Ksthb kirjoitti:Tänäänkään ei kulkenu, kuski ruosteessa sanoisin
10,0/ 9,16/ 9,2 muutamia/ 9,10 päivän henk koht paras..(tosin oma enkka alastaroon)
60ft ajat ihan hakusessa 1,6-1,7 sek.
Parempaankin olis ollut mahdollisuus jos ei olis kädettänyt startteja
Kasi alkuinen on kuitenkin haaveissa ....
Ksthb kirjoitti:Tänäänkään ei kulkenu, kuski ruosteessa sanoisin
10,0/ 9,16/ 9,2 muutamia/ 9,10 päivän henk koht paras..(tosin oma enkka alastaroon)
60ft ajat ihan hakusessa 1,6-1,7 sek.
Parempaankin olis ollut mahdollisuus jos ei olis kädettänyt startteja
Kasi alkuinen on kuitenkin haaveissa ....
Lähtikö hytti nousemaan vai mikä?
Mystinen pito ongelma, ei saanut painetta starttiin riittävästi.
Parempaan 60 ft aikaan ei eväät tänään riittäneet...
Alastarossa tuntui olevan pitoa enemmän kuin aikaisempina keväinä kauden alkupuolella. Lähdöt meni muuten henk.koht. pipariksi. Eka reaktio 3s pinnassa, aika n. 11s. Sitte tuli kymppejä ja paras 9.8s. Kytkimestä ei taaskaan päässy yhtään jyvälle, 60ft 1.8s, täytyy varmaan mennä johkin kurssille. Loppunopeudetkin 236-241kmh, eipä näy teho sielläkään, noita tuli jo kolmena kesänä aikasemmin. Ehkä kuski on vaan henkisesti 10 sekunnin mies, oli kalusto sitte missä vireessä hyvänsä
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Ksthb kirjoitti:Tänäänkään ei kulkenu, kuski ruosteessa sanoisin
10,0/ 9,16/ 9,2 muutamia/ 9,10 päivän henk koht paras..(tosin oma enkka alastaroon)
60ft ajat ihan hakusessa 1,6-1,7 sek.
Parempaankin olis ollut mahdollisuus jos ei olis kädettänyt startteja
Kasi alkuinen on kuitenkin haaveissa ....
Lähtikö hytti nousemaan vai mikä?
Mystinen pito ongelma, ei saanut painetta starttiin riittävästi.
Parempaan 60 ft aikaan ei eväät tänään riittäneet...
Mielestäni sun pitäis laittaa perää löysemmäksi. Jos alusta on hyvä ja burnikset ok niin perän täytyy niijata todella rankasti että pyörän paino tulee sinne takikselle.
Annan esimerkin, kun istun pyörän päälle, pyörän perä painuu reippaasti sellaiset 20-30mm eli se tuntuisi jopa samalta kuin jonkin crossipyörän päälle istuisi..Paluu vaimennus hitaalle bussin orggis iskarista...
Jep tiedossa on noi jutut. Ihmetyksen aiheuttaa setapin pidon häviäminen joka on toiminut monta kautta peräkkäin moitteetta.
Noh aluksi täytynee käydä mopedi läpi säätöjen osalta muistiin panojen kanssa..
Mul oli kyl todella hukassa viivalta irtoomiset. Pitäiskö kytkin räväyttää kiinni heti alkuunsa kun ei oikeen keulinu ennenku jossain 100m korvilla, ainakin oman muistin mukaan ? Kaikki 60ft oli 1.8s päällä. Renkaana dunlop sportmax 190/55-17. Viimeseen lähtöön laskin paineen 0.95 baariin ja kirjotti koko matkan. Siinä vaihees oli hyvä hetki lähtee kotio. Maaliin joko nelosella tahi just kerkes vitosen survoon sisään.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Mul oli kyl todella hukassa viivalta irtoomiset. Pitäiskö kytkin räväyttää kiinni heti alkuunsa kun ei oikeen keulinu ennenku jossain 100m korvilla, ainakin oman muistin mukaan ? Kaikki 60ft oli 1.8s päällä. Renkaana dunlop sportmax 190/55-17. Viimeseen lähtöön laskin paineen 0.95 baariin ja kirjotti koko matkan. Siinä vaihees oli hyvä hetki lähtee kotio. Maaliin joko nelosella tahi just kerkes vitosen survoon sisään.
Mitkä välitykset? 16/40 otaksun?
Kokeile seuraavalle kertaa 15/42. Vitosella vauhtia 247@10500r/min. Helpottaa kummasti viivalta lähtemistä (=paremmat 60ft ajat).
Taxilla 16/40 vs 17/40 vaikutti ~0.2s 60ft aikoihin (tosin muukin setup oli vahtunut välillä). Aattelin laittaa seuraaviin varttimaileille joko 16/43 (kutosella maaliin) taikka 17/42 (vitosella maaliin).
Fastard kirjoitti:
Lähtikö hytti nousemaan vai mikä?
Mystinen pito ongelma, ei saanut painetta starttiin riittävästi.
Parempaan 60 ft aikaan ei eväät tänään riittäneet...
Mielestäni sun pitäis laittaa perää löysemmäksi. Jos alusta on hyvä ja burnikset ok niin perän täytyy niijata todella rankasti että pyörän paino tulee sinne takikselle.
Annan esimerkin, kun istun pyörän päälle, pyörän perä painuu reippaasti sellaiset 20-30mm eli se tuntuisi jopa samalta kuin jonkin crossipyörän päälle istuisi..Paluu vaimennus hitaalle bussin orggis iskarista...
Kokeile seuraavalle kertaa 15/42. Vitosella vauhtia 247@10500r/min. Helpottaa kummasti viivalta lähtemistä (=paremmat 60ft ajat).
Taxilla 16/40 vs 17/40 vaikutti ~0.2s 60ft aikoihin (tosin muukin setup oli vahtunut välillä). Aattelin laittaa seuraaviin varttimaileille joko 16/43 (kutosella maaliin) taikka 17/42 (vitosella maaliin).
Välitys oli 16/42, mut 55-rengas tietty vei toiseen suuntaan. Tän painoisilla vehkeillä ei kait auta liian löysällä kumilla ajella, toista baaria jonkun matkaa vois olla hyvä. Kytkimen käyttö oli kyl ihan hakoteillä, ei ollu uskoo että se lähtis vähemmällä luistattamisella.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Kokeile seuraavalle kertaa 15/42. Vitosella vauhtia 247@10500r/min. Helpottaa kummasti viivalta lähtemistä (=paremmat 60ft ajat).
Taxilla 16/40 vs 17/40 vaikutti ~0.2s 60ft aikoihin (tosin muukin setup oli vahtunut välillä). Aattelin laittaa seuraaviin varttimaileille joko 16/43 (kutosella maaliin) taikka 17/42 (vitosella maaliin).
Välitys oli 16/42, mut 55-rengas tietty vei toiseen suuntaan. Tän painoisilla vehkeillä ei kait auta liian löysällä kumilla ajella, toista baaria jonkun matkaa vois olla hyvä. Kytkimen käyttö oli kyl ihan hakoteillä, ei ollu uskoo että se lähtis vähemmällä luistattamisella.
Minä ajan 16/43 ja 190/55 sarjalaisella slicksillä vakiomittaisella pyörällä. Vitosella maaliin vaparina, kaasuilla joskus potkin kutostakin sisään juuri ennen 400m viivaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Minä ajan 16/43 ja 190/55 sarjalaisella slicksillä vakiomittaisella pyörällä. Vitosella maaliin vaparina, kaasuilla joskus potkin kutostakin sisään juuri ennen 400m viivaa.
Kai sitä kerkiäis useemman vaihteen käyttää ja samalla saada parempaa aikaakin, kunhan peli ja kuski vaan irtois liukkaammin viivalta. Jotain reenipäiviä täytyy kytätä kalenterista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -