Stongan korotuspalat?
Kokeilin edellisessä K6.sessa tuollaisia holkkeja. Mielestäni pelkillä holkeilla ohjaus antoi hieman myöden eli ei ollut tarpeeksi tukeva. JonyMan:in mainitsema alumiinilevy taas tukevoitti etupään entiselleen. Eli en itse laittaisi pelkkiä holkkeja...periksi antaa hieman..
Ei toki ajossa heti huomaa, mutta paikallaan kun etupyörä on pukilla.
Ei toki ajossa heti huomaa, mutta paikallaan kun etupyörä on pukilla.
Itellä ollu nuo holkit paikoillaan, enkä ole havainnut mitään häiritsevää notkumista. Vaikkakin se kylä joustaa hieman, mutta niin se joustaa ilman niitä holkkejakin, mikäli on oikeaoppisesti kiinni, eli kumit välissä, eikä osu etuputkien yläpäät siihen päälimmäiseen kolmioon.Humppanisti kirjoitti:Kokeilin edellisessä K6.sessa tuollaisia holkkeja. Mielestäni pelkillä holkeilla ohjaus antoi hieman myöden eli ei ollut tarpeeksi tukeva. JonyMan:in mainitsema alumiinilevy taas tukevoitti etupään entiselleen. Eli en itse laittaisi pelkkiä holkkeja...periksi antaa hieman..
Ei toki ajossa heti huomaa, mutta paikallaan kun etupyörä on pukilla.
Sehän noissa holkeissa on hyvä, että todella edullista kokeilla eri korkuisia korotuksia, ja niiden vaikutuksia omaan ajoasentoon.
Lisäksi bonuksena on se, että saa laskettua keulaa vaikka varttimailille.. Toki siitä alumiinikäikäleestäkin saa tehtyä sellaisen, että lasku onnistuu. Mutta jos on 100e valmis panostaan siihen käikäleeseen, niin ennemmin ostaisin jo Helibarssit, joita TeeCay jobbaa. Niillä saa säädettävyyttä jo ihan erimalliin.
Mutta mutta, makuasioita, tietysti paras aina jos pääsee ennen hankintaa kokeileen, että miltä tuntuu.
JanneT kirjoitti:Toki siitä alumiinikäikäleestäkin saa tehtyä sellaisen, että lasku onnistuu.
Tuollaisesta kaupan käikäleestä pystyi ilman modausta laskemaan keulaa alas pelkät pultit löysäämällä.
Itse mietin vielä lisäksi helibarseja, mutta sitten saattaa stongat olla jo sen verran korkealla että ottaa nestesäiliöt pleksiin kiinni äärilaitaan käännettäessä, nytkään ei paljon jää varaa.
vikkelä kirjoitti:Mulle tuli holkit D30mm ja H22mm. Alkuperäiset pultit on M10x60 kuusiokolakanta ja kovuutta 8.8. Minulle tuli nyt pultit M10x80 kuusiokolakanta.
No mutta noilla ohjeillahan saa varmaan itekkin duunattua
Täytynee viikonloppuna kahtella...mitään hyviä ehdotuksia materiaaliks? nylon vai alumiini?
Tarkoituksena siis saada keulaa laskettua.
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
"Pysyvästi" vai esim. varttimailia varten? Jos jälkimmäinen niin laita keulaan sellainen liina jolla sen saa vedettyä alas.BaTTman kirjoitti:vikkelä kirjoitti:Mulle tuli holkit D30mm ja H22mm. Alkuperäiset pultit on M10x60 kuusiokolakanta ja kovuutta 8.8. Minulle tuli nyt pultit M10x80 kuusiokolakanta.
No mutta noilla ohjeillahan saa varmaan itekkin duunattua
Täytynee viikonloppuna kahtella...mitään hyviä ehdotuksia materiaaliks? nylon vai alumiini?
Tarkoituksena siis saada keulaa laskettua.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport