Sivu 2/3

Lähetetty: 02 Touko 2016, 17:27
Kirjoittaja Heksa
olikos että 30 hiihtäjää aina yhdelle tunnille ?

Lähetetty: 02 Touko 2016, 20:00
Kirjoittaja snuggles
Vai 40 ?

Ja mitkäs olikaan perusohjeet autokuskille ?
Härnäsin vanhaa tuttua lähtemään bemarilla viivalle, ja suattaapi lähteäkin.

Lähetetty: 02 Touko 2016, 21:09
Kirjoittaja Heksa
ei kait mitään ihmeellistä.. kypärä pitää olla, ei matkustajia

JA ei saa ajaa ilman LIIKENNEVAKUUTUSTA !
ja onko kukaan koskaan ajanut ilman / kysytty onko vakuutus voimassa




Edited By Heksa on 1462212772

Lähetetty: 01 Kesä 2016, 11:55
Kirjoittaja taimen74
Pikkuhiljaa savu hälvenee kotoonta, kun kuula punaisena on Lappeenrannan ajoja analysoitu. Nyt täytyy alkaa kohdistamaan katsetta kohti Hallia. Lpr oli vähän semmoinen harjoitusajo, enkä jaksanut edes pyörästä kaikkia riisuttavia riisua. Välityksiäkin täytyy vielä pidentää, kun tuntui vähän lyhkäsiltä (19-40). Ja sit ne tuulet SAA OLLA MYÖTÄISIÄ, että päässään kaikki vetämään isoa kovaa. Mitä vähän osallistuja listaa selailin niin aikalailla koko Suomen "nopeusajokerma" tulee paikalle. Upeeta mahtavaa, kun pääsee oikein isojen poikien kanssa ajamaan :D

Lähetetty: 02 Kesä 2016, 22:21
Kirjoittaja 1340R86
Onkos jossain näkösällä jotain listaa mistä näkee mille tunnille vuorot osuu

Lähetetty: 03 Kesä 2016, 07:43
Kirjoittaja Heksa
1340R86 kirjoitti:Onkos jossain näkösällä jotain listaa mistä näkee mille tunnille vuorot osuu

ja poks klikkaamalla suurenee ehkä

Lähetetty: 03 Kesä 2016, 10:24
Kirjoittaja Bärräbete
Heksa kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:Onkos jossain näkösällä jotain listaa mistä näkee mille tunnille vuorot osuu
ja poks klikkaamalla suurenee ehkä
Eipä tuolta selviinyt missä ajovuorossa ajan.olen maksanut kolme vuoroa,niin olisihan se hyvä ettei kolmea tuntia tarviaisi putkeen ajaa.

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 21:49
Kirjoittaja zeta1
Olenko todellakin ainoa ihminen Suomen maassa kuka enään epätoivoisesti yrittää ajaa tulosta mailia jollain muulla kuin Suzukilla/Busalla. Onhan se aika masentavaa kun ei ole ns. tukiverkostoa olemassa. Tuossa pihalla kynästän tusinaa toisinaan aika epätoivoisesti samalla toivoen että joskus paistaisi aurinko tähänkin risukasaan. No näillä mennään mitä on annettu. Eilen kun kävin tarkastamassa hukkiksen ohjauksen arvot kohdilleen ja dyno antoi takikselta lukemat 447hv 322nm 1.9bar. tavoitteena on saada ehjä veto ja sitten keltu jää eläkkeelle näistä touhuista.



Edited By zeta1 on 1465239896

Lähetetty: 06 Kesä 2016, 22:51
Kirjoittaja taimen74
Kuulostaa siltä, et tusina vaihtuu pian busaan (leikki leikkinä) :D. Aika komiat tehot on kyllä kawassa!!! Väännössä en hirveesti jää jälkeen (301rwhp/283nm/0.9bar), mut tehossa sit sitäkin enemmän. Paljon on kyllä Halliin tulossa mielenkiintoista pyörää ja minä kun jo luulin, ettei porukkaa enään jaksa nopeusajot kiinnostaa. Alkaa olla yli 360km/h kulkevat laitteet jo niin "joka päiväistä", että katsojillakin on jo odotukset korkealla. Joku kirjoitti Lpr:n ajoista, ettei ollut mitää mainittavaa, kun nopein meni vaan 370km/h. No, huh huh sanon minä ja köröttelen sitten vaan niitä vajaita nopeuksia Hallissa. Joko se keltsu muka joutaa eläkkeelle? Ei kai nyt vielä sentään?

Lähetetty: 07 Kesä 2016, 12:54
Kirjoittaja snuggles
zeta1 kirjoitti:Olenko todellakin ainoa ihminen Suomen maassa kuka enään epätoivoisesti yrittää ajaa tulosta mailia jollain muulla kuin Suzukilla/Busalla. Onhan se aika masentavaa kun ei ole ns. tukiverkostoa olemassa. Tuossa pihalla kynästän tusinaa toisinaan aika epätoivoisesti samalla toivoen että joskus paistaisi aurinko tähänkin risukasaan. No näillä mennään mitä on annettu. Eilen kun kävin tarkastamassa hukkiksen ohjauksen arvot kohdilleen ja dyno antoi takikselta lukemat 447hv 322nm 1.9bar. tavoitteena on saada ehjä veto ja sitten keltu jää eläkkeelle näistä touhuista.
Suuret rispektit että olet mukana kawalla, monimuotoisuus on rikkaus myös tässä lajissa. Pahoitteluni kuulumisesta busakuskien harmaaseen massaan, monesti on joku muu merkki kiinnostanut aihioksi, mutta aika usein budjetti rajoittaa hullutteluja, sekä tuo S merkki t-paidassa :D

Toivotaan että tulemme jatkossa näkemään värikkäämpää osallistujakaartia maililla, ainakin kaluston puolesta.

Olen aikasemminkin tuonut esille myös tuon nopeussokeuden lajia seuraavien joukossa, eli juuri tämä kun vanhat enkat ei merkkaa mitään, aina pitää nähdä uusia ennätyksiä. Olen osaltani myös syyllinen tähän kierteeseen turbotuloksien muodossa, pahoittelut.

Lähetetty: 09 Kesä 2016, 13:11
Kirjoittaja SMR
Team Speed Metal Racing muistaa mailikuskeja näin lyhyenä kautena, tänä vuonna 100m/s ajaneet saavat special edition lippiksen muistona saavutetusta rajapyykistä.
Näitä on rajallinen määrä, muista ilmoittaa tuloksista, mukaan lasketaan täyden mailin kisat elikkä kevään Lpr, Halli ja syksyn Lpr.
Tähän mennessä lätsään oikeutettuja on yksi kpl, Strengi ,tulos ajettu Lappeenrannassa.

Lisää hönkää pyttyyn reilun viikon päästä.

Lähetetty: 13 Kesä 2016, 12:26
Kirjoittaja 1340R86
Bärräbete kirjoitti:
Heksa kirjoitti:
1340R86 kirjoitti:Onkos jossain näkösällä jotain listaa mistä näkee mille tunnille vuorot osuu
ja poks klikkaamalla suurenee ehkä
Eipä tuolta selviinyt missä ajovuorossa ajan.olen maksanut kolme vuoroa,niin olisihan se hyvä ettei kolmea tuntia tarviaisi putkeen ajaa.
Nyt näytää jotain olevan

https://www.facebook.com/nopeusm....theater

Lähetetty: 13 Kesä 2016, 20:11
Kirjoittaja snuggles
Nyt vaan semmonen käänteinen sadetanssi päälle :(

Lähetetty: 13 Kesä 2016, 21:23
Kirjoittaja 1340R86
Kunhan ennustelevat kuten usein ennenkin
http://ilmatieteenlaitos.fi/saa....t=daily

http://www.accuweather.com/fi....2?day=6

http://www.foreca.fi/Finland/Jamsa/Halli/details/20160618
niin silti tilanteen näkee vasta paikan päällä ennusteista
riipumatta kentän kohdilla usein poutaa sen verran että ajelemaan pystynyt siis kunhan on paikalle saapunut

Lähetetty: 14 Kesä 2016, 08:16
Kirjoittaja Nesmit
Monena vuonna näyttänyt että sataa, mutta minään vuonna ei ole satanut kentällä (ympärillä kylläkin) :D