Sivu 2/2
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 12:42
Kirjoittaja nyypie
No niin!! Aika mystinen juttu sanoisinko..
Elikkäs, merkit kohdallaan, samoin nokkien ajoitus. No, laitoin pitkän ruuvimeisselin ykkösen reiästä sisään niin mäntä ON alhaalla, testi kakkoseen ja se oli ylhäällä! Mitä vit??
Nyt viisaammat kertokaahan miten edellinen omistaja on koneen kasannut, ja miten saan helpoiten sen 180-astetta käännettyä ilman että joudun purkamaan sen enempää?? Tiivisteiden saanti tänne tuppukylään kestää aina ikuisuuden..
Kuviakin voisin laittaa mutta en saa niitä tän koneen kautta...
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 13:06
Kirjoittaja nyypie
Kuvaa ja mopoa vuoronperään tutkien huomattiin että ihan väärän merkin mukaan kone kasattu, kyllä Jaakolla on käynyt hyvä tuuri kun noilla opeilla koneen muutamaan otteeseen kasannut, ja tuurilla vissiin katsellut merkit kohilleen..
Nyt koittamaan josko nuo nokat saisi käännettyä kohilleen tällä koulutuksella.. 
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 13:28
Kirjoittaja snuggles
Sitte kunhan merkit kohdillaan ,jos on käytössä puristuspainemittaria ni kannattas mittailla onko vielä tiivis. Varsinkin jos tyhjäkäynnillä ontumista.
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 14:01
Kirjoittaja jarim
Eikö imunokan asentoanturi muka antanut vikakoodia tuosta tilanteesta? Tarkistitko?
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 14:10
Kirjoittaja Kujo
Onkos mosa ollut kuinka hileinä? -startin kytkimen voi tuossa mallissa laittaa väärään asentoon kampiakseliin nähden, niin tuolloinpa ei mitkään merkit pidä kutiaan. Kannattaa terkistaa.
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 20:57
Kirjoittaja nyypie
Elikkäs mopo kävi äsken, tosin vielä ilman putkea ja ahdinta, mutta kävi!
Fi-valo tosin paloi mutta it's alive!
Kun ajoitus oli sen 180 pielessä, niin mitään vikakoodia ei tule.
Ei ole ollut kuin kansi irti, merkit tuntuisi olevan kohillaan..
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 21:20
Kirjoittaja jarim
Eli siis luitko startin rattaassa olevaa merkintää väärin aluksi ja siksi "merkit kohdakkain" olikin 2 ja 3 ylhäällä?
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 22:14
Kirjoittaja nyypie
Kysy Jaakolta mitä on ekalla kerralla lukenut..
Lähetetty: 04 Huhti 2010, 22:29
Kirjoittaja jarim
nyypie kirjoitti:Elikkäs, merkit kohdallaan, samoin nokkien ajoitus. No, laitoin pitkän ruuvimeisselin ykkösen reiästä sisään niin mäntä ON alhaalla, testi kakkoseen ja se oli ylhäällä! Mitä vit??
Siis tuosta sain sen käsityksen että sinulla oli alamerkit kohdallaan ja silloin 2 ja 3 männät oli ylhäällä? Yritän vaan ymmärtää että miten ne merkit oli aluksi kohdallaan ja silti kone 180 astetta väärin. Eli luitko alamerkkejä aluksi väärin...
Lähetetty: 05 Huhti 2010, 02:07
Kirjoittaja nyypie
Jep, juurikin siis niin, luin ne väärin ennen kuin tajusin miten ne pitää olla.
Lähetetty: 05 Huhti 2010, 02:20
Kirjoittaja nyypie
snuggles kirjoitti:Sitte kunhan merkit kohdillaan ,jos on käytössä puristuspainemittaria ni kannattas mittailla onko vielä tiivis. Varsinkin jos tyhjäkäynnillä ontumista.
Harmi kun ei ollut saatavilla, tarvetta olisi varmaan ollut.. 
Meinaan huohotti aivan helvetisti, ku ahtimen sai kiinni..
Lähetetty: 05 Huhti 2010, 14:12
Kirjoittaja Jaakko
nyypie kirjoitti:Kysy Jaakolta mitä on ekalla kerralla lukenut..
kyl ne ihan oikeen katoin mut 180 laitoin vikaan jottei mene liian helpoksi käynnistäminen.