Sivu 2/3

Lähetetty: 21 Huhti 2007, 18:05
Kirjoittaja Timppa
Tuohon ajoasentoon liittyen, olen tässä värkkäillyt itselleni jalkatappeja, jotka tulevat orkkiksia n.20mm alemmas. Kunhan saan niistä kuvan otettua, niin laitan tonne pörssin puolelle infoa, josko joku muukin olis tommosista kiinnostunut ???



Edited By Timppa on 1177180009

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 11:29
Kirjoittaja jusna
Itellä on korotuspalat stongassa ja ne (nyt nimi katos muistista) korotetut kahvat, jotka oli törkeän kalliit. Kaasukäsi puutuu aika ajoin yhä kylärallissa mutta maantiellä pitemmässä ajossa apu löyty kyseisestä apuvälineestä. Ei, ei vie minnekään tuhmille sivuille...

http://www.throttlerocker.com/

t. jusna

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 18:26
Kirjoittaja PeeKee
Onko toi "kahvaläppä" oikeasti hyvä?? ???

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 18:48
Kirjoittaja busajasa
mulla tuollainen ollut jo jonkin vuoden. Ihan toimiva tehottomassa pelissa. Bussin kanssa en ole uskaltanut kokeilla. Matkalla toimii mutta kaupungissa saa olla varovainen.

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 19:03
Kirjoittaja PeeKee
Juu..taidanpa unohtaa kok härvelin... :D

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 08:23
Kirjoittaja 100-1133255914
Itse olen käyttänyt tota läppää Busassa alusta asti, niin kaupungissa kuin muuallakin. Eipä ole tuottanut vaikeuksia.

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 13:30
Kirjoittaja toimeve
PeeKee kirjoitti:Onko toi "kahvaläppä" oikeasti hyvä?? ???
...mikä tuon kahvaläpän idea on? Onko pelkkä tuki vai jottain muuta myös?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 13:42
Kirjoittaja Jaakko
toimeve kirjoitti:
PeeKee kirjoitti:Onko toi "kahvaläppä" oikeasti hyvä?? ???

...mikä tuon kahvaläpän idea on? Onko pelkkä tuki vai jottain muuta myös?

eiköhän se pelkkä tuki ole, helpompi ajaa esim matkaa tasasella vauhdilla kun voi pitää kaasukättä vähän rennompanan siinä läpän päällä. kyllä se kaupunkiajossakin mene kun siihen tottuu.
:blues:




Edited By Jaakko on 1177670718

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 14:30
Kirjoittaja Koijari
Läppä kyllä hyvä matka-ajossa mutta kaupunki ajossa kannattaa olla varovainen.
Ite keulin viime kesänä aika matkan kun onnistuin räpeltämään läpällä kaasun pohjaan ja ykkönen silmässä.Niin pyörä oli honda sillon ja sai senkin sillon keuliin. :oho:




Edited By Koijari on 1177673464

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 14:38
Kirjoittaja 106-1154289781
Ei tarvitse tuollaisia lärpäkkeitä. Lyhytkätisenä ja pitkäselkäisenä oli ongelma tuo puutuminen.
Moposta tuli kuin unelma (minulle) ja puutumiset loppui seinään (myös kaasukäden) kun laitoin 19mm korokepalan. 5-10 min. menee asennukseen.
Nettivaraosa.com Osa Id: 437078
Tässä siis suora Linkki sivuille.

Jos kelpuuttaa pelkät holkit, niin MiksaK pystyy huomattavasti edullisemmin järkkäämään saman asian.

Mitään muutostöitä ei tarvitse tehdä. 4 pulttia auki ja pala väliin, uudet mukana tulevat pidemmät pultit kiinni.

Tämä auttoi mulla, voi olla että toisilla taas ei...

:1087 onhan tästä juttua ollut, eikä tämä paljon polvikulmaan auta pitkille ukoille (ja akoille) :1087




Edited By jussibussi on 1177676045

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 22:46
Kirjoittaja Hermo
Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 23:50
Kirjoittaja -Artsi-
Hermo kirjoitti:Onkos tuota istuinkorkeutta mahdollista madaltaa jotenkin? Emännälle on iskenyt kans busakuume, mutta kun se on aika lyhyt niin jalat ei kunnolla ylety maahan. Vai onko vaan parempi katsella jotain muita merkkejä/malleja?

keskustelua aiheesta madallus

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 09:29
Kirjoittaja jusna
jussibussi kirjoitti:Ei tarvitse tuollaisia lärpäkkeitä. Lyhytkätisenä ja pitkäselkäisenä oli ongelma tuo puutuminen.
Moposta tuli kuin unelma (minulle) ja puutumiset loppui seinään (myös kaasukäden) kun laitoin 19mm korokepalan. 5-10 min. menee asennukseen.
Jos kelpuuttaa pelkät holkit, niin MiksaK pystyy huomattavasti edullisemmin järkkäämään saman asian.

MiksaK palat löytyy iteltäni myös ja lisäksi ne erikoiskahvat (joiden nimea en prkl ed. muista :angry: )

Mutta silti...matka-ajossa tuppaa oikean käden kämmen silti puutumaan. Ja tuo "lärpäke" se vaan auttaa asiaan. Kaupunkiajossa kannattaa pistää visusti taskuun mutta maantiellä avot. Toisaalta kaupunkiin tultaessa siinä on se kätevä puoli, että lärpäkkeen voi kääntää sojottamaan alaspäin, jolloin se on off-tilassa :D

Mutta näähän on näitä makuasioita myös osittain, yks tyttärestä ja toinen äidistä.

Lärpäke tais Hanxilla Mäntsälässä maksaa viime kesänä 10e. Hymyilytti koko ostos mutta on ainakin ollu hintansa arvionen.

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 10:22
Kirjoittaja -Artsi-
jusna kirjoitti:lisäksi ne erikoiskahvat (joiden nimea en prkl ed. muista :angry: )

Helibars?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 10:48
Kirjoittaja jusna
NE JUURI!! Huh. Helpotti. :kippis: