Sivu 2/2

Lähetetty: 01 Tammi 2010, 22:41
Kirjoittaja Martta
Täytyy sanoa jotta oho, mut miten mahtaa jo tossa kohtaa olevan moottorin resonointi ???

Oli miten oli... Hienolta näyttää :thumbup:

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 04:35
Kirjoittaja PetriK
Alussa ollaan vasta, ei tuo resonointi häiritse, mutta se pakokaasun määrä joka pyrkii vaimentimista ulos alkaa kuulemma olemaan jo ihan omaa luokkaansa.

Amerikan pojat eivät luvanneet mitään erityistä, mutta odotustasolla tässä ollaan nyt hienosäätämässä juttuja.

Toi quick throttle vielä odottaa asentamistaan. Auttaisikohan se ;-)

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 11:11
Kirjoittaja RHead
Onko kyseiset tehot ilman kaasuja vai kaasujen kanssa?

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 15:27
Kirjoittaja BussiJussi
jarim kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mitenhän sinä sitä käppyrää luet? Minun mielestä huiput on nyt jossain 10400rpm kohdalla. Vääntöhuippu on 8500rpm.

eli luki härijö.

Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 18:28
Kirjoittaja jarim
BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
eli luki härijö.

Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!

Ääh Jussi, tuossa sun kiesissä on niin paljon voimaa ja sehän jatkuu ja jatkuu vaan. :thumbup: Lähinnä viittasin siihen että jos tarkoituksena on ajaa lujaa ja miettimättä vaan viskaa turbon kylkeen niin joutuu keksimään sairaan pitkät toisiovälitykset mikäli voima tipahtaa 9000 kohdalla kuin lehmän häntä.




Edited By jarim on 1262449732

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 19:03
Kirjoittaja BussiJussi
jarim kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!

Ääh Jussi, tuossa sun kiesissä on niin paljon voimaa ja sehän jatkuu ja jatkuu vaan. :thumbup: Lähinnä viittasin siihen että jos tarkoituksena on ajaa lujaa ja miettimättä vaan viskaa turbon kylkeen niin joutuu keksimään sairaan pitkät toisiovälitykset mikäli voima tipahtaa 9000 kohdalla kuin lehmän häntä.

No, leikki leikkinä, kunhan vitsailin. Pitää edes jotain puhetta pitää, kun alkaa niin hiljaseksi tää foorumi tekniikan osalta mennä, kaikkkee muuta shcaisseehan täällä kyllä on.... On taas offtopiccia ihan huolella tääkin Petrin projektiin, poistakoon ylläpito jos haluaa... Petrille vielä kyssäri, paljonko kaasua tarkotus ajaa koneesta läpi?? Tietää paljonko ahtoja nostan omastani...?!

Lähetetty: 02 Tammi 2010, 19:59
Kirjoittaja PetriK
RHead kirjoitti:Onko kyseiset tehot ilman kaasuja vai kaasujen kanssa?
Ihan vaan vaparina, eihän tässä vaiheessa olla vasta kun aloittamassa hienosäätämistä - mutta tuskin tuosta mihinkään enään paljoa muuttuu. Katsotaan nyt sitten että laitetaanko jossain välissä kaasuja lisäksi peliin. Setti olisi kyllä valmiina odottamassa laatikossa, mutta vielä en ole miettinyt että laitetaanko kiinni vai ei.

joo, hiljaista on - hyvä että on ilmassa edes jotain nokittelua turbomiehiltä tällaisiin keskentekoisiin normaalikokoisiin vapareihin jo tässä vaiheessa kautta ;-)