Sivu 2/3

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 15:46
Kirjoittaja gsxr
Joo no, aikaisempina kesinä oli hyvin pientä nypytystä pintakaasuajolla 60km/h nopeudessa vaikka seos oli kohdallaan. Muutin sytkää ja ongelma poistui vaikka vaihtokohta oli silloin 11%. Olen siis ollut itsekin siinä uskossa että sytkäsäädöt vaikuttavat myös iap kartalla.

Tuossa vielä linkki ja sieltä "Edit ignitionmaps":

http://ecuhacking.activeboard.com/t177250....uctions

Jos ei muuta niin viimeistään sitte testailla lisää kun pääsee ajamaan.
Hyvä että se harmaa alue selvisi. Yleensä tuon värinen meinaa että poissa käytöstä




Edited By gsxr on 1360590689

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 20:07
Kirjoittaja jarim
No kattos kun iteki pelailin viime kesänä saman asian kanssa ja olin kyllä huomaavinani vaikutusta? Mene ja tiedä sitte... :)

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 20:29
Kirjoittaja Joke
:bulb: Voisiko seuraavanlainen toiminto olla mahdollinen ecueditorissa: Ulkoisella kytkimellä ohjattaisiin fuel size/injector setting arvoa? Ecueditorissa voitaisiin tallettaa nykyisen arvon lisäksi toinen arvo, joka olisi sitten valittavissa kytkimellä.
Tämä tuli mieleen,kun nyt pyörä on säädetty E85:lle ja
joskus voi tulla ajeltua alueella missä sitä ei vielä ole kaupan. Olis helpompi kääntää vain kytkintä ja tankata tavallista bensaa tankkiin. Kehitetäänkö Gen 1 editoria vielä?

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 21:37
Kirjoittaja jarim
Kaksi erillistä karttasettiähän sieltä löytyy jotka on vaikkapa kytkimellä valittavissa mutta IAP karttoja ei taida olla kuin yksi muistelen.

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 21:49
Kirjoittaja Joke
Jep, yksi IAP kartta, joka yhteinen noille TPS ja MS kartoille.
Tietysti commanderilla voisi kartanvalinta ongelman ratkaista, mutta jos sen saisi suoraan omaan ecuun, niin olishan se :respekt:

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 22:08
Kirjoittaja gsxr
Petrik ei kaiketi ole enää mukana kuvioissa ainakaan aktiivisesti joten voi olla että gen1 busalle ei paljoa kehitystä enää tule, ellei sitten joku toinen ota hommaa asiakseen. E85 valmius olisi kyllä mielenkiintoinen.

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 20:13
Kirjoittaja 1340R86
jarim kirjoitti:Ei minulla tietoa tuosta ollut, ainoastaan luulo. Jostain kai se sytkäarvot kuiten IAP alueellekin kaivaa.
Kummasta mallista 1 vai 2 on kyse,
Voisi koitta katsoa tolla olsilla mitä kaikkea muttuu kun ecu editorila
Tekee ko muutoksen

Lähetetty: 15 Helmi 2013, 20:25
Kirjoittaja jarim
Gen1

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 01:00
Kirjoittaja 1340R86
jarim kirjoitti:Gen1
Kuva

http://aijaa.com/zLwe40

IAP/TPS kartan vaihto kohta
%muutos nappula
mutta vaan kuvassa olevaa yhtä kohtaa

(toimiikohan kuva...)




Edited By jarim on 1360997666

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 08:55
Kirjoittaja jarim
Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 18:24
Kirjoittaja gsxr
jarim kirjoitti:Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?
Juuri sitä tietoa kaipasin. Eli otetaanko ne iap:n sytkäarvot sieltä sytytyskartalta mihin on mahdollista tehdä muutoksia ecueditorissa.

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 20:17
Kirjoittaja 1340R86
gsxr kirjoitti:
jarim kirjoitti:Kysymys ennemminkin oli siitä mistä IAP alueen sytkäarvot kaivetaan?
Juuri sitä tietoa kaipasin. Eli otetaanko ne iap:n sytkäarvot sieltä sytytyskartalta mihin on mahdollista tehdä muutoksia ecueditorissa.
Hetimiten tulee mieleen konsti sen selvitämiseen,
Tekke siihen syttyskarttan selkeän muutokse ecueditorilla,
Ja mitta koneen käydessä IAP kartan aluella,
Joku ecueditoria kehitänyt osaa varmaan sen myös suoraan kertoa

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 21:04
Kirjoittaja gsxr
No näin varmaan onnistuisi jos menisi penkissä käymään.

Edit, näkykös siinä ecueditorin näytössä myös reaaliaikainen sytytysennakko pyörää käytellessä?

Itselleni vastaten, näkyyhän siinä. Tuon avullahan saa testattua vaikuttaako muutokset iap alueella?




Edited By gsxr on 1361043222

Lähetetty: 18 Helmi 2013, 12:03
Kirjoittaja 1340R86
gsxr kirjoitti:No näin varmaan onnistuisi jos menisi penkissä käymään.

Edit, näkykös siinä ecueditorin näytössä myös reaaliaikainen sytytysennakko pyörää käytellessä?

Itselleni vastaten, näkyyhän siinä. Tuon avullahan saa testattua vaikuttaako muutokset iap alueella?
Sillä sen tutkailun pitäis onnistua

Lähetetty: 18 Helmi 2013, 13:43
Kirjoittaja gsxr
Minäpä kokeilen sitä kunhan saan pyörän muuten iskuun. Katsotaan miten käy.