Itsellä löytyy gen1 busasta 4-2-1 putkisto RS-3 vaimentimella. Eli tosiaan yhdellä ulostulolla ja ajatukseni oli sellainen että stanssauttaisin konepajalla merkinnän vaimentimeen ja ajelisin sen jälkeen sitten konttorille katsastukseen. Meneekö homma näin yksinkertaisesti vai tuleeko konttorilla jotakin ongelmia tai vaihtoehtoisesti poliisin kanssa jatkossa vaikka putki olisikin merkitty rekisteriotteeseen? Tarkoitus olisi stanssauttaa [e1] 0486 (9) YOSHIMURA TRI-OVAL DUAL EXIT SLIP-ON SUZUKI GSX1300R '08- EEC APPROVED. Eli kun tyyppihyväksyntänumero on Gen2 bussista teettääkö tämä jossakin välissä ongelmaa, vai tulisiko putkeen stanssauttaa joku muu kirjain/numero yhdistelmä? Kellään tietoa/vahvoja veikkauksia asiasta? Onko jollaki Gen1 bussissa hyväksyttyjä putkia josta voisi vaihtoehtoisesti lainana hyväksyntä merkintää? Entä onko katsastusmiehellä sanottavaa siihen/huomaako että pyörässä onkin koko putkisto, ja että ulostulo onkin vain toiselta puolelta.
mulle ainakin sanottiin kats.konttorilla että ilman hyväksyntä todistusta ei kannata tulla.... ei tule leimoja paperiin ilman todistusta!!!
itellä ei niin väliä kun on hyväksytyt pöntöt ja todistuskin vielä... en kylläkään oo niitä katsastanut!!
HylSy kirjoitti:Minkälainen tällainen todistus oikein on? Putken mukana tullut lappu? Menee ehkä pikkusen hankalaks tämä homma?
Pitää olla kyseisestä putkesta todistus että on hyväksytty pyörään mihin niitä ollaan leimaamassa, näin sanoi mulle paikallinen kats.insinööri! (saattaahan toimipisteissä/katsastajissa olla poikkeamiakin mutta näin h-vallassa)
Mulla itellä on micron gp sport e-hyväksytyt sliparit ja kyllä mulla on oikeen paperilla todistus että on hyväksytty juurikin gen2 bussiin!!