Sivu 2/24

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 16:21
Kirjoittaja Purkuosia.com
Hyvä, hyvä. Lisää lukuja vaan. Saa samalla noita penkkien eroja selville. Yksiä oikeita lukuja kun ei ole olemassakaan.

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 16:42
Kirjoittaja Jukkis
Mun fillari menee tässä keväällä Doctor bikeen penkkiin josta pidettiin MP-lehdessä... noi luvut on jus niitä mitä k8 on.. :D

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 18:19
Kirjoittaja 98-1197316477
Onko seoksista mitään tietoa vakiona penkitettäessä ja miten on muuttunut putkistoa/vaimentajia vaihtamalla?



Edited By busai on 1207854458

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 22:05
Kirjoittaja 98-1197316477
JakeS kirjoitti:Ystäväni soitti minulle ja kysyi, että voisinko mennä vierumäelle penkittämään Busani, siis ihan vertailupohjana (jäi nyt vielä väliin kun on vain 400 ajettu). Hänen omansa oli juuri tuon 183 tai 184 hp puskenut. Aika kova tulos näin äkkiseltään. Koko rännin vaihdon jälkeen oli tullut vielä 7 hp lisää ja keskialueelle vääntöä +15 %. Aika hurjalta kuullostaa, mutta katotaan jos sinne pääsisi omaansa kokeilemaan.

Olikos toi omaa boxia säätämättä/säädetty vai peräti voimakomentajalla?




Edited By busai on 1207854514

Lähetetty: 10 Huhti 2008, 23:23
Kirjoittaja JakeS
busai kirjoitti:
JakeS kirjoitti:Ystäväni soitti minulle ja kysyi, että voisinko mennä vierumäelle penkittämään Busani, siis ihan vertailupohjana (jäi nyt vielä väliin kun on vain 400 ajettu). Hänen omansa oli juuri tuon 183 tai 184 hp puskenut. Aika kova tulos näin äkkiseltään. Koko rännin vaihdon jälkeen oli tullut vielä 7 hp lisää ja keskialueelle vääntöä +15 %. Aika hurjalta kuullostaa, mutta katotaan jos sinne pääsisi omaansa kokeilemaan.

Olikos toi omaa boxia säätämättä/säädetty vai peräti voimakomentajalla?
Ei mitään muuta kuin kokoränni. Aika hurja on vaikutus. No kun saan tuon sisäänajon pois jaloista niin täytyy hakea omasta vertailutulos.

Lähetetty: 14 Huhti 2008, 21:48
Kirjoittaja 116-1184958209
Aika reilusti on heppoja tullu lisää näihin uusiin verrattuna vanhaan bussiin kun noita lukuja kattoo.On ne vissiin jotain tehny oikein siellä tehtaalla... :respekt:

Lähetetty: 15 Huhti 2008, 17:16
Kirjoittaja Titaani
terzi kirjoitti:Aika reilusti on heppoja tullu lisää näihin uusiin verrattuna vanhaan bussiin kun noita lukuja kattoo.On ne vissiin jotain tehny oikein siellä tehtaalla... :respekt:
Jotakin vajaa 20% on tehoa tullut lisää 9 vuoden aikana vakioon. Jos Insinöörin palkka olisi sidottu tehojen kehitykseen, olis pitänyt vaihtaa jo hommia. :D
Toki saastemääräykset on koventuneet samalla aikavälillä, joka on luonut R&D funktioille paineita.

Lähetetty: 16 Huhti 2008, 21:50
Kirjoittaja Purkuosia.com
http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html

Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.

Hayabusa 2008 dyno

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 08:07
Kirjoittaja 98-1197316477
Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html

Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.

Hayabusa 2008 dyno
Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 08:16
Kirjoittaja Purkuosia.com
busai kirjoitti:
Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html

Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.

Hayabusa 2008 dyno

Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?


"ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?"

Perustelut?




Edited By Kekkula on 1208409467

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 08:52
Kirjoittaja 98-1197316477
Kekkula kirjoitti:
busai kirjoitti:
Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html

Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.

Hayabusa 2008 dyno

Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?


"ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?"

Perustelut?
Kyllä täysrännin vaihto yleensä vaatii säädön,itsellä ainakin meni kusiainen laihalle ja vääntöö hävis alhaalta/ keskirekisteristä(ja niin monelta muulta),mutta tuossa käppyrässä tullut keskelle paljon lisää, riippuu tieten vehkeestä,jos busassa on säädöt alun perin kohdillaan tai vähän rikkaallakin niin helvatan hyvä juttu,voihan ne orggis pöntöt ahdistaa busan tapauksessa paljon.
Ei muuta kun säätöö ja filsu vaihtoon niin on 200hp taka renkaalla. :respekt: .

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 09:05
Kirjoittaja Purkuosia.com
Ahaa.

En tiedä tarkalleen mitä ovat kymmenen lehmän navetassa tehneet. Tietääkseni heittivät heti std ajon jälkeen tuon älämölö pöntön kiinni ja säätämättä ajoivat tuon punaisen V&H käyrän.

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 09:12
Kirjoittaja 98-1197316477
Kekkula kirjoitti:Ahaa.

En tiedä tarkalleen mitä ovat kymmenen lehmän navetassa tehneet. Tietääkseni heittivät heti std ajon jälkeen tuon älämölö pöntön kiinni ja säätämättä ajoivat tuon punaisen V&H käyrän.
Se olis positiivista jos ei oo vielä edes säädetty,tietäis että potenttiaalia löytyy. :kippis: .

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 12:14
Kirjoittaja Purkuosia.com
Eli tuo punainen käppyrä on ajettu pelkällä putkella, ei säädetty konetta ollenkaan.

Tuli vahvistus asiaan.

Ajot tehty n. tunnin sisään. Mitään muuta ei muutettu kuin putki vaihdettu. Joten tuollaista tehonlisäystä tulee 08 busaan kun vaihtaa Vance&Hinesin sidewinderin. Taitaa olla kadulle turhan äänekäs : )




Edited By Kekkula on 1208423758

Lähetetty: 17 Huhti 2008, 20:17
Kirjoittaja hajahuja
vapaavirtaus suodatin vaikuttaa yhtäpaljon tehoihin ko tankkitarra