kirjoittaja BussiJussi
Saisko näkysille sitä Taxin "pyrähdystä" v-box käyränä, jos siitä osais oppia ottaa!?

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 08:30
Kirjoittaja Marbusa
Onnittelut TMFK:n tiimille upeasta tuloksesta! :respekt:
Ei ole mennyt suuren porukan kehitystyö hukkaan ja kaikkihan sen tietää, että on hyvä fiilis, kun onnistuu.
HYVÄ!

Paljon oli tyytyväisiä kuskeja, kun tavoitteet saavuttui ja siitä heillekin ISOSTI ONNEA.
Ihan hyvältä tuntuu heidänkin puolesta.
Varmaankin nälkä kasvaa ko. kuskeilla ja taitaa tonne Joensuuhun kohta olla tunku.

Meidän tiimissä tulokset olivat ihan hyvät, vaikkakaan ihan vaurioitta ei selvitty. Kumpikin pyörä koki kolhuja ja
toinen niistä nilkuttaen maaliin.

Omassa pyörässä alkaa olemaan suorituskyky käytetty niillä keinoin, mihin omat periaatteet antavat myöden.
Kaikkiaan 7 vetoa tuloksilla 321,8 km/h - 326,9 km/h ja sinänsä olen tyytyväinen.
Pyörä on samassa kuosissa, kuten edellisissäkin ajoissa ja edelleenkin ihan vakio ja ilman sifteriä.
Eka setissä kylläkin kokeilla pienempi takaratas, mutta ei vaan riittänyt pyörän vaivaiset tehot parempaan ja toka settiin 40 takaratas takaisin ja sillä pientä parannusta.
Kiitos Jussille ja Tepalle sopivampien työkalujen lainasta ja avituksesta.

OT: Tämä tiimi starttaa nyt Puolaan hakemaan yhtä Bemaria kotiin tällä kestotesti Tuonolla, jonka matkaa voi seurata kartalta (Helpten) ja livekuvaa (vain Suomen puolella) tiistai-iltaan asti täältä:
http://www.mpmaailma.fi/kestotesti/

Hyviä fiiliksiä ihan kaikille taspuolisesti. :vilkutus:




Edited By Marbusa on 1308461723

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 08:47
Kirjoittaja ysi-ärrä
Marbusa-> Paljonko sulle näytti tutka kun tuon 326,9kmh ajoit? Eiku Titaanilla oli näyttäny tutka 324kmh kun hänkin tuon 326,9kmh vboxiin täräytti.
Mulla ei ollu boxeja käytössä ja parhaan tutkalukeman sain 324kmh. Varmaan boxilukema ois sitte näyttäny muutaman pinnan enempi :p .

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 08:56
Kirjoittaja Juhama
Marbusa kirjoitti:Onnittelut TMFK:n tiimille upeasta tuloksesta! :respekt:
Ei ole mennyt suuren porukan kehitystyö hukkaan ja kaikkihan sen tietää, että on hyvä fiilis, kun onnistuu.
HYVÄ!

Paljon oli tyytyväisiä kuskeja, kun tavoitteet saavuttui ja siitä heillekin ISOSTI ONNEA.
Ihan hyvältä tuntuu heidänkin puolesta.
Varmaankin nälkä kasvaa ko. kuskeilla ja taitaa tonne Joensuuhun kohta olla tunku.

Meidän tiimissä tulokset olivat ihan hyvät, vaikkakaan ihan vaurioitta ei selvitty. Kumpikin pyörä koki kolhuja ja
toinen niistä nilkuttaen maaliin.

Omassa pyörässä alkaa olemaan suorituskyky käytetty niillä keinoin, mihin omat periaatteet antavat myöden.
Kaikkiaan 7 vetoa tuloksilla 321,8 km/h - 326,9 km/h ja sinänsä olen tyytyväinen.
Pyörä on samassa kuosissa, kuten edellisissäkin ajoissa ja edelleenkin ihan vakio ja ilman sifteriä.
Eka setissä kylläkin kokeilla pienempi takaratas, mutta ei vaan riittänyt pyörän vaivaiset tehot parempaan ja toka settiin 40 takaratas takaisin ja sillä pientä parannusta.
Kiitos Jussille ja Tepalle sopivampien työkalujen lainasta ja avituksesta.

OT: Tämä tiimi starttaa nyt Puolaan hakemaan yhtä Bemaria kotiin tällä kestotesti Tuonolla, jonka matkaa voi seurata kartalta (Helpten) ja livekuvaa (vain Suomen puolella) tiistai-iltaan asti täältä:
http://www.mpmaailma.fi/kestotesti/

Hyviä fiiliksiä ihan kaikille taspuolisesti. :vilkutus:
Eli ratastuksella 18/40 ajoit?

Lähetetty: 19 Kesä 2011, 08:57
Kirjoittaja Marbusa
ysi-ärrä kirjoitti:Marbusa-> Paljonko sulle näytti tutka kun tuon 326,9kmh ajoit? Eiku Titaanilla oli näyttäny tutka 324kmh kun hänkin tuon 326,9kmh vboxiin täräytti.
Mulla ei ollu boxeja käytössä ja parhaan tutkalukeman sain 324kmh. Varmaan boxilukema ois sitte näyttäny muutaman pinnan enempi :p .

Mulle tutka näytti 325 ja käytössä DriftBox.
Eli todollisuudessa vaudit oli kilsan tai toista kovemmat.