Sivu 2/3
Lähetetty: 09 Heinä 2013, 18:34
Kirjoittaja jarim
Jep, E85 tapauksessa isompaa toki.
Lähetetty: 10 Heinä 2013, 19:40
Kirjoittaja Fastard
Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
Lähetetty: 10 Heinä 2013, 21:07
Kirjoittaja Kujo
No entäs jos laitat ne toiset suuttimet sinne painekoteloon missä ne on ennenkin olleet...
Lähetetty: 10 Heinä 2013, 21:22
Kirjoittaja snuggles
Tuolla gen2 sähköt/gen1 läppikset ym muut romut -modilla jää muutama vikakoodi päälle, mut parhaassa tapauksessa ei menoa haittaa, FI valo vaan palaa
Lähetetty: 10 Heinä 2013, 23:30
Kirjoittaja 1340R86
Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut
E: aineena 95E
Edited By 1340R86 on 1373488302
Lähetetty: 11 Heinä 2013, 21:13
Kirjoittaja Fastard
1340R86 kirjoitti:Fastard kirjoitti:Hmm, tässä nyt kahden vaiheilla keskustelujen jälkeen. Tuo modi onnistuu myös jos gen1 läppärungot pitää paikallaan. Toisio läpät täytyy blokata ecueditorilla pois. Mutta, suuttimet tulisi olemaan 1/sylinteri ja kokoluokka 1500-1700cc. Mahtaako saada edes jotenkin käymään tyhjäkäynnillä? Toki harvoin tarvisin edes tyhjäkäyntiä.. ??? Tulisi kuitenkin huomattavasti edullisemmaksi.
2000cc boscheila kävi jotenkuten tyhjää säätö varaa laihempaan suuntaan ei juuri ollut
E: aineena 95E
Kiitos, vaikuttais siis siltä että mainitsemani suuttimet toimisi eikä toisioita tarvisi. Jokatapauksessa puntaroin tilannetta edelleen.
Lähetetty: 11 Heinä 2013, 23:52
Kirjoittaja jarim
Meillä Taxissa 1400cc, kyllä sekin jollainlailla tyhjää käy. Ei kovin pienillä kierroksilla tosin kun alipainekarttaa ei ole käytössä.
Lähetetty: 28 Heinä 2013, 18:52
Kirjoittaja Fastard
Suuttimia hieman tutkinut netistä ja mm. tälläisen setin löysin. Hinta ei pahakaan kilpailijoihin nähden... http://www.ebay.co.uk/itm....92fbec0
Sähkösarja, dataloggeri ja boostcontroller jo hommattuna
Lähetetty: 22 Maalis 2014, 12:53
Kirjoittaja Fastard
Alkaa olla pikkuhiljaa voitonpuolella Johdotusta
Lähetetty: 22 Touko 2014, 23:43
Kirjoittaja Fastard
Tänään ekaa kertaa penkissä. Homma etenee mutta ei valmis. 2000cc suuttimet syöttää aivan julmetusti soppaa. 60% läppien aukaisulla 310 takarengastehoa 8000rpm. Sen jälkeen kytkin antoi periksi luultavasti.
Lähetetty: 23 Touko 2014, 11:01
Kirjoittaja 1340R86
Fastard kirjoitti:Tänään ekaa kertaa penkissä. Homma etenee mutta ei valmis. 2000cc suuttimet syöttää aivan julmetusti soppaa. 60% läppien aukaisulla 310 takarengastehoa 8000rpm. Sen jälkeen kytkin antoi periksi luultavasti.
Tulikos sinne nuo linkin suutimet vai jotkut muut
miten käy tyhjää jäikö säätö varaa laihemalle päin
minkä moinen kytkin oli antautumassa
Lähetetty: 23 Touko 2014, 14:12
Kirjoittaja Fastard
Fiveon suuttimet jotka alkuperältään Densot(?). Kylmänä käy ihan hyvin tyhjää mut lämmetessä huonompaan suuntaan. Kytkimenä Haysin T6 johon olin heittänyt lähes hatusta säädöt.
Lähetetty: 23 Touko 2014, 14:51
Kirjoittaja Titaani
UltraTurboon laitoin Gen2 sähköt ykkösmallin läppiksille. 1250cc suuttimet ja hyvin meni säätöihin Samilla Etanoolille. Onhan ne hiukan suuret ihan alhaalla alipainealueella, kun editorissa yhden numeron muuttaminen heittää paksulta laihalle.
Tyhjää käy täsmällisen hyvi, kun hieman kone lämpenee eli ihan kuin normaalistikin vaatii hieman lämmetä.
Vedossa hyvin pelaa kaikilla alueilla.
1000km ajolla tarkka keskikulutus pirteällä matkavauhdilla 8,7L/100km
Lähetetty: 23 Touko 2014, 17:43
Kirjoittaja 1340R86
Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Lähetetty: 25 Touko 2014, 10:36
Kirjoittaja Titaani
1340R86 kirjoitti:Tuohon yhden numeron laiha/rikas muttamis jutuun vois auttaa
tehdä pohja olsila se "pilkoo solun" 4 numeroiseksi
(mutta jos lämpimän toimii niin kuin pitää niin ei lien väliä)
Tässä voisi olla poikaa tuonne alipainealueen säädöille. Kyllä se säätöporras yhdellä numerolla on näillä suuttimilla liian suuri, eli ihan kohdalle ei saa sitä aluetta.