Quadron kirjoitti:Kukahan tuota Varta YTZ14S-BS:ää myisi Helsingissä tai ainakin sen välittömässä läheisyydessä? Stormilla oli ihana 170 euron hintalappu...
Bilteemasta saa 36 egeen geeliakun...Laadusta en tiedä, mutta tuohon hintaan verrattuna haen vaikka joka kevät sieltä ennemmin uuden ???
Jos aamuisin lähtis lämpimästä tallista riittäis Bilteman akku. Mutta kun pyörä seisoo kaiket kesäyöt ulkona pakkasessa, niin akulta tarvitaan kylmäkäynnistyskykyä.
Vartassa sitä on 230 (jotain) ja biltemassa luultavasti alle 100 (jotain)
ensin paikalliselta akkukauppiaalta väärä akku ( myyjä olis myyny vaikka äitinsä et on busan akku ) minähän en millään ulkoa muistanut että mitkä speksit ja minkä kokoinen.. Sanoi että unohda ne Motonetin akut...
..No sovitin ja ei väärän kokoinen yleensä sovi...
... ajamaan piti tänään päästä, niinpä hain motonetista ( akku kauppa jo kiinni ) halpisakun 49 ekee ja hapotin sen..
.. hyvin pelaa ainakin vielä..
..... ja suurin hupi: sekä motonetin akku että akkuliikkeen akku on saman merkkisiä, Euroglobe..
et sillee.. :p
ei oo niin vakavaa..
..ankka on elävä todiste siitä, että uiminen ei tee hyvää vartalolle..
jos hyvä säkä käyp, niin piltema pelaa ok. mut jos sattuu mustapekka kätöseen, niin tuo pilteman syteemi on aika nopeesti käyty läpite.
mulla on piltemaa, ja kyl busa aika huonosti pyörittää ko. akulla, lähtee, mutta ei kauheen hyvin.
mersulla kun anto kokeeksi hiukan apuja, niin pamahti aika ärhäkkää tulille.
Jep, hain tuollasen Vartan YTZ14S-BS paikallisesta autotarvikkeesta ja hinta oli 65e. Ei paha mun mielestä ku stormilla sama akku 171e,huh. Oulusta ois kans saanu kuudenkympin pintaan Akkutalosta, soitin ja kysyin. Mut otin täältä paikallisesta ku halavalla sain.
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, hain tuollasen Vartan YTZ14S-BS paikallisesta autotarvikkeesta ja hinta oli 65e. Ei paha mun mielestä ku stormilla sama akku 171e,huh. Oulusta ois kans saanu kuudenkympin pintaan Akkutalosta, soitin ja kysyin. Mut otin täältä paikallisesta ku halavalla sain.
Kait otit samalla jo jonku pikkuakun kaveriksi? 24V...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, hain tuollasen Vartan YTZ14S-BS paikallisesta autotarvikkeesta ja hinta oli 65e. Ei paha mun mielestä ku stormilla sama akku 171e,huh. Oulusta ois kans saanu kuudenkympin pintaan Akkutalosta, soitin ja kysyin. Mut otin täältä paikallisesta ku halavalla sain.
Kait otit samalla jo jonku pikkuakun kaveriksi? 24V...
En vielä. Tuossa tulikin mieleen että ,paljonko kustantaa laitteet joilla toteutetaan tuo 24v käynnistys systeemi kokonaisuudessaan?
Meinaan tuo väkevä starttikin voisi olla hyvä vaihtoehto starttaukseen jos noiden 24v hässäköiden hinta nousee tarpeeksi.
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, hain tuollasen Vartan YTZ14S-BS paikallisesta autotarvikkeesta ja hinta oli 65e. Ei paha mun mielestä ku stormilla sama akku 171e,huh. Oulusta ois kans saanu kuudenkympin pintaan Akkutalosta, soitin ja kysyin. Mut otin täältä paikallisesta ku halavalla sain.
Kait otit samalla jo jonku pikkuakun kaveriksi? 24V...
En vielä. Tuossa tulikin mieleen että ,paljonko kustantaa laitteet joilla toteutetaan tuo 24v käynnistys systeemi kokonaisuudessaan?
Meinaan tuo väkevä starttikin voisi olla hyvä vaihtoehto starttaukseen jos noiden 24v hässäköiden hinta nousee tarpeeksi.
jarim kirjoitti:
Kait otit samalla jo jonku pikkuakun kaveriksi? 24V...
En vielä. Tuossa tulikin mieleen että ,paljonko kustantaa laitteet joilla toteutetaan tuo 24v käynnistys systeemi kokonaisuudessaan?
Meinaan tuo väkevä starttikin voisi olla hyvä vaihtoehto starttaukseen jos noiden 24v hässäköiden hinta nousee tarpeeksi.
Onkos tuo johtohässäkkä ihan "täys-automaattinen" lataus/käynnistys hommeli ilman mitään katkaisioita? En vihtis värkätä minkään katkaisioiden kans ajaessa tahi käynnistettäessä. Pitäs olla sellanen huoleton meininki kokoajan.
Edittiä. Perkuta näkyyhän tuolla dragracen sivuilla olevan tuollanen automaattinenki tsydeemi ku ottaa silmän käteen ja kahtoo. Pitänee ny eka kokeilla tuota uutta akkua ja kahtua sit meininkejä jos tulee startti ongelmia. Ja kiitti jarim linkkivinkistä.
Tuosta toisesta akusta vielä että, onko minkä kokoisia akkuja käytössä porukoilla busissaan, joilla se löytyy? Sen ei ilmeisesti tartte olla mikää huippu hyvä akku,vai?
ysi-ärrä kirjoitti:Tuosta toisesta akusta vielä että, onko minkä kokoisia akkuja käytössä porukoilla busissaan, joilla se löytyy? Sen ei ilmeisesti tartte olla mikää huippu hyvä akku,vai?
Skootteriin akku mulla toisena akkuna takaboxissa.
Reilu 20 ¤ maksoi 24v järjestelmän kytkin ja vähän vaivaa piuhojen tinailuun. Ainakin 50 starttia riittää yhdellä pikkuakun tunnin ajelulenkin latauksella, eli mitään tarvetta automaattiselle järjestelmälle, kun tietää että ainakin yhden sellaisen huonosti toimivan automaatin kanssa yksi kaveri takkusi.
Mul ollu 2 normikokoista akkua rinnan kytkettynä ja sillee pärjänny tähän saakka. Toinen menee just nippanappa takaboksiin kallelleen. Nokat ja puristus kun on sopivassa suhteessa toisiinsa ni enempää ei tarvii. Penkissä tulee tollakin kyl ropleemia, mut ei normiajossa kun paikat jäähtyy paremmin eikä vedetä maksimilla koko ajan.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -