Lähetetty: 10 Huhti 2008, 16:21
Hyvä, hyvä. Lisää lukuja vaan. Saa samalla noita penkkien eroja selville. Yksiä oikeita lukuja kun ei ole olemassakaan.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
JakeS kirjoitti:Ystäväni soitti minulle ja kysyi, että voisinko mennä vierumäelle penkittämään Busani, siis ihan vertailupohjana (jäi nyt vielä väliin kun on vain 400 ajettu). Hänen omansa oli juuri tuon 183 tai 184 hp puskenut. Aika kova tulos näin äkkiseltään. Koko rännin vaihdon jälkeen oli tullut vielä 7 hp lisää ja keskialueelle vääntöä +15 %. Aika hurjalta kuullostaa, mutta katotaan jos sinne pääsisi omaansa kokeilemaan.
Ei mitään muuta kuin kokoränni. Aika hurja on vaikutus. No kun saan tuon sisäänajon pois jaloista niin täytyy hakea omasta vertailutulos.busai kirjoitti:JakeS kirjoitti:Ystäväni soitti minulle ja kysyi, että voisinko mennä vierumäelle penkittämään Busani, siis ihan vertailupohjana (jäi nyt vielä väliin kun on vain 400 ajettu). Hänen omansa oli juuri tuon 183 tai 184 hp puskenut. Aika kova tulos näin äkkiseltään. Koko rännin vaihdon jälkeen oli tullut vielä 7 hp lisää ja keskialueelle vääntöä +15 %. Aika hurjalta kuullostaa, mutta katotaan jos sinne pääsisi omaansa kokeilemaan.
Olikos toi omaa boxia säätämättä/säädetty vai peräti voimakomentajalla?
Jotakin vajaa 20% on tehoa tullut lisää 9 vuoden aikana vakioon. Jos Insinöörin palkka olisi sidottu tehojen kehitykseen, olis pitänyt vaihtaa jo hommia.terzi kirjoitti:Aika reilusti on heppoja tullu lisää näihin uusiin verrattuna vanhaan bussiin kun noita lukuja kattoo.On ne vissiin jotain tehny oikein siellä tehtaalla...
Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html
Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.
Hayabusa 2008 dyno
busai kirjoitti:Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html
Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.
Hayabusa 2008 dyno
Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?
Kyllä täysrännin vaihto yleensä vaatii säädön,itsellä ainakin meni kusiainen laihalle ja vääntöö hävis alhaalta/ keskirekisteristä(ja niin monelta muulta),mutta tuossa käppyrässä tullut keskelle paljon lisää, riippuu tieten vehkeestä,jos busassa on säädöt alun perin kohdillaan tai vähän rikkaallakin niin helvatan hyvä juttu,voihan ne orggis pöntöt ahdistaa busan tapauksessa paljon.Kekkula kirjoitti:busai kirjoitti:Kekkula kirjoitti:http://www.dynomec.com/en/7-p-Dynomec-d ... harts.html
Navetassa pitkät nettipiuhat, käppyrät näkyvissä nyt. Punainen käppyrä V&H sidewinder huutoputkella.
Hayabusa 2008 dyno
Onks toi säädetty omalla boxilla vai commanderilla,ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?
"ei pelkällä täysrännillä tollasta käyrää luulis saavan?"
Perustelut?
Se olis positiivista jos ei oo vielä edes säädetty,tietäis että potenttiaalia löytyy. .Kekkula kirjoitti:Ahaa.
En tiedä tarkalleen mitä ovat kymmenen lehmän navetassa tehneet. Tietääkseni heittivät heti std ajon jälkeen tuon älämölö pöntön kiinni ja säätämättä ajoivat tuon punaisen V&H käyrän.