V8 & gti-vauhtipäivä - 31.05.2008, alastaro

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

akseli kirjoitti: sama mies,sen verran näille kavereilla kerskailijoille että vaikka olen asunut john forcen ja oscar de la hoyan naapurissa,
ei niitten nopeus yhtään ole minuun tarttunut,päinvastoin molemmat herrat ovat tainneet hieman hämäläistyä.

Näikkö Forcen tytärtä?
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

Kekku kirjoitti:

Näikkö Forcen tytärtä?[/quote]
kekku vanha perverssi yrität hämätä noilla ään pilkuilla,en tietenkään sehän oli kaasupullon mittainen silloin.oskari taas oli missin mitoissa ja olisi saattanut miellyttää kieroutuneitten silmiä,onkohan tämä taas ohi aiheen? niin lauantainahan on varmaan tultava seuraamaan poro-kuskien suorituksia,säästetään kasit ym ensi kesään
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

jarim kirjoitti:
PetriK kirjoitti:Humppanistille tiedoksi - Jenkeissä (jälleen siellä) olivat vetäneet 9.1ET tuollaisella vakiolla K8:lla. Kaveri oli tullut ihan puun takaa ja heittänyt lähes päivän pohjat yhdessä vastaavassa tapahtumassa.

Täysin vakiokorkuinen ja muutenkin vakio?

Liinat, madallus ja sliparit... tiedä noista sen enempää.

Mutta tuo kysymys uusiksi - olenko siis ainut omalla mopolla pääkaupunkiseudulta Alastaroon lauantaina aamulla ajava ?

edit - Löytyihän niitä muitakin ;-) Lähtöpaikaksi sovittiin Vantaanpuiston ostoskeskus noin klo 9.30 tästä jatketaan keimolan kesoilin (oops nestehän se on) liittymästä moottoritielle ja siitä jatketaan hyvinkään kohdalta vasemmalle jne...

http://www.02.fi/kartta/vantaanpuisto/vantaa




Edited By PetriK on 1212154590
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Tude
Viestit: 292
Liittynyt: 12 Touko 2007, 21:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tude »

Mä ja mike treffataan bauttiarallaa klo 8 konalan tsellillä...
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tude kirjoitti:Mä ja mike treffataan bauttiarallaa klo 8 konalan tsellillä...

OK - jos jostain syystä aamulla ei nukuta niin pistän viestiä ja tulen seuraksi, muussa tapauksessa matkataan Janin porukoissa tuossa 9.30 lähtöerässä. Mies oli viime vuoden kokemuksella vähän sitä mieltä että aamulla radalla ei vielä ole pitoa ennen kuin autot ajavat sen puhtaaksi...




Edited By PetriK on 1212168552
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Kekku
Näikkö Forcen tytärtä?

Akseli
kekku vanha perverssi yrität hämätä noilla ään pilkuilla,en tietenkään sehän oli kaasupullon mittainen silloin.oskari taas oli missin mitoissa ja olisi saattanut miellyttää kieroutuneitten silmiä,onkohan tämä taas ohi aiheen? niin lauantainahan on varmaan tultava seuraamaan poro-kuskien suorituksia,säästetään kasit ym ensi kesään



Mistä ne pillkut sinne meni...
Ajakaahan kovaa huomenna, kaikki.




Edited By Kekku on 1212177852
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:
Tude kirjoitti:Mä ja mike treffataan bauttiarallaa klo 8 konalan tsellillä...

OK - jos jostain syystä aamulla ei nukuta niin pistän viestiä ja tulen seuraksi, muussa tapauksessa matkataan Janin porukoissa tuossa 9.30 lähtöerässä. Mies oli viime vuoden kokemuksella vähän sitä mieltä että aamulla radalla ei vielä ole pitoa ennen kuin autot ajavat sen puhtaaksi...
Samaa mieltä pidosta joka alkaa n. puolenpäivän jälkeen.
Tähdätään paikalle n.10.30-11.30
Avatar
steme
Viestit: 174
Liittynyt: 03 Helmi 2006, 16:48
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja steme »

tsemiä kisoihin, mä lähen ajeleen taas vegasin strippiä pontiakilla :) hähähä..
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

Kävin sitten heti aamusta Alastarolla ajamassa pari noviisilähtöä, ja eihän siitä tullut mitään. Rata oli liukas kuin jäällä olisi ajanut .... tyhjää löi joka vaihteella eikä päässyt eteenpäin lainkaan... jätän kiihdyttelyt ammattilaisille. 11.121 pelkällä sutimisella ja toinen vielä enemmän 11.150 loppunopeus molemmissa vain 220kmh. :pääseinään:


Väitän että joku kokenut kuski menisi 10 pintaan täysin vakiolla K8:lla , jopa 9:llä alkavia aikoja.

Laittakaapas muutkin tietoa , kun pääsette himaan ja paraniko rata iltapäivällä ?




Edited By Humppanisti on 1212236091
75-1201539216

Viesti Kirjoittaja 75-1201539216 »

Humppanisti kirjoitti:Kävin sitten heti aamusta Alastarolla ajamassa pari noviisilähtöä, ja eihän siitä tullut mitään. Rata oli liukas kuin jäällä olisi ajanut .... tyhjää löi joka vaihteella eikä päässyt eteenpäin lainkaan... jätän kiihdyttelyt ammattilaisille. 11.121 pelkällä sutimisella ja toinen vielä enemmän 11.150 loppunopeus molemmissa vain 220kmh. :pääseinään:


Väitän että joku kokenut kuski menisi 10 pintaan täysin vakiolla K8:lla , jopa 9:llä alkavia aikoja.

Laittakaapas muutkin tietoa , kun pääsette himaan ja paraniko rata iltapäivällä ?
Morjens vaan Humppanisti, mä oon se pitkä komia jonka kans vaihdoit muutaman sanan varikolla.Mulla on se noviisi ajo vielä tekemättä,olen nimenomaan asettanut tavoitteeksi aluksi ton 220 loppunopeuden, mopossa pitäis kyllä kapasiteettia riittää,nyt kun pohojammaampoika teki mulle kannen, .Onneksi en ole puheissanikaan tekeytynyt kiihdytysajajaksi.Lajia jonkun verran seuranneena voin kuvitella sen vaikeuden.Niin ja sitä kommanderia 03 vm saa kaupata minulle,jotta saadaan mopo säätöihin noviisi ajoon.
Avatar
Tude
Viestit: 292
Liittynyt: 12 Touko 2007, 21:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tude »

Humppanisti kirjoitti:Väitän että joku kokenut kuski menisi 10 pintaan täysin vakiolla K8:lla , jopa 9:llä alkavia aikoja.

mike nakkas ekaa kertaa stripillä ja K8, ja aika jotain 10.5xx, että menee se...itellä pieni parannus kiikalaan verrattuna, mutta ei se perkele vaan lähtenyt vieläkään, vaikea on laji, mitähän mies tekee väärin kun ei ajat parane tuntuvasti, kyllähä ntuon vanhankin pitäisi lujempaa mennä vaikka mulla "vakio" onkin (sliparit vain kiinni)? No positiivista tietysti se että tasasta sarjaa tuli vedettyä...v*tun 10.8... ??? :1087




Edited By Tude on 1212252071
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tude kirjoitti:
Humppanisti kirjoitti:Väitän että joku kokenut kuski menisi 10 pintaan täysin vakiolla K8:lla , jopa 9:llä alkavia aikoja.

mike nakkas ekaa kertaa stripillä ja K8, ja aika jotain 10.5xx, että menee se...itellä pieni parannus kiikalaan verrattuna, mutta ei se perkele vaan lähtenyt vieläkään, vaikea on laji, mitähän mies tekee väärin kun ei ajat parane tuntuvasti, kyllähä ntuon vanhankin pitäisi lujempaa mennä vaikka mulla "vakio" onkin (sliparit vain kiinni)? No positiivista tietysti se että tasasta sarjaa tuli vedettyä...v*tun 10.8... ??? :1087
Niin toisilla tuo lujaa ajaminen on geeneissä ja äläs nyt - menit ainakin yhdessä lähdössä meikäläisestä ohitse ...

Täällä meikäläinen pohtii että pitäisikö aloittaa ristipistojen tekeminen näin vanhoilla päivillä kun ei musta ainakaan strippikuskia näytä tulevan. Loppunopeuden perusteella kun en näytä osaavan edes kääntää kaasukahvaa täysin auki...

:pääseinään: :pääseinään: :pääseinään:
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

PetriK kirjoitti:Täällä meikäläinen pohtii että pitäisikö aloittaa ristipistojen tekeminen näin vanhoilla päivillä kun ei musta ainakaan strippikuskia näytä tulevan. Loppunopeuden perusteella kun en näytä osaavan edes kääntää kaasukahvaa täysin auki...

:pääseinään: :pääseinään: :pääseinään:
....ja ne ajat/loppunopeudet olivat ...?

nimim. myös ristipistoja tästä eteenpäin tekevä
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Parhaat taisi olla 230 ja 10.2, sen verran heikkoa että heitin laput roskiin ja haluan unohtaa koko kokemuksen ja miettiä hetken noita ristipistoja.

Jotkut muut ajoi sekunnin nopeammin omalla vaparilla ;-)) ja 0.4 sekunttia nopeammin meikäläisenkin mopedilla suoraan heittämällä - lisää ristipistoja.

Yksi koko putkistolla ja etupäästä sidottu K8 taisi mennä 10.1, nyt laitan tietokoneen kiinni ja haen ompelusetin.




Edited By PetriK on 1212254418
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
mike
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:47
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja mike »

PetriK kirjoitti:Parhaat taisi olla 230 ja 10.2, sen verran heikkoa että heitin laput roskiin ja haluan unohtaa koko kokemuksen ja miettiä hetken noita ristipistoja.

Jotkut muut ajoi sekunnin nopeammin omalla vaparilla ;-)) ja 0.4 sekunttia nopeammin meikäläisenkin mopedilla suoraan heittämällä - lisää ristipistoja.

Yksi koko putkistolla ja etupäästä sidottu K8 taisi mennä 10.1, nyt laitan tietokoneen kiinni ja haen ompelusetin.
Mukavaa oli näin ensikertalaisenakin. Pitäsköhän jatkossa munkin ajaa visiiri kiinni ja laskea takarengaspaineet alle kolmeen kiloon :shocked:

No ei taida tää tourinki kuski viitsiä moiseen vaivautua, mutta koska näitä pääsee harrastamaan lisää?

Nyt :kippis:
Vastaa Viestiin