Pudiksella 28 pvä 1000/1600 m.

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
Tase
Viestit: 168
Liittynyt: 24 Touko 2004, 08:22
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tase »

Busari kirjoitti:Matkaa oli pyörän tripin mukaan 1570 metriä, eli käytännössä jossain 1450-1600 välissä taidettiin mennä. Muutamat tosiaan jarrutteli hyvissä ajoin, joku taisi vetästä hieman pitkäksikin. Tuohan ei tosiaan ole mitenkään vertailukelpoinen tapahtuma "virallisille" mailiajoille, mutta saapahan hieman testata asentoa, eri palikoita, ja ennen kaikkea, -ajaa sen mitä rahkeista löytyy, eli pitää hauskaa.
Paras tulos löytyi S1000RR:stä--317 km/h! Toisena Lentäjä-ässän traikki, eikun siis lähes vakio isolohko-Busa, 313. Parempia olis ässällekin tullut, mutta ei mennyt Qtosvaihde päälle, ja vitosvaihteella reilu 300 kuitenkin... :mosh: !
Seuraavana toinen putkiviri S1000RR, 302. Väliin taisi yks Busa ottaa 304.
Oma täysvakio gen II Busa ässän alla 301! Jihuu.

Kiitos osallistujille!

Mulla meni viimeisellä vedolla 308 :p
Kaikkiaan 5 vetoa taisin vetää ja kaikki meni yli 300km/h ja joka kerralla nopeus parani.. oiskohan pitänyt vetää vielä kerran, niin ois saanut tuon 310 rikki? No sen ainakin opin, että ens kerralla vois laskea pyörän kenttään. Silloin vois olla ihan eri nopeudet? Nyt mopo oli ihan tourinkimalli :)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kentän päästä siihen paluutien kohdalle on aika tarkka 1500m. Kovaa on BMW menny! Ei tainnu olla vakio?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
66-1272617023

Viesti Kirjoittaja 66-1272617023 »

No niin tais olla.. ei muista jokaista nopeutta. Mut hyvinhän se on mennyt jos noin reilusti yli kolmen, Onnittelut siitä!
Mitäs kaikkea kilkettä kiitäjässä on? Penkitykset?
Mitä vaikuttaa madallus, asiaa tietävät? Itse kokeilin Teemun madallettua, ja tuntu hyvin, hyvin tukevalta ajaa. Mulla se oma tourinkitorni on hieman häiläkämpi kovemmissa nopeuksissa, mutta siihen vaikuttanee viimeisillään oleva etugummi myös.

Mutta hauskaa oli ja pääasia, että pääsi jokainen ajamaan sen verran kuin halusi.

Kyllä kai se solmu pakoputkeen vois tehdä pientä parannusta nopeuksiin... :turbobusa:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ite kävin tourinkikunnossa vetämässä Pudiksen kentällä TFM testipäivänä vaparina 317kmh (vakiota korkeammalla perä, peilit paikoillaan jne). Hallissa ja Joensuussa madallettuna, peilit irrallaan yli 330km/h. Että siitä laskien paljonko vaikuttaa. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Ja noista bemuista,onhan ne todellaki kovia kulkemaan. Mut näkyi olevan et siinäkin jos siellä on hiiri puikoissa niin menee helposti yli kolmenmarkan ja sit niinku joensuussa ajoi aikamiehen kokoinen kaveri bemua ,niin ei saanut kolmiamarkkaa edes rikki-> ei pääse piiloon katteen taakse-> aerodymaniikka on erittäin tärkiää näissä kinkereissä.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
66-1272617023

Viesti Kirjoittaja 66-1272617023 »

Jari, ei ollu vakio bemu. Putkea, commaneria, säätöä, ja nyt oli piikkiä isompi takaratas.
Ehkä siis kuitenki pienempi... töissä valtava kiire. Tuli kirjotusvirhe! :D




Edited By Busari on 1311958830
Vastaa Viestiin