Kujo kirjoitti:Ei ollut teknisiä murheita, 200km huoltoon kuuluu mäntien ja veivilaakereiden vaihto.
Ne on nuo kireemmät pelit tommosia. Näissä touringlaitteissa onneksi on selvästi pidemmät (1100 km) männänvaihtovälit. Ei tartte jatkuvasti olla roplaamassa.
Niin ja vielä' vertailun vuoksi Pikku lohkolla Alastarossa, 9,330 sek/238 kmh/60ft 1,619 sek. Hmm.. ja vieläkin on parantamisen varaa tolla kokoonpanolla.
Alastaro FDBA speedweekend: 9.74s, 236km/h, 60feet 1.680s. Artsi kiritti viereisellä radalla ajaen oman ennätyksensä, joten oli hyvä vetoapu "rinnalla". Muuten tuli 9.8seja jokunen, ja useampi 9.9. Pyöränä vakio pikkulohko, yoshin putkella. Ei voi olla muuta kuin tyytyväinen. :p
Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
(ei pidä vetää herneitä nenään)
toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
ksthb kirjoitti:Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Ei ole. Kyllä kaavion saa käännettyä vaikka seisontatuki olisi paikallaan.
roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
snuggles kirjoitti:Eiköhän nää pari viimestä ole ihan pakulla roudattavia kulkineita. Kun osia puuttuu normipeleihin verrattuna niin paljon ettei kylille arvaa lähteä.
Mut olihan tuolla ihan käyttöpelejäkin, useampia. Ite toin kärryllä tuon venttiilivian takia, kuluu ihan silmissä, ja ajamaan olis silti hinku.
Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
(ei pidä vetää herneitä nenään)
toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry: