ysi-ärrä kirjoitti:Kyllä valmiiksi viritetyn tohtii laittaa ja kyllähän nuo näkyy kestävän melkoisia kilometrejä. Muistaakseni jarim:llä ja toimeve:lla alkaa pyörät olla vasta sisäänajettuja(yli 100000km,siis satatonnia) ja viritystä tehään ja on tehty jo kovasti.
Jokos sun vanhan busan on joku ostanu ? Siinähän olis hyvä setti valmiina.
Kyllä sen vissii on joku ostanu ku ei oo enää loimaan laatuautolla myynnissä ,ja nettimotossaki lukee et myyty.
Ihme ettei oo kukaan soitellu perään ja kyselly mitä koneelle tehty. Ois meinaan kuvia ja tarkempia tietoja mitä osia koneeseen työnnetty.
Pitäisikö etujarrusatulan mäntien ja jarrupalojen välistä löytyä jotain kumisia "tiivisteitä"? Näyttää siltä, että jos pitäisi löytyä, niin ne on vaihtanu maisemaa jostain syystä..
Onko joku hommannut gen 1 busaan jostain kateruuvisettiä? Omassa näyttää olevan jotkin ruuvit vaihtuneet ajan saatossa ja joitakin kumi grommetteja puuttuu näköjään myös. Voisin ostaa koko ruuvisetin kun tietäisi mistä saisi varmasti sopivan ja mukana olisi myös nuo katenastat ja kumiholkit. Ebayssä on, mutta nuo tuntuu olevan jotain yleismallisia. Mahtaako mennä busaan hyvin?
Hei olen täällä ihan uusi, mutta tiedustelen sellasta että käyttääkö Gen2 samoja peilejä kun Gen1? vai eroavatko millä tavalla. Ja mielenkiinnolla tuosta etusen korotuksesta, tekeekö täällä hesan suunnalla kukaan moista operaatiota ja onko minkä hintasta.
BusaMake72 kirjoitti:Hei olen täällä ihan uusi, mutta tiedustelen sellasta että käyttääkö Gen2 samoja peilejä kun Gen1? vai eroavatko millä tavalla. Ja mielenkiinnolla tuosta etusen korotuksesta, tekeekö täällä hesan suunnalla kukaan moista operaatiota ja onko minkä hintasta.
Samoja ovat tai ainakkan en ole mitään eroa huomanut
siis minkä korotuksesta? etunen kyllä nousee kun kääntää kahvasta
jos taasen tankoa on tarkoitus nostaa niin se on helppoa
tehdä homma vaan tarpeeksi pitkät pulti ja jotkut sopivan korketa ~2-2.5cm holkit sinne yläkolmion ja tangon kiinitys palan väliin, nähnnyt siellä muovista tehtyjä koko yläkolmion kokoisia samoin filmivanerista tehtyjä lisäksi ihan vaan sopivan määrn prikoja, sorvattuja holkeja
Joo lähinnä idea nostaa sitä keulaa korotuspalalla, eikä kaasun asennolla ja oisin samalla tiedostellu onko täällä hesassa joku paja joka tekee niitä ihan työkseen muun ropeltamisen/huollon yhteydessä edulliseen hintaan.
BusaMake72 kirjoitti:Joo lähinnä idea nostaa sitä keulaa korotuspalalla, eikä kaasun asennolla ja oisin samalla tiedostellu onko täällä hesassa joku paja joka tekee niitä ihan työkseen muun ropeltamisen/huollon yhteydessä edulliseen hintaan.