28.6 raahe kiihdytyskisat - Nyt ennakkoilmoja tulemaan.....
Nyt on pitkän harkinnan jälkeen pakko peru tää homma
Ei menny pupu pöksyyn vaan tuli tohon 20 km:n päähän samalle päivälle toi Jämsän Hallin lentokentän nopeusmittauspäivä. Näitä mahollisuuksia tuntuu olevan niin harvassa jotta päätin vaihtaa nyt tällä kertaa näinpäin. Raaheen menevät busanistit ymmärtänevät tämmösen syyn. Ajakaahan kovia aikoja siellä niin mä koitan josko ton 300km/h sais rikki Hallissa.
Ei menny pupu pöksyyn vaan tuli tohon 20 km:n päähän samalle päivälle toi Jämsän Hallin lentokentän nopeusmittauspäivä. Näitä mahollisuuksia tuntuu olevan niin harvassa jotta päätin vaihtaa nyt tällä kertaa näinpäin. Raaheen menevät busanistit ymmärtänevät tämmösen syyn. Ajakaahan kovia aikoja siellä niin mä koitan josko ton 300km/h sais rikki Hallissa.
no niin kinkerit takana. Sää suosi ja kovia tuloksia tuli. Osalliset kertokoot omat tuloksensa ja sijoituksensa.
Itsellä 10.040 oli paras (ei paska veto näin ekakertalaiselle) mutta sitten tuli parilähdöissä kokemattomuus esille ja otin varaslähdön.
No seuraavalla kerralla sitten paremmin.
Omat detskut: 10.04/1.851/238.73km/h
60ft aika on ihan p*ska ja vaatii kovasti reenaamista.
lajina aivan upeaa touhua... Tätä lisää.
Itsellä 10.040 oli paras (ei paska veto näin ekakertalaiselle) mutta sitten tuli parilähdöissä kokemattomuus esille ja otin varaslähdön.
No seuraavalla kerralla sitten paremmin.
Omat detskut: 10.04/1.851/238.73km/h
60ft aika on ihan p*ska ja vaatii kovasti reenaamista.
lajina aivan upeaa touhua... Tätä lisää.
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Hienoja kuvia!! Oma enkka parani 3 kymmenystä, ollen 10,183/1,755/222,91.. Jos enskesäks sais painosta (kuskin-) kymppikilon pois, niin vois nuo loparitkin olla vähän paremmat..Jallu kirjoitti:kisakuvia
Tuollapa muutama kuva tapahtumasta
181,25 MPH KLUPI Himanka ............... 10,1/222
Oma päivän paras 9.411s / 255.14km/h / 60ft 1.678s. Oman luokan toinen, finaalilähtö tuli ryssittyä punavaloon vaikka kaikki mahdollisuudet olisi ollu tiukkaan kisaan pitkää ja matalaa Turbo-Banditia vastaan (ajoi 9.3xx).
Aivan erinomaisesti kaikin puolin järjestetty tapahtuma, iso käsi järjestäjille!
Aivan erinomaisesti kaikin puolin järjestetty tapahtuma, iso käsi järjestäjille!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hii-o-hoi!
Alle 1400cc luokan ykköspalkinto komeilee tuossa pöydällä. Päivän parhaaksi jäi 9.701, mihin en ole tyytyväinen. Kahdeksasta vedosta 5 oli 9.7*. kaks 9.8*:a ja sitten yksi "harjoittelulähtö", josta ei puhuta enempää. Se mihin olen tyytyväinen, on tasaiset lähdöt (ajat sekä 60 jalkaiset). Paras 60ft oli 1.601, joka on selkeästi oma paras. Noita kun saisi lisää ja kaiken muun kohdalleen, niin saisi tuon tasaisen tappavan 9.7:n siirtymään vaikka 9.6:seksi.
Lisäksi täytyy olla tyytyväinen siihen, että sai kaavion ajettua läpi ilman sen kummempia jännityksiä ja pelleilyjä.
Kerrassaan hieno laji, ja kun päiväkin oli komia, niin mikäs siellä ollessa..
Mutta nyt lähdetään jarim kanssa lauteilla ajaan matalia ysejä.
Alle 1400cc luokan ykköspalkinto komeilee tuossa pöydällä. Päivän parhaaksi jäi 9.701, mihin en ole tyytyväinen. Kahdeksasta vedosta 5 oli 9.7*. kaks 9.8*:a ja sitten yksi "harjoittelulähtö", josta ei puhuta enempää. Se mihin olen tyytyväinen, on tasaiset lähdöt (ajat sekä 60 jalkaiset). Paras 60ft oli 1.601, joka on selkeästi oma paras. Noita kun saisi lisää ja kaiken muun kohdalleen, niin saisi tuon tasaisen tappavan 9.7:n siirtymään vaikka 9.6:seksi.
Lisäksi täytyy olla tyytyväinen siihen, että sai kaavion ajettua läpi ilman sen kummempia jännityksiä ja pelleilyjä.
Kerrassaan hieno laji, ja kun päiväkin oli komia, niin mikäs siellä ollessa..
Mutta nyt lähdetään jarim kanssa lauteilla ajaan matalia ysejä.
kliksjarim kirjoitti:Oma päivän paras 9.411s / 255.14km/h / 60ft 1.678s. Oman luokan toinen, finaalilähtö tuli ryssittyä punavaloon vaikka kaikki mahdollisuudet olisi ollu tiukkaan kisaan pitkää ja matalaa Turbo-Banditia vastaan (ajoi 9.3xx).
Aivan erinomaisesti kaikin puolin järjestetty tapahtuma, iso käsi järjestäjille!
Oliko juurikin tämä tilanne
hieno päivä ja kiitos järjestäjille oma saldo tais jäädä oman luokan jumboks mut täytyyhän sekin paikka jonkun täyttää. oma paras parani mutta hampin koloon jäi taas jotain mitä pitää parantaa ja sehän pitää kinkereissä mukana paras 10.242 227.56 ja 60 jalkaa 1.845
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Bingo. Huomasin punavalon ja pyörittelin päätäni, heh. 9.429s / 255.xx taisi mennä tuo lähtö kuiten.Jallu kirjoitti:jarim kirjoitti:Oma päivän paras 9.411s / 255.14km/h / 60ft 1.678s. Oman luokan toinen, finaalilähtö tuli ryssittyä punavaloon vaikka kaikki mahdollisuudet olisi ollu tiukkaan kisaan pitkää ja matalaa Turbo-Banditia vastaan (ajoi 9.3xx).
Aivan erinomaisesti kaikin puolin järjestetty tapahtuma, iso käsi järjestäjille!
kliks
Oliko juurikin tämä tilanne
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Komee oli päivä.. sen verta piti antaa muille tasotusta että jätin "aavikko" välitykset aamulla paikalleen ku lähin kattoo mihin tällä touringilla pääsee..
Ajat parani joka lähössä.. siittä päätellen kuskilla on säätämisen varaa
paras aika vartille tuli vika lähössä jarim vastaan (helpponakki) mut tuli sit "FIILISTELTYÄ"..
ET. 9,996 s ( eka kympin alitus) (paras)
Sp: 248,96 kmh
RT: 1,094 s
60ft: 1,940 s ( Leijja )
330ft: 4,718 s
660ft: 6,802 s
990ft: 8,490 s
paras loppari.. 252,28 kmh 3.sella maaliin ja ei viel ihan rajottaja soinu.. välit 18, 38, takane 190/60/17 rata sliksi kuvio...
EDIT: perä oli noin:sentti-kaks korkeammalla ku vakiossa (renkaantakia) ja keulaa oli laskettu 1.8cm mut rengastus eessä oli 120/70/17 pirelli super corsa (keskiselältä tavallista korkeampi!)
Edited By ahtis on 1214694454
Ajat parani joka lähössä.. siittä päätellen kuskilla on säätämisen varaa
paras aika vartille tuli vika lähössä jarim vastaan (helpponakki) mut tuli sit "FIILISTELTYÄ"..
ET. 9,996 s ( eka kympin alitus) (paras)
Sp: 248,96 kmh
RT: 1,094 s
60ft: 1,940 s ( Leijja )
330ft: 4,718 s
660ft: 6,802 s
990ft: 8,490 s
paras loppari.. 252,28 kmh 3.sella maaliin ja ei viel ihan rajottaja soinu.. välit 18, 38, takane 190/60/17 rata sliksi kuvio...
EDIT: perä oli noin:sentti-kaks korkeammalla ku vakiossa (renkaantakia) ja keulaa oli laskettu 1.8cm mut rengastus eessä oli 120/70/17 pirelli super corsa (keskiselältä tavallista korkeampi!)
Edited By ahtis on 1214694454
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
Tämän lisäksi sukupolvien välisen taistelun vei nuorempi sukupolvi Vapari Busalla Turbo Busaa vastaan.ahtis kirjoitti:Komee oli päivä.. sen verta piti antaa muille tasotusta että jätin "aavikko" välitykset aamulla paikalleen ku lähin kattoo mihin tällä touringilla pääsee..
Ajat parani joka lähössä.. siittä päätellen kuskilla on säätämisen varaa
paras aika vartille tuli vika lähössä jarim vastaan (helpponakki) mut tuli sit "FIILISTELTYÄ"..
ET. 9,996 s ( eka kympin alitus) (paras)
Sp: 248,96 kmh
RT: 1,094 s
60ft: 1,940 s ( Leijja )
330ft: 4,718 s
660ft: 6,802 s
990ft: 8,490 s
paras loppari.. 252,28 kmh 3.sella maaliin ja ei viel ihan rajottaja soinu.. välit 18, 38, takane 190/60/17 rata sliksi kuvio...
EDIT: perä oli noin:sentti-kaks korkeammalla ku vakiossa (renkaantakia) ja keulaa oli laskettu 1.8cm mut rengastus eessä oli 120/70/17 pirelli super corsa (keskiselältä tavallista korkeampi!)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport