-Artsi- kirjoitti:Siis täähän on 10-vuotisjuhlamiitti, 2004 keväällä oli historian ensimmäinen Busamiitti!!
..ei kovin montaa meitä siellä olijoita taida enää tässä rivistössä olla...ei sen puoleen,ei tainut olla kun reilu 20-pyöräkuntaa siinä tapahtumassa,kiitettävää on ollut porukan lisääntyminen niiltä ajoilta...
Sanopas muuta!
Olitko sä race copperilla silloin paikalla? Cätti kyydissä?
Pitänee aloittaa massiivinen jälleen-rekrytointi meidän Senilix-clubilaisten koolle saamiseksi...
Tuolla vähän muisteloja ajoilta kun kukaan ei tuntenut vielä ketään: http://galleria.busanistit.org/miitit/busamiitit2004/aanekoski
Kujon turbo oli silloin The Thing, sen ajan Busa Beauty, ja hauskaa riitti muutenkin!
:laugh:
-Artsi- kirjoitti:Siis täähän on 10-vuotisjuhlamiitti, 2004 keväällä oli historian ensimmäinen Busamiitti!!
..ei kovin montaa meitä siellä olijoita taida enää tässä rivistössä olla...ei sen puoleen,ei tainut olla kun reilu 20-pyöräkuntaa siinä tapahtumassa,kiitettävää on ollut porukan lisääntyminen niiltä ajoilta...
Sanopas muuta!
Olitko sä race copperilla silloin paikalla? Cätti kyydissä?
Pitänee aloittaa massiivinen jälleen-rekrytointi meidän Senilix-clubilaisten koolle saamiseksi...
Tuolla vähän muisteloja ajoilta kun kukaan ei tuntenut vielä ketään: http://galleria.busanistit.org/miitit/busamiitit2004/aanekoski
Kujon turbo oli silloin The Thing, sen ajan Busa Beauty, ja hauskaa riitti muutenkin!
:laugh:
sama tappaus....pitäs kasatakin pieni muistelma kansio kuvista tuonne Mikkeliin
-"elämä on motoristin parasta aikaa"
Hayabusa-"If your not on one then you are behind it"
Hyvältä näyttää! Hienoa työtä ainakin tähän asti ootte jätkät tehneet... :p Paluumatkan jälkeen sitten loppusitaatit, mutta mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin
Jorgos kirjoitti:Hyvältä näyttää! Hienoa työtä ainakin tähän asti ootte jätkät tehneet... :p Paluumatkan jälkeen sitten loppusitaatit, mutta mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin
Mutta miten järjestää mahdollisuus katsoa lauantaina Mestareiden liigan loppuottelu, siinäpä pulma!
laZZa kirjoitti:Mökkijako tarkistuslaskennassa, uusi pikimmiten.
Miitin majoitusjako palautettu dropboxiin. Muutoksista vastaan minä, minua voi halutessaan sättiä. Tarjoan miittikaljan kaikille niille, jotka muutoksista mielestään kärsivät. Lapin pojille tarjoan kaljat muuten vaan.
Miitin majoitusjako palautettu dropboxiin. Muutoksista vastaan minä, minua voi halutessaan sättiä. Tarjoan miittikaljan kaikille niille, jotka muutoksista mielestään kärsivät. Lapin pojille tarjoan kaljat muuten vaan.
Hyvä meininki!
Tervetulloo, ei vapulta ennää kauan!!
laZZa
Kiitos..kiitos kyllähän tuon ajohuikosen jälkeen voi kylmä huurteinen maistua..ja heleposti