RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Normaali ajossa kaikki (melkein) maininneet 2,9. SE ON HYVÄ
Ratalla voip vähän pudottaa (2,0 - 2,4)
Ratalla voip vähän pudottaa (2,0 - 2,4)
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
onko jollain ollut takana 190/50 ko. Pirellin rengas??
Meinaan ilman tota P merkintää???
Kattelin vaan tuoteluettelosta että ko. rengasta on saatavana kahta mallia?
Toinen malli on P merkintä, eli mm.Hayabusa!!
Ostin vaan saksasta pari takakumia ja niissä ei ole tota merkintää!, eli onko ne huonoja??????
Kertokaa viisaat!
http://www.duell.fi/mediali....rr}.pdf
sivulta 3.
Meinaan ilman tota P merkintää???
Kattelin vaan tuoteluettelosta että ko. rengasta on saatavana kahta mallia?
Toinen malli on P merkintä, eli mm.Hayabusa!!
Ostin vaan saksasta pari takakumia ja niissä ei ole tota merkintää!, eli onko ne huonoja??????
Kertokaa viisaat!
http://www.duell.fi/mediali....rr}.pdf
sivulta 3.
En oo huomannu mitään eroa kestossakaan.RHead kirjoitti:Eipä hirveesti oo eroa tuolla p:lla ja ilman p:tä.. kunhan ton renkaan oon ajanu voin sanoa et kumpi rengas kesti pitempään..
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
P versiossa suurempi kantavuus. Eli jos et ole emäntä kyydissä kolmen laukun kera lähdössä Saksaan ajamaan 300km/h niin ei pitäisi olla hätää. Lisäksi Diablo Corsaa ei saa P versiona, pelkästään normaali Diabloa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eipä ollut hätää tuossakaan. Tosin ei ollut kovat sivulaukut eikä ihan kolmeesataa. Mut kolme laukkua, kyytiläinen ja >250 ja hyvin pelitti.jarim kirjoitti:P versiossa suurempi kantavuus. Eli jos et ole emäntä kyydissä kolmen laukun kera lähdössä Saksaan ajamaan 300km/h niin ei pitäisi olla hätää. Lisäksi Diablo Corsaa ei saa P versiona, pelkästään normaali Diabloa.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Mulla oli tuo Bridgestone Battlax BT 020 takakumi. Viimesyksynä vaihdoin alle ja 3420km se kesti, tänään vaihdoin diablon alle. En kyllä voi suositella tuota Bridgestonee-Artsi- kirjoitti:valtsu1300r kirjoitti:Mitään ratarengasta en oo hakemassa, vaan mieluummin sporttista katurengasta joka on hyvä ajaa matkaa ja kestää
Noilla kriteereillä suosittelen kokeilemaan takarenkaana Bridgestone Battlax BT 020 gummia... etusena 020 ei kannata ottaa, kestää mutta kuluu nopeasti aalloille --> tulee ikävä ajettava. Mulla edessä on nyt pyörinyt BT 014, pehmeämpi mutta hyvä pito.
Ja tuo alkuperäinen takanen BT56 on tosiaan aika äkisti häviävää sorttia...
jeejee 1/4 alle kympin
Olen ajanut useamman setin Battlax BT 020 kumeja, takanen kesti keskimäärin 8000 km ja etusella pääsi +15tkm. Mielestäni hyvinkin toimiva monikäyttörengas busan alla, tuo takanen. Etukumes tuppaa kulumaan aalloille jos ajaa ohjepaineella tai alle sen. Vakio BT 56 kesti takana vajaat 5 tkm.
Kannattaa muistaa että asfaltti syö mopon renkaat näin keväällä hyvin nopeasti, johtuen nastarenkaiden aiheuttamasta pinnankarkeudesta. Samalla kumilla voi päästä jopa tuplamatkan loppukesästä.
Kannattaa muistaa että asfaltti syö mopon renkaat näin keväällä hyvin nopeasti, johtuen nastarenkaiden aiheuttamasta pinnankarkeudesta. Samalla kumilla voi päästä jopa tuplamatkan loppukesästä.
Club 100 m/s
Näin on. Syksyllä takakumi(orkkis) oli vielä hyvässä kunnossa 6 tkm:n jälkeen, mutta tämän kevään 1,5 tkm on syöneet sen melkoisen kantikkaaksi.-Artsi- kirjoitti:Kannattaa muistaa että asfaltti syö mopon renkaat näin keväällä hyvin nopeasti, johtuen nastarenkaiden aiheuttamasta pinnankarkeudesta. Samalla kumilla voi päästä jopa tuplamatkan loppukesästä.
Kuitenkin 7,5 tkm on ihan ok kestävyys...
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Mulla oli Z6 Roadtec takana, ja kesti 9tkm!! Mielestäni h...vetin hyvin! Oli viimekesänä baanalla välillä vauhtiakin, ja senkin kesti. Nyt kokeilussa 180/55 Misukan Pilot Sport HPX, kun HALAVALLA sain!!!
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"