Sivu 2/5
Lähetetty: 16 Heinä 2009, 22:41
Kirjoittaja 115-1220472422
Mulla ei tätä muutosta tehty ja silti rokkaa.
Senhän ei kaiketi pitäisi toimia, jos saa "väärää" kampiakseli tietoa. Pyörä siis -00.
Lähetetty: 16 Heinä 2009, 23:19
Kirjoittaja jarim
sensei kirjoitti:Mulla ei tätä muutosta tehty ja silti rokkaa.
Senhän ei kaiketi pitäisi toimia, jos saa "väärää" kampiakseli tietoa. Pyörä siis -00.
Toimii se väärinpäinkin mutta kuulemma alkaa sytkän osalta puuroutua ylimmillä kierroksilla, ~10000rpm ja siitä ylöspäin. Ainakin yhdessä 1507cc Hayabusassa todettu; 9500rpm lähtee teho tippumaan radikaalisti ilman näkyvää syytä.
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 11:20
Kirjoittaja villeh
Vihreä ja sininen johto? kolme keltasta on vissiin perus lataukselle??
Ääneen miettien, niin jos ois jolleen muullekkin apuja...
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 11:51
Kirjoittaja jarim
villeh kirjoitti:Vihreä ja sininen johto? kolme keltasta on vissiin perus lataukselle??
Ääneen miettien, niin jos ois jolleen muullekkin apuja...
Varmaanki joo. Ne kolme keltaista on tosiaan lataukselle. Raportoipa toiminnasta jos muutat, tämä on jenkkifoorumilta saatua nettifaktaa vielä itselle tällä hetkellä.
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 12:30
Kirjoittaja PetriK
Kyseessä on zero cross voltage pulssi. Riippuen siitä miten päin tunnistimen johdot ovat tuo pulssi ajoittuu hieman eri kohtaan. Sama juttu myös nokka-anturin osalta. Skoopilla voisi katsoa että miten uudessa gen1 ja vanhassa gen1 anturissa toimii. Sukeltaako ensin ja sitten nousee vai nouseeko ensin ja sitten sukeltaa. Tämän perusteella nettifaktan voisi muuttaa tiedoksi tai kumota - eli myytinmurtajaa tarvittaisiin...
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 16:27
Kirjoittaja villeh
No ainakin kampiakselin johtojen vaihto, peli rokkaa vieläkin hyvin...
Pitäisikö toi nokkaakselin tunnistin kanssa kääntää vai ei onko siitä tietoa??
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 17:47
Kirjoittaja jarim
villeh kirjoitti:No ainakin kampiakselin johtojen vaihto, peli rokkaa vieläkin hyvin...
Pitäisikö toi nokkaakselin tunnistin kanssa kääntää vai ei onko siitä tietoa??
Eivät puhuneet isonmerentakaisella foorumilla muusta kuin tuosta kampiakselista.
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 20:41
Kirjoittaja 115-1220472422
Vaikka johtoja en ole kääntänyt, niin ilmeisesti kuitenkaan sytkä ei ole sekoillut.
Ainakaan Vittaniemi ei sitä ole penkissä huomannut, nosti myös kierrosrajoitinta sen 400rpm ylöspäin.
Täytyy ilmeisesti käydä Samin luona joku hetki ja kokeilla kumpaakin vaihtoehtoa..
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 21:10
Kirjoittaja villeh
No mulla on menos ma sinne penkkii, niin näkee sit suoraan vaik kokeilla...
Lähetetty: 17 Heinä 2009, 21:43
Kirjoittaja 115-1220472422
Hyvä juttu, jos ehditte kokeilla. Aion itsekin testata sitä jossakin vaiheessa..
Lähetetty: 21 Heinä 2009, 22:48
Kirjoittaja villeh
Eipä keretty kokeilla muuten kuin ristiinkytkettynä, sillon kyllä oireili 9000 jälkeen aika pahasti...
No kohta puolin uudestaan, käänsin johdot oikein päin, jos nyt rokkais....
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 22:30
Kirjoittaja villeh
Mikäs muuten on kun palaa C-44 vikakoodi ecun vaihdon jälkeen??
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:22
Kirjoittaja jarim
C44 on lambda sensorin vikakoodi. Onko sinulla kytkettynä jotain isomman liittimen reikä numero 11? Siis ylhäältä katsoen toinen rivi, toinen vasemmalta?
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:26
Kirjoittaja villeh
Lampda ei ainakaan ole paikallaan, pitää huomenna katsoa ton rejän sisältö...
Lähetetty: 27 Heinä 2009, 23:30
Kirjoittaja jarim
Onko villeh sinulla pyörässä oleva johtosarja 99 tai 00?