No hep johan löytyi... - Tänne siis kaikki asiallinen ja asiaton.

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Täytyy sanoa jotta oho, mut miten mahtaa jo tossa kohtaa olevan moottorin resonointi ???

Oli miten oli... Hienolta näyttää :thumbup:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Alussa ollaan vasta, ei tuo resonointi häiritse, mutta se pakokaasun määrä joka pyrkii vaimentimista ulos alkaa kuulemma olemaan jo ihan omaa luokkaansa.

Amerikan pojat eivät luvanneet mitään erityistä, mutta odotustasolla tässä ollaan nyt hienosäätämässä juttuja.

Toi quick throttle vielä odottaa asentamistaan. Auttaisikohan se ;-)
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Onko kyseiset tehot ilman kaasuja vai kaasujen kanssa?
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mitenhän sinä sitä käppyrää luet? Minun mielestä huiput on nyt jossain 10400rpm kohdalla. Vääntöhuippu on 8500rpm.

eli luki härijö.

Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
eli luki härijö.

Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!

Ääh Jussi, tuossa sun kiesissä on niin paljon voimaa ja sehän jatkuu ja jatkuu vaan. :thumbup: Lähinnä viittasin siihen että jos tarkoituksena on ajaa lujaa ja miettimättä vaan viskaa turbon kylkeen niin joutuu keksimään sairaan pitkät toisiovälitykset mikäli voima tipahtaa 9000 kohdalla kuin lehmän häntä.




Edited By jarim on 1262449732
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

jarim kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Jep. Tuo "huiput 8500rpm kohdalla" kuulostaa enemmän huonosti mietityltä turbokoneelta. :;):

Pitää vissiin viedä toi mun kone jollekkin ammattilaiselle, kun viimekesän versio niin huonosti suunniteltu.... :thumbdown:

http://galleria.busanistit.org/v....pg.html

Ja asiaakin, aika hyvältä vaikuttaa jo nyt, vaikka vaiheessa vielä onkin säädöt!!!

Ääh Jussi, tuossa sun kiesissä on niin paljon voimaa ja sehän jatkuu ja jatkuu vaan. :thumbup: Lähinnä viittasin siihen että jos tarkoituksena on ajaa lujaa ja miettimättä vaan viskaa turbon kylkeen niin joutuu keksimään sairaan pitkät toisiovälitykset mikäli voima tipahtaa 9000 kohdalla kuin lehmän häntä.

No, leikki leikkinä, kunhan vitsailin. Pitää edes jotain puhetta pitää, kun alkaa niin hiljaseksi tää foorumi tekniikan osalta mennä, kaikkkee muuta shcaisseehan täällä kyllä on.... On taas offtopiccia ihan huolella tääkin Petrin projektiin, poistakoon ylläpito jos haluaa... Petrille vielä kyssäri, paljonko kaasua tarkotus ajaa koneesta läpi?? Tietää paljonko ahtoja nostan omastani...?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

RHead kirjoitti:Onko kyseiset tehot ilman kaasuja vai kaasujen kanssa?
Ihan vaan vaparina, eihän tässä vaiheessa olla vasta kun aloittamassa hienosäätämistä - mutta tuskin tuosta mihinkään enään paljoa muuttuu. Katsotaan nyt sitten että laitetaanko jossain välissä kaasuja lisäksi peliin. Setti olisi kyllä valmiina odottamassa laatikossa, mutta vielä en ole miettinyt että laitetaanko kiinni vai ei.

joo, hiljaista on - hyvä että on ilmassa edes jotain nokittelua turbomiehiltä tällaisiin keskentekoisiin normaalikokoisiin vapareihin jo tässä vaiheessa kautta ;-)
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Vastaa Viestiin