Varttimaili aikoja

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Kujo kirjoitti:Ei ollut teknisiä murheita, 200km huoltoon kuuluu mäntien ja veivilaakereiden vaihto. :baaa:

Ne on nuo kireemmät pelit tommosia. Näissä touringlaitteissa onneksi on selvästi pidemmät (1100 km) männänvaihtovälit. Ei tartte jatkuvasti olla roplaamassa. :baaa:
Club 100 m/s
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Motopark tänään: 10,313s, 232,11km/h, 60ft 1,992s. Viriosina "öky"lohko, 18/38 välityksillä, että pääs 3. vaihteella maaliin....! (10r k..a, päivän paras. 10,26? 22?km/h, 1,8?? 60ft.

Vähän opettelua vielä? (ekat ajot vartilla)

:p :p




Edited By BussiJussi on 1184514793
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Niin ja vielä' vertailun vuoksi Pikku lohkolla Alastarossa, 9,330 sek/238 kmh/60ft 1,619 sek. Hmm.. ja vieläkin on parantamisen varaa tolla kokoonpanolla.
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

8.96 / 273

FDBA Speedweekend -07
ProSB 150

Katupyörällä kasi.
Muut saa selittää...
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

Millä vehkeillä ne poijjat tuollasia aikoja ajelee :shocked:
Tyhmiä kyselee taas Lapin mies, mutta onko nuo kiiharikamppeet ihan normiajossakin?
74-1155281906

Viesti Kirjoittaja 74-1155281906 »

Alastaro FDBA speedweekend: 9.74s, 236km/h, 60feet 1.680s. Artsi kiritti viereisellä radalla ajaen oman ennätyksensä, joten oli hyvä vetoapu "rinnalla". Muuten tuli 9.8seja jokunen, ja useampi 9.9. Pyöränä vakio pikkulohko, yoshin putkella. Ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. :p
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

FDBA weekend 2007, Alastaro

9.434 s / 60 ft 1.638 / 251 km/h
Club 100 m/s
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Vakiomittainen katupeli. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

snuggles kirjoitti:Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.

:D Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
:oho: (ei pidä vetää herneitä nenään)

toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan :thumbdown:
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

roibusa77 kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:

Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan :thumbdown:
Ei ole. Kyllä kaavion saa käännettyä vaikka seisontatuki olisi paikallaan. :)
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

TeeCay kirjoitti:Ei ole. Kyllä kaavion saa käännettyä vaikka seisontatuki olisi paikallaan. :)
Loooooiiiiistohomma :pomppu:
No illalla sitten "kääntöhommiin" ja norvan suoralle harjoittelemaan busan kaatamista :D
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan :thumbdown:
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
jeejee 1/4 alle kympin
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

ksthb kirjoitti:
snuggles kirjoitti:Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.

:D Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
:oho: (ei pidä vetää herneitä nenään)

toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Kuva
Vastaa Viestiin