Sivu 2/18
Lähetetty: 19 Kesä 2007, 10:32
Kirjoittaja -Artsi-
Kujo kirjoitti:Ei ollut teknisiä murheita, 200km huoltoon kuuluu mäntien ja veivilaakereiden vaihto.
Ne on nuo kireemmät pelit tommosia. Näissä touringlaitteissa onneksi on selvästi pidemmät (1100 km) männänvaihtovälit. Ei tartte jatkuvasti olla roplaamassa.
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 18:43
Kirjoittaja BussiJussi
Motopark tänään: 10,313s, 232,11km/h, 60ft 1,992s. Viriosina "öky"lohko, 18/38 välityksillä, että pääs 3. vaihteella maaliin....! (10r k..a, päivän paras. 10,26? 22?km/h, 1,8?? 60ft.
Vähän opettelua vielä? (ekat ajot vartilla)
:p :p
Edited By BussiJussi on 1184514793
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 20:25
Kirjoittaja 107-1089231881
Niin ja vielä' vertailun vuoksi Pikku lohkolla Alastarossa, 9,330 sek/238 kmh/60ft 1,619 sek. Hmm.. ja vieläkin on parantamisen varaa tolla kokoonpanolla.
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 20:32
Kirjoittaja Kekku
8.96 / 273
FDBA Speedweekend -07
ProSB 150
Katupyörällä kasi.
Muut saa selittää...
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 21:30
Kirjoittaja 114-1182751586
Millä vehkeillä ne poijjat tuollasia aikoja ajelee
Tyhmiä kyselee taas Lapin mies, mutta onko nuo kiiharikamppeet ihan normiajossakin?
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 21:32
Kirjoittaja 74-1155281906
Alastaro FDBA speedweekend: 9.74s, 236km/h, 60feet 1.680s. Artsi kiritti viereisellä radalla ajaen oman ennätyksensä, joten oli hyvä vetoapu "rinnalla". Muuten tuli 9.8seja jokunen, ja useampi 9.9. Pyöränä vakio pikkulohko, yoshin putkella. Ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. :p
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 21:36
Kirjoittaja snuggles
Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
Lähetetty: 15 Heinä 2007, 23:21
Kirjoittaja -Artsi-
FDBA weekend 2007, Alastaro
9.434 s / 60 ft 1.638 / 251 km/h
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 11:06
Kirjoittaja jarim
Vakiomittainen katupeli.
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 12:17
Kirjoittaja 107-1089231881
snuggles kirjoitti:Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
(ei pidä vetää herneitä nenään)
toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 12:21
Kirjoittaja 114-1182751586
ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 12:24
Kirjoittaja 84-1131181311
roibusa77 kirjoitti:ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Ei ole. Kyllä kaavion saa käännettyä vaikka seisontatuki olisi paikallaan.
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 12:29
Kirjoittaja 114-1182751586
TeeCay kirjoitti:Ei ole. Kyllä kaavion saa käännettyä vaikka seisontatuki olisi paikallaan.
Loooooiiiiistohomma
No illalla sitten "kääntöhommiin" ja norvan suoralle harjoittelemaan busan kaatamista
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 12:34
Kirjoittaja Jaakko
roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 13:36
Kirjoittaja 103-1116517908