Sivu 11/16
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 17:15
Kirjoittaja Tomppa
Hieno oli kokemus! Artsi veti hienot pohjat.
Joko olet kartoittanu vahingot toisesta vedosta kun moottorin henki karkasi pihalle...
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 19:05
Kirjoittaja RHead
Jaahas viikonlopusta on selvitty. Omat tulokset olivat kiitettäviä vboxin puolesta tosin suoritukset eivät onnistuneet kummatkaan. Ekalla tuli vaihtojuttu 6.lta 7:lle ja sit seuraava veto oli taas aikamoisessa vastatuulessa. On se vaan ihmehomma toi tutka yli 13km/h heittoa.. Kuvia laittelen het , kun saan purettua ja videomateriaali tulee sit busanisti-racing levylle kauden päätteeksi.
Aluksi järjestelyt ok , mutta sitten kun seuraava veto oli vähän p....
kun ei päässytkää silloin , kun halusi jos olisi tiennyt olisi voinut käydä vaikka kaupungilla syömässä siinä välin. Mutta aina on hyvä parantaa.. ja tiedän ei se ole helppoa järjestää tapahtumia.
Edited By RHead on 1213546036
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 19:38
Kirjoittaja RHead
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 19:51
Kirjoittaja busajasa
kotiuduttu on - kauas on pitkä matka....
Oma ainoa ja paras veto 306 tutkaan mutta vbox 311. Meni vähän menohalut sekä ruuhkan takia että sen yli pitkän vedon myötä - ei ymmärä vieläkään miten siitä merkistä meni ohi...
1.8G jarruissa - ei nuo ratakeikat ihan hukkaan ole menneet...
Oisko ollut sitten päivän pisin veto :p
Edited By busajasa on 1213548896
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 20:23
Kirjoittaja 98-1203786922
paljonko k8:sin pitäs kulkee max jos rajotin on paikallaan??
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 20:25
Kirjoittaja BussiJussi
busa08 kirjoitti:paljonko k8:sin pitäs kulkee max jos rajotin on paikallaan??
295-298
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 20:46
Kirjoittaja Wyfell
Opettelluu on vielä tuo ajaminen. Paras oli 291. Mukavaahan tuolla oli ku näki tuttuja ja sai paljon uusia tuttuja. Kiitoksia järjestäjille. Harmittaa vähän ku alkoi tuulla niin rankasti. Olis ollu siinä lopussa niin hyvä mahdollisuus vielä ajella.
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 23:03
Kirjoittaja -Artsi-
Hohhoo, olihan taas huba viikonloppu! On tää laji....
Lämpöongelmien saattelemana päästiin Lappeeseen pe-la yöllä, ja lauantaiaamun ekassa vedossa istuin satulaan ekaa kertaa tänä vuonna tarkoituksena ajaa isoa kovaa uusissa säädöissä olevalla pyörällä (laatikossa eri välitykset, n. 80 heppaa enemmän kuin viime kerralla yms). Siksi lähdin ekaan vetoon tunnustelevalla tyylillä että minkäs päällä sitä nyt oikein istutaan... ja tuuppashan se. Nostin kaasua kesken matkan kun boostimittari oli tapissa, sitten alkoi jo lippu häämöttää ja vielä kaasu auki, riuhtaisu ja jarrulle. Tutka kertoi tuon 330, vbox 333 km/h. Selväksi tuli, potentiaalia on. Vanhat oireet kuitenkin tallella, vettä pukkasi pihalle syylärinkorkista joten kevyt kylpy tuli kaupanpäälle... eikä mitenkään luottamusta herättänyt koneen keston kannalta.
Toiseen vetoon vaihdoin pidemmän toisiovälityksen, litra vettä syyläriin ja urku auki lähdöstä alkaen. Nelosella suditellessa alkoi taas työntää vettä ulos, mutta isompaa sisään vaan. Taisin juuri saada kutoselle kun sitten meno loppui, eikun radansivuun laskettelemaan vauhti pois. Lappeenrannan taika säilyi edelleen: omalla mopolla ajamalla en ole koskaan tuolta lähtenyt.
Laji vaatii eikä tuloksia saa ilmaiseksi ja turhan helpolla. Tästä huolimatta viikonloppu oli hieno: hyvää seuraa, moottoriviihdettä parhaimmillaan ja mökkikylän illanvietto kruunasi viikonlopun.
Kenttäennätys saatiin myös aikaan: RHead rutisti hienosti vboxiin 335 km/h, vaikka tutka/-mies ei samoille luvuille päässytkään (nuo "viralliset" tulokset perustuvat siis vain tutkamittauksiin joissa oli jos jotain hauskaa päivänmittaan). Taisi olla samalla miehen omakin ennätys!?! Onnittelut!
200 mph klubiin ei uusia jäseniä tällä kertaa saatu, jarim tosin taisi avittaa 14R Kawan tämän maagisen rajapyykin yli. Eikai vaan jarilla ole kawakerhonkin jäsenkortti kohta taskussa...
Jampalle erityiskiitos moponraadon kotiinroudauksesta (taas) ja Musterin lainasta. Muutenkin kiitoksia koko gängille niin matka- kuin mökkeilyseurastakin. Huomenna aloittelen ruumiinavauksen tallissa, laitellaan lisäinfoa mitä sieltä löytyy, tai on hävinnyt.
Lähetetty: 15 Kesä 2008, 23:56
Kirjoittaja PetriK
Artsi - tuo on suomen ensimmäinen täystehoinen turbo, potentiaalia siis on ja jossain vaiheessa se saadaan vielä käyttöön niin että ennätykset paukkuu !!!
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 00:17
Kirjoittaja MGa
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 00:43
Kirjoittaja Jaakko
MGa kirjoitti:Hmm milläköhän sais maagisen rajan rikki
siis 200mph? jostain vähän tehoa pitäisi saada enemmän ja isoimmat välitykset mitä kaupasta saa 18/38, korkeempi profiilinen takakumi etc..
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 00:55
Kirjoittaja MGa
Jaakko kirjoitti:MGa kirjoitti:Hmm milläköhän sais maagisen rajan rikki
siis 200mph? jostain vähän tehoa pitäisi saada enemmän ja isoimmat välitykset mitä kaupasta saa 18/38, korkeempi profiilinen takakumi etc..
Mulle riittäis toi 300km/h kun ei olla jenkeissä niin ei noi mailit niin innosta :rasberry:
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 07:39
Kirjoittaja 74-1155281906
MGa kirjoitti:Jaakko kirjoitti:MGa kirjoitti:Hmm milläköhän sais maagisen rajan rikki
siis 200mph? jostain vähän tehoa pitäisi saada enemmän ja isoimmat välitykset mitä kaupasta saa 18/38, korkeempi profiilinen takakumi etc..
Mulle riittäis toi 300km/h kun ei olla jenkeissä niin ei noi mailit niin innosta :rasberry:
Suotuisampi tuuli, eli ei mikään vastatuuli ja reeniä pohjalle, niin kyllä se rikki menee.
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 08:37
Kirjoittaja Tomppa
Lisäsin ottamiani kuvajaasia Galleriaan.
(Busanistien reissukuvia -> 2008 kuvia -> Lappeenranta 14_6_2008)
edit: tässä linkki http://galleria.busanistit.org/v/muut/2008/Lappeenranta+14_6_2008
Missähän on seuraavat nopeuskinkerit?
Edited By jarim on 1213601239
Lähetetty: 16 Kesä 2008, 08:56
Kirjoittaja TJJ
MGa kirjoitti:Mitäs palikkaa TJJ:n mopossa on kiinni??
Ihan kansi, nokka ja muuta "normaalia".