Sivu 2/4
Lähetetty: 01 Loka 2008, 19:46
Kirjoittaja Agostini
asentuu,muttei aukea :O
täytynee konsultoida nörttikamua
Edited By Agostini on 1222879887
Lähetetty: 01 Marras 2008, 08:30
Kirjoittaja 83-1201079295
Kun on tämmönen puusilmä niin pitää kysellä taas tyhmiä.
Yritin päivittää tuota ECUeditor 1.4.0.1 versiota viimeisimpään 1.5.0.6:een, mutta ei millään onnistu. Install -namiskan painamisen jälkeen tulee seuraava ilmoitus:
error
Mtähän on tullut taas kämmättyä :1087
T: Sakke
Lähetetty: 01 Marras 2008, 08:42
Kirjoittaja PetriK
Korjaussarja tulee tänään. Installointipaketissa oli häiriöitä.
Käytäthän lisäksi varmasti internet explorer versio 7 tai uudempaa ?
Lähetetty: 01 Marras 2008, 08:46
Kirjoittaja 83-1201079295
Jep, IE 7 käytössä. Tosin Vista käyttiksenä.
T: Sakke
Lähetetty: 01 Marras 2008, 09:23
Kirjoittaja jarim
Sakke kirjoitti:Jep, IE 7 käytössä. Tosin Vista käyttiksenä.
T: Sakke
Oletko kokeillut toimiiko Vistassa myös flashays jne?
Lähetetty: 01 Marras 2008, 09:27
Kirjoittaja PetriK
Maailmalla on useita vista käyttäjiä joilla homma toimii - ihmetyttää itsekin.
uusi installointipaketti on netissä.
Lähetetty: 01 Marras 2008, 13:30
Kirjoittaja 83-1201079295
No nyt meni koneelle että kolahti
Kiitoksia jälleen paljon
En ole vielä kokeillut tota flässäystä, eilen ekan kerran kokeilin saada enginedataa näkyviin, mutta jokin tökki vastaan. Yritellään uudestaan. Mitenkäs jos nyt sitten heittää uutta softaa boksiin niin onko vielä myöhemmin mahdollista laittaa aivan alkuperäinen softa sisään ? Esim. jos jostain häiriintyneestä syystä joku joskus haluaisi myydä menopelin pois aivan vakio asetuksilla.
T: Sakke
Lähetetty: 01 Marras 2008, 13:46
Kirjoittaja PetriK
Pyörän virrat pois ja takaisin päälle käytännössä ennen jokaista toimenpidettä auttaa paitsi yhteyden muodostumisessa myös flashäyksessä.
Installointipaketin mukana tulee jenkkien vakiosofta niin mopon vakiointi takaisin onnistuu ihan file new map ja flash komennolla. Lisään jossain välissä eu vakiosoftan samanlaiseksi file new komennoksi, nyt sen joutuu etsimään jostain netistä.
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 12:36
Kirjoittaja hanhiha
Onkos pohjanmaalla osaavaa henkilöä kellä olis valmiudet ja innostusta pientä rahallista korvausta vastaan mun 03 bussiin asentamaan ecu päivitystä?
Ai niin...onkos väliä sillä onko alkuperäiset putket vai onko pakko olla viriputket...
Tosin nuo originaalithan voi modata.....vaiko voiko...?
T:Ite ihan peukalo :1087
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:12
Kirjoittaja busajasa
hanhiha kirjoitti:Onkos pohjanmaalla osaavaa henkilöä kellä olis valmiudet ja innostusta pientä rahallista korvausta vastaan mun 03 bussiin asentamaan ecu päivitystä?
Ai niin...onkos väliä sillä onko alkuperäiset putket vai onko pakko olla viriputket...
Tosin nuo originaalithan voi modata.....vaiko voiko...?
T:Ite ihan peukalo :1087
ei tartte olla viriputkia eikä tartte porkata originaalejakaan, mutta en kyllä osaa sanoa hyötyäkään tuossa tapauksessa. Originaalien porkaamisellakaan ei kummoisia muutoksia tapahdu - tehonpuolesta enemmänkin valohoidollista. Toki pintakaasu nypytystä voidaan viilata sekä poistaa limitterit, mutta tehoja ei kannata odottaa saavansa ecua puukottamalla.
Oulun seudulla on paljonkin asiaa tuntevaa osaamista, joten jos on käyntiä täällä niin moessakin tallissa tuollaisia asioita voidaan tuumata. Mistä on itseasiassa kyse ja mitä haluat tapahtuvaksi?
Joitan perus jupatsuja voi tehdä myös tuolla Botnian kinkerissä jos totetutuu..
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:23
Kirjoittaja hanhiha
Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa.
4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.
Edited By hanhiha on 1237551882
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:47
Kirjoittaja jarim
hanhiha kirjoitti:Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa.
4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.
Ei sitä vääntöä tyhjästä synny.
"TRE" ominaisuudet saadaan kyllä vakiosoftaankin lisättyä, eli huippunopeuden rajoittimen ohitus ja 5. vaihteen sytkäkartat kaikille vaihteille.
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:54
Kirjoittaja hanhiha
Emannuuden kans välillä turhankin tyhjästä...vääntöä.
Täytyy kelien parantuessa ajella sinne ouluun päin niin kattois jos joku vois avutonta avittaa.
Lähetetty: 20 Maalis 2009, 14:59
Kirjoittaja busajasa
hanhiha kirjoitti:Toi nypytys lähinnä häiritsee.Ja alas jos vääntöä sais lisää...kovaa kun ei täys tehoilla tule ajettua ja monesti emannuus istuu kyydissä niin siksi vääntöä lisää...ei sillä että sitä on vakiossakin tarpeeksi mut jostain se virittäminen pitää aloittaa.
4-2-1 rööri on kyllä hankinta listalla tälle kesälle jos vain edukasta löytyy...pyörä on perusvakio vielä...ei mitään modeja.
Enpä ihan suorilta muista/tiedä löytyykö valmista kartaa tollaiselle perusvakiolle, mutta muutaman tunnin kun ajelisi dataloggerin kanssa niin eiköhän se nypytyksen saisi hierottua pois - ainakin minimiin. Olen valmis jeesaamaan jos sulla on joskus käyntiä täällä päin (asun Raahessa). Jos sun yhteystietojen osoite pitää paikkansa niin välimatkaa on noin 160 km. Eli joku soppeli viikonloppu jos yhden päivän viilaa tuota niin eiköhän yhdestä nypytyksestä eroon päästä ihan oman ecun viilaamisella.
Penkkiä ei ole joten lukemia ei saa ulos, mutta tuo nypytys kun on tunnistettava ilmiö niin siihen voi puuttua ihan AFRää seuraamalla ja siihen löytyy laitteistoa.
Lähetetty: 29 Maalis 2009, 17:55
Kirjoittaja snuggles
Voiko jenkkiboksia (24FK0) flashätä eu -karttapohjalla ?