Jns kenttäajot 2009
- jakehaanpää
- Site Admin
Lappeenrannan Ilmailuyhdistyksen foorumilta poimittua:
"Kevään Ilmailupäivä järjestetään la 6.6 2009. Yhdistyksen nettisivuja seuraamalla tapahtumasta saa lähemmin tarkempia tietoja. Tervetuloa! Terv. Sihteeri tarja.soppi(at)pp.inet.fi "
Toivottavasti ei mene JNS:n ajojen kanssa päällekkäin ???
"Kevään Ilmailupäivä järjestetään la 6.6 2009. Yhdistyksen nettisivuja seuraamalla tapahtumasta saa lähemmin tarkempia tietoja. Tervetuloa! Terv. Sihteeri tarja.soppi(at)pp.inet.fi "
Toivottavasti ei mene JNS:n ajojen kanssa päällekkäin ???
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Nyt kun ilmoittautuminen on avoin niin mitenkäs majoitus ja muut pidot ? Aikaisemmin on ollut sen verran hyvin järjestettyjä että rima on noussut korkealle ?
Kuten on jossain vaihessa juteltu, ehkä jopa yhteinen epävirallinen (maksullinen) iltatilaisuus voisi olla ihan hauska juttu.
Tällöin vaikka ajot peruuntuisivat olisi silti syytä tulla paikalle ...
Kuten on jossain vaihessa juteltu, ehkä jopa yhteinen epävirallinen (maksullinen) iltatilaisuus voisi olla ihan hauska juttu.
KannattanenPetriK kirjoitti:Nyt kun ilmoittautuminen on avoin niin mitenkäs majoitus ja muut pidot ? Aikaisemmin on ollut sen verran hyvin järjestettyjä että rima on noussut korkealle ?
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Martta kirjoitti:PetriK kirjoitti:Nyt kun ilmoittautuminen on avoin niin mitenkäs majoitus ja muut pidot ? Aikaisemmin on ollut sen verran hyvin järjestettyjä että rima on noussut korkealle ?
Kannattanen
ja edelleen kompataan..
Tämä ilmoittautuminen on nyt hieman epäselvää - ainakin mulle sorry. Ilmo thredin ekassa postauksessa pyydetään sitovasti ilmoittautumaan ao threadiin. Nyt viimeisenä postauksena on kuitenkin että myös lentokenttä.info sivulle pitäisi ilmoittautua. Nyt on mulla molemmissa ilmoittautumiset mutta laitanpa tässä disclaimerina että on yksi ja sama tapaus ja näin ollen maksan vain yhdestä.
Rhead kannataisiko ilmoittautumisohjeet laittaa yksiselitteisesti siihen ekaan postaukseen jotta
a) ne jotka jo laittoi sitovat ilmotttautumiset threadiin hoksaavat ilmottautua myös lentokenttä.info listaan
b) uudet tulokkaat tekevät heti oikein.
c) ei tulisi häslinkiä/ihmettelyä mahdollisten duplikaatti ilmojen kanssa
Ts - jos lentokenta.info sivustolle pitäisi tehdä ilmoittautuminen niin mikä on funktio sitten tuolla ilmoittautumisthreadilla ja siihen annetulla sitovuudella?
PS: Voihan olla että mulla näin Vappupäivän aamuna vaan viiraa ja en saa nyt kuviosta kiinni - anteeks ja kiitos.
Rhead kannataisiko ilmoittautumisohjeet laittaa yksiselitteisesti siihen ekaan postaukseen jotta
a) ne jotka jo laittoi sitovat ilmotttautumiset threadiin hoksaavat ilmottautua myös lentokenttä.info listaan
b) uudet tulokkaat tekevät heti oikein.
c) ei tulisi häslinkiä/ihmettelyä mahdollisten duplikaatti ilmojen kanssa
Ts - jos lentokenta.info sivustolle pitäisi tehdä ilmoittautuminen niin mikä on funktio sitten tuolla ilmoittautumisthreadilla ja siihen annetulla sitovuudella?
PS: Voihan olla että mulla näin Vappupäivän aamuna vaan viiraa ja en saa nyt kuviosta kiinni - anteeks ja kiitos.
Majoitus kans kahdelle henkilölle.
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)