Sivu 2/3
Lähetetty: 14 Syys 2013, 16:31
Kirjoittaja ysi-ärrä
Niin ja Haapaveden corvette vei päivän nopeimman tittelin. Ainakin vielä äskön oli 357kmh kennoihin. Huh.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 18:33
Kirjoittaja jarim
Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Lähetetty: 14 Syys 2013, 18:44
Kirjoittaja jouniri
jarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Juu Jukka teki Vetellä "Miedot". Yritettiin Jarin kanssa vielä jelppiä Jukkaa saamaan se 360kmh rikki, lainattiin akkua ja pullonlämppärielementtiä, paineet saatiin optimiin 960psi, mutta vitosvaihton kohdalla taisi pullosta loppua kaasun henki ja vain surkea 355kmh viimeisellä vedolla
Jari nappasi jo kolmannen Pudasjärven nopein pystin TFM talliin MP luokassa.
Jukka veteli 1609m matkaa jarruvarjon turvin, JasriM tyytyi 1300m matkaan.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 19:30
Kirjoittaja keitsi
Itekki käväsin, tulin sen verran myöhään johtuen muista menoista ettei busanisteja juuri enää näkynyt.
~275 @ 1300m ja ~280 @ maili
Vakiovälitykset, avarrettu tuplaputkisto ja säädetty putkistolle tt-motorsportilla. Peilit paikallaan.
Mikä ois normaali nopeus tämmöselle kombinaatiolle?
Mikä kannattas olla viimeinen vaihde? Koitin vitosella ja kutosella.
Miksei kule enempää? Mietin voisko ilmansuodatin olla tukossa, kun se on vanha soudatin, en ole vaihtanut penkityksen jälkeen. Tuntu että vääntö loppuu kesken siellä 275 jälkeen. Vai enkö vaan osaa?
Lähetetty: 14 Syys 2013, 19:43
Kirjoittaja TJJ
^ aika odotetut tulokset "suht vakiolle" gen1selle.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 19:47
Kirjoittaja keitsi
TJJ kirjoitti:^ aika odotetut tulokset "suht vakiolle" gen1selle.
Ok, no hyvä tietää ettei vika välttämättä olekaan stongan ja takakuupan välissä. Mitä helppoja muutoksia tuossa ois tehtävissä kenttäkuntoon pimppausta ajatellen?
Turbonhan tuo kyllä oikeasti tarvii :/
Lähetetty: 14 Syys 2013, 19:56
Kirjoittaja jarim
Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli.
Lähetetty: 14 Syys 2013, 20:25
Kirjoittaja keitsi
jarim kirjoitti:Keitsi, yhden vedon taisin nähdä. Ajoasennossa ainakin korjattavaa. Perse kuuppaan kiinni ja kypärä tankkiin kiinni. Pleksi läpi katellaan, ei pleksin yli.
Jos ens kerralla sitte paremmin. Peilikki vois irrottaa.
Vääntökäppyrän perusteella tuossa 10k rpm kohilla kannattas vaihtaa, vai mitenkä? Dynolappu
Lähetetty: 14 Syys 2013, 20:54
Kirjoittaja ysi-ärrä
Joo, Jukan kans siinä jo soiteltiinki vähänaika sitte ja harmittavan lähelle jäi Jukalla tää 100m/s.
No niinku puhelimessa puhuttiin ,niin jäipähän jotain tavoiteltavaa ens kesällekki
Lähetetty: 15 Syys 2013, 00:03
Kirjoittaja snuggles
jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?
Lähetetty: 15 Syys 2013, 01:52
Kirjoittaja tenhulttio
jarim kirjoitti:Jep, Corvette PerformanceBox 359.98km/h @ 1578m. Varjo auki 31m liian aikaisin...
Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Nyt kyllä oikiasti harmittaa Corvettemiehen puolesta. Numeroiden puolesta täysin selkeä 100m/s kerholainen, muutamaa millisekuntia myöhemmin. Liekö koskaan ollut näin läheltäpiti tilannetta?
Tietty näin "yleisön" (en ollut paikalla) kannalta hyvä, niin on lupa odottaa huipputuloksia autoilta myös ensivuonna
Lähetetty: 15 Syys 2013, 01:58
Kirjoittaja tenhulttio
Se jäi mainittematta, että Taxilla ajettu 344km/h@<1km Pudiksella oli aika kova tulos vuonna 2009 toukokuussa. Silloin ei paljon kelejä seurattu, mutta muistaakseni ei ollu mikään tuulitulos(?).
Lähetetty: 15 Syys 2013, 09:45
Kirjoittaja jarim
snuggles kirjoitti:jarim kirjoitti:Oma paras 346.45km/h @ 1373m. Sepä jäikin sitten ainoaksi ilokaasuvedoksi, pääsee kattelemaan mitä kajahti koneesta kun imusarjassa ilokaasua startatessa ja skädäm...
Siis kuinka, oliko solenoidi vuotanu vai mite ?
Ihan omaa hölmöyttä. Pulloa lämmittelin varikolla ja tupsautin kerran ihan vaan nähdäkseni tippuuko paine. No mullahan on syöttö suoraan imusarjaan ja näin jälkikäteen mietittynä eihän se ilokaasu sieltä mihinkään lähde ennenkuin pääsee pakoputken kautta pois. Lisätään "lessons learned" listalle.
Lähetetty: 15 Syys 2013, 15:50
Kirjoittaja K.puska
Ite ajelin muutaman vedon ja kun pari kertaa tuli 287 niin lähettiin syömään kirkolle ja kotia päin törräileen.
Gen1: putkisto, ohjelma ja yks piikki pienempi etunen niin tuli tuo 287,62.
Ens kerralla koittais onko matalaksi vetämisellä niin suurta merkitystä kuin vartilla.
Hauskaa hommaa näin enskertalaisen mielestä!
Edited By K.puska on 1379249588
Lähetetty: 15 Syys 2013, 19:30
Kirjoittaja jarim
Taisi kerranki käydä joulu ja uusi vuosi yhtä aikaa, tämän kummempaa vikaa ei taida olla:
Venttiilit kaikki juuri sillä välyksellä kuin on kasatessa laitettu jne. Huh. :p