9. busamiitti hämeenlinna 2-4.5.2008 - Ilmoittautuminen kaikkienaikojenmiittiin
Perhematkailu on iloinen asia. Joutuu ruuvaamaan jääkaappipakastinyhdistelmän kokoisen laatikon R-mopoon....
eli miittiä täällä jo valmistellaan... tallissa ....
EDIT: vaimo kävi just tallissa katsomassa ja jakoi laukut...arvatkaa kumman laukun otti ... tankki vai perä...tässä vinkki..
Edited By Humppanisti on 1209402518
eli miittiä täällä jo valmistellaan... tallissa ....
EDIT: vaimo kävi just tallissa katsomassa ja jakoi laukut...arvatkaa kumman laukun otti ... tankki vai perä...tässä vinkki..
Edited By Humppanisti on 1209402518
Samat sanat, sopii kuin Ferrariin suksiboxi.Humppanisti kirjoitti:Perhematkailu on iloinen asia. Joutuu ruuvaamaan jääkaappipakastinyhdistelmän kokoisen laatikon R-mopoon....
eli miittiä täällä jo valmistellaan...tallissa ....
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Harvan mopon oon nähny muuttuvan paremman näköseks kun takalaukku on ruuvattu paikalleen...
Mutta niin kuin sanoit että perhematkailu on iloinen asia, sen takia minä lähdenkin yksin reissuun
Tuli sitä itsekkin viime kesänä viriteltyä pyörän päälle niin paljon kamaa mitä kantti kesti. ...KLAKS....
Selkä kun sanoi sanomuksensa irti ruottissa ja takastulomatkan oli pakko pitää reppua jossain muualla mitä selässä
Edited By Nesmit on 1209401533
Mutta niin kuin sanoit että perhematkailu on iloinen asia, sen takia minä lähdenkin yksin reissuun
Tuli sitä itsekkin viime kesänä viriteltyä pyörän päälle niin paljon kamaa mitä kantti kesti. ...KLAKS....
Selkä kun sanoi sanomuksensa irti ruottissa ja takastulomatkan oli pakko pitää reppua jossain muualla mitä selässä
Edited By Nesmit on 1209401533
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014
Notta kolme paikkaa olisi jäljellä! Nyt nopeille!
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
- jakehaanpää
- Site Admin
niapa kirjoitti:Saas nähdä jääkö ratahommat mun osalta.
Krossi hylkäs mut tänään selästä ja tulin olkapää edellä alas.
Huomenna täytyy käydä viä kuvissa, mutta ainakin nyt on
niinku puolikuntonen olo. Pääseehän sitä miittiin emännän kyytissä
vaikkei itellä ajo onnistuiskaan.
Kyl sitä jo perjantaina taipuu.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Joo joo.näistähän selviää,katotaan ens viikonloppuna.Yhdessä mennään ja yhdessä.............niapa kirjoitti:Saas nähdä jääkö ratahommat mun osalta.
Krossi hylkäs mut tänään selästä ja tulin olkapää edellä alas.
Huomenna täytyy käydä viä kuvissa, mutta ainakin nyt on
niinku puolikuntonen olo. Pääseehän sitä miittiin emännän kyytissä
vaikkei itellä ajo onnistuiskaan.
Kaikki hoituu............iltahommat ainakin....
juu, jyppilästä lähdetään puolenpäivän korvilla matkaan.suihkari kirjoitti:Näistä kimppa-ajeluista vielä, onko ketään tulossa P-Savon/Keski-Suomen suunnalta? Itte tulen 9-tietä Jykylään ja siitä sitten taas hitaaseen Hämeeseen. Nimittäin kaksin aina kaunihimpi, vielä useammalla vielä upeempaa..
ennen kova, ehkä vielä joskus...
- pocahontas
- Viesti:
Mä pääsen vasta klo 14 töistä.. Eli sen jälkeen pääsen starttaamaan. Jos jonkun aikataulut täsmää siihen niin ajoseura kiinnnostaa kyllä!!waiski10 kirjoitti:suihkari kirjoitti:Näistä kimppa-ajeluista vielä, onko ketään tulossa P-Savon/Keski-Suomen suunnalta? Itte tulen 9-tietä Jykylään ja siitä sitten taas hitaaseen Hämeeseen. Nimittäin kaksin aina kaunihimpi, vielä useammalla vielä upeempaa..
juu, jyppilästä lähdetään puolenpäivän korvilla matkaan.
waiski10 kirjoitti:suihkari kirjoitti:Näistä kimppa-ajeluista vielä, onko ketään tulossa P-Savon/Keski-Suomen suunnalta? Itte tulen 9-tietä Jykylään ja siitä sitten taas hitaaseen Hämeeseen. Nimittäin kaksin aina kaunihimpi, vielä useammalla vielä upeempaa..
juu, jyppilästä lähdetään puolenpäivän korvilla matkaan.
Onko tarkempaa paikkaa so#####? Yritän ehtiä messiin.. :rocket
Edited By suihkari on 1209500360