Lähetetty: 01 Maalis 2007, 11:19
Vesi lisää hapen määrää pakokaasussa, mutta ei vaikuta seossuhteeseen juurikaan. Seos kannattaa ajaa ilman vettä.
Lyhyen kemian mukaan: H2O ruutataa tuleen niin, H palaa ja O:ta jää jäljelle .... perskules näin se taitaa ollaKujo kirjoitti:Vesi lisää hapen määrää pakokaasussa, mutta ei vaikuta seossuhteeseen juurikaan. Seos kannattaa ajaa ilman vettä.
On vielä... kun jaksoi pitää paineet 3bar:ssa vedoissa..gold kirjoitti:Onkos matilla vielä vakio pensapumppu paikollaan? Vaihtaisin kyllä pumpun jos on vakio vielä paikollaan.... t: suki
Mistäs tämä johtuu?? ???kajbusa kirjoitti:Sekin tuli huomattua et liian korkeat bensanpaineet alkaa rassaa F1 valoa....... Kiitokset jälleen kerran Kujolle ja Sukille
Ei bensanpaine mitään Fi-valoja sytyttele. Lienee väärinymmärrys tai jotain.-Artsi- kirjoitti:kajbusa kirjoitti:Sekin tuli huomattua et liian korkeat bensanpaineet alkaa rassaa F1 valoa....... Kiitokset jälleen kerran Kujolle ja Sukille
Mistäs tämä johtuu?? ???
-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
Nonni, heiluvien paineiden kimppuun tuollaisen avulla.
Möykky on Aeromotive 13109
Kekku kirjoitti:Mitä kustansi toi vasemmanpuoleinen murikka?
http://galleria.busanistit.org/artsi/kyk
-Artsi- kirjoitti:-Artsi- kirjoitti:Bensanpaineet heiluu rutosti, ilmeisesti lämpötilojen mukaan. Eli tankki täynnä ja kone + bensa viileänä noin 3 bar, mutta tankin tyhjetessä ja esim. dynossa ajaen putoaa jopa 2.2 bariin saman mittarin mukaan. Aika raju pudotus... paha tuossa sitten säädelläkään kun funktiot muuttuu koko ajan ajaessa. Kellään ollut samaa ilmiötä?
Taidan laittaa tuon Malpassin säätimen kiertoon ja kokeilla jotain muuta... katsoo olisiko tuosta lääkkeeksi tuohon paineenvaihteluun. Sijoituspaikka koneen päällä ruiskurungon alapuolella ei kyllä ole viileimpiä mutta silti heiluu mielestäni liikaa.
Nonni, heiluvien paineiden kimppuun tuollaisen avulla.