Sivu 2/3
Lähetetty: 17 Elo 2007, 18:49
Kirjoittaja 109-1180512207
novviisiina paikalla,
saas nähä miten orggis-busa pärjää, täysiä vetäsen anyway
, kukapa ei...ja testaamaan omaa ajotaitoa
tuonne lähdetäänkin, sekä miten mahtaa oma bussi liikahtaa..
vai jääkö ihaileen valoja
E.tampesterista lähretään n.0900 :1087
Edited By makebusa on 1187369976
Lähetetty: 17 Elo 2007, 22:21
Kirjoittaja max69
Onko Ratinan hellillä aamukahveet ennen lähtöä ???
Lähetetty: 17 Elo 2007, 23:19
Kirjoittaja 107-1089231881
Joo tulossa ollaan, HUOM! Kaks parii modattuja satuloita mukana halukkaille.
Lähetetty: 18 Elo 2007, 08:25
Kirjoittaja Jaakko
päivä näyttää valjenneen sopivan aurinkoisena.. pari tuntii starttiin.
Lähetetty: 18 Elo 2007, 15:44
Kirjoittaja 109-1180512207
ekavetäsy oli iha ok (lähtö ok), mutta lopetin noviisina liian aikaseen,,, toisella 11,510s / 206,67kmh, tuoho olinkin jo tyytyväinen ekakertalaisena ja poistuin yhtä kokemusta rikkaampana.
e. tarkka aika/nopeus ja toinen e. eikä tämä jääne viimeiseksi kerraksi..
Edited By makebusa on 1187507175
Lähetetty: 18 Elo 2007, 17:09
Kirjoittaja 97-1178219393
Ekaa kertaa stripillä Ainoa yllätys oli pidon puuttuminen.Eka veto 12.451/215.34 :glare:Takarenkaan paineet 3.3bar.... Toinen jo parempi 11.395/217.08 :;):Takarenkaan paine 1.7bar Harjoitusta,harjoitusta.
Lähetetty: 18 Elo 2007, 18:20
Kirjoittaja Jaakko
2ekaa lähtöö meni sutimiseen/keulimiseen kolmannella päivän paras: 10,382/250.50 ihan normi rengas paineilla 2.9
Lähetetty: 18 Elo 2007, 18:26
Kirjoittaja 109-1180512207
Jaakko kirjoitti:2ekaa lähtöö meni sutimiseen/keulimiseen kolmannella päivän paras: 10,382/250.50 ihan normi rengas paineilla 2.9
kovaa kyytiä olet mennyt.
mahtaako tuolta olla jo tuloksia muiden vauhdeista
Lähetetty: 18 Elo 2007, 20:41
Kirjoittaja 107-1089231881
Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
Lähetetty: 18 Elo 2007, 21:56
Kirjoittaja 114-1182751586
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Lähetetty: 18 Elo 2007, 23:55
Kirjoittaja busapappa2
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
"ENÄÄ" Sekunti Jaakko, ni saat EI Turbon kii ! Joskin kuskikin on PRO !
Olkoot mikä weekendi tahansa, sillon kun mä olin viimex Lastarossa Jamppa veti Vaparilla 9,3 ja jotain ollen Busaluokan nopein, jos ei lasketa nuita ei katukäyttöön pitkäperse Busseja !
Vikasaki tais olla nopeempi, en muista kuka silla "ajeli" kun ei just kiinnosta muut kuin Bussien lähdöt !
Mutta nuoruuven innolla, mun vanhin kundi kokolailla sun ikäses, vetelee ympäri tellusta Lumilauta massin kanssa Antti Autin jne hemmojen kaa, se on siinä PRO jo nyt, kyllä sustakin vielä tulee "T urbo" Pro
Mä oon kato kaiken nähnyt ja kokenut Gubbe, ei mulle kande "Urbota". Mutta tsemii vaan, harjoitus tekee mestarin ! :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1187471306
Lähetetty: 19 Elo 2007, 00:13
Kirjoittaja 84-1131181311
Lähetetty: 19 Elo 2007, 08:03
Kirjoittaja busapappa2
Lähetetty: 19 Elo 2007, 09:45
Kirjoittaja 107-1089231881
roibusa77 kirjoitti:ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
Edited By ksthb on 1187506093