Busanistit ratapäivä osa2 - Kemora 13.7.2010
Jep jep ja himassa taas .... Rataneitsyys korkattu ,ja ISO kiitos järjestäjille Joitakin kuviakin tuli räpsittyä, kattelee onko niistä sit mihkään ???
Hikipokkari kuvia lisäilty.... Seuraava ostos järkkäri Olisi pitänyt kävellä paljon likemmäks ottamaan kuvia, mut radalle ei uskaltanu mennä, ku siellä ajovat kaaheta haipakkata .
Nyt ne o sitte punasia noi kuvat PRKL.....
Edited By samppi on 1279051539
Hikipokkari kuvia lisäilty.... Seuraava ostos järkkäri Olisi pitänyt kävellä paljon likemmäks ottamaan kuvia, mut radalle ei uskaltanu mennä, ku siellä ajovat kaaheta haipakkata .
Nyt ne o sitte punasia noi kuvat PRKL.....
Edited By samppi on 1279051539
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
1:22 lainapyörällä, jättikiitokset JanneT:lle Busan lainasta!!!Aatueetu kirjoitti:Millaisia kierrosaikoja busseilla päästiin
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- Shadow \m/d-.-b\m/
KIITOKSET!!! Hyvältähän tuo Kemorankin rata tuntui näin ensikertaa siellä ajaessa. Kolmannella setillä aika 1.29...
ja sen jälkeen lähdettiinkin Bussilla ei +200mph vaan +200kg evakuointirekenä kohti Hämeenlinnaa! "Saltis" ihan kunnossa, pientä olkapäävaivaa vaan, joka ajan kanssa kuulemma paranee
ja sen jälkeen lähdettiinkin Bussilla ei +200mph vaan +200kg evakuointirekenä kohti Hämeenlinnaa! "Saltis" ihan kunnossa, pientä olkapäävaivaa vaan, joka ajan kanssa kuulemma paranee
***Kuolema kuittaa univelan***
Kiitos Jasalle vielä näin koneen kautta Ensi kesänä on sitte järjestyksessään jo kolmas Busanistien ratapäivä...
Ja terkkuja Hämeenlinnaan....Saltiksen K????odotellessa
Edited By hanhiha on 1279049180
Ja terkkuja Hämeenlinnaan....Saltiksen K????odotellessa
Edited By hanhiha on 1279049180
Member of IBA Finland ry
ISOT kiitokset järjestäjille minunkin puolestani
Olipa eka kerta radalla, mutta ei taatusti vika. Täytyy sanoa myös se että päivä täytti ainakin minun osaltani myös nuo alussa puhutut "koulutukselliset" tavoitteet. Tuli opittua ja koettua monenlaista juttua kovaa ajamiseen liittyen ja uskoisimpa että niistä opeista on aikalailla hyötyä erilaisissa äkkitilanteissa sun muissa mitä joskus liikenteessä puusilmäisten kotiloiden toimesta järjestyy
ja lisäksi oli suorastaan helv...n hauskaa ja oli mukava tavata ihan livenä näitä "nimimerkkejä" :p
Olipa eka kerta radalla, mutta ei taatusti vika. Täytyy sanoa myös se että päivä täytti ainakin minun osaltani myös nuo alussa puhutut "koulutukselliset" tavoitteet. Tuli opittua ja koettua monenlaista juttua kovaa ajamiseen liittyen ja uskoisimpa että niistä opeista on aikalailla hyötyä erilaisissa äkkitilanteissa sun muissa mitä joskus liikenteessä puusilmäisten kotiloiden toimesta järjestyy
ja lisäksi oli suorastaan helv...n hauskaa ja oli mukava tavata ihan livenä näitä "nimimerkkejä" :p
Kiitos järjestäjille!!
Tykkäsin Kemoran radasta erittäin paljon. Sopi hyvin meikäläiselle... Päivän mittaan sain vauhditkin sellaiseksi että olin itse tyytyväinen. Ja sehän riittää mulle....
Kiitos myös meno ja paluu matkojen ajoseuralaisille!
Tykkäsin Kemoran radasta erittäin paljon. Sopi hyvin meikäläiselle... Päivän mittaan sain vauhditkin sellaiseksi että olin itse tyytyväinen. Ja sehän riittää mulle....
Kiitos myös meno ja paluu matkojen ajoseuralaisille!
Voittajat ei koskaan luovuta ja luovuttajat ei koskaan voita!
jarim kirjoitti:Aatueetu kirjoitti:Millaisia kierrosaikoja busseilla päästiin
1:22 lainapyörällä, jättikiitokset JanneT:lle Busan lainasta!!!
Oho! Tolla ajalla kehtaa jo kehuskella.
Jussina Rataperse -ajoissa yksi ratakuski oikein radalle rakennetulla pyörällä ja slickseillä kellotti tollasia aikoja.
Eli en ollut kovin väärässä etukäteen kommentissani busan taipumisesta radallakin: "Taipuu, kun osaa taivuttaa".
Club 100 m/s Otalampi